МИНИСТАРСТВО ФИНАНСИЈА ПОРЕСКА УПРАВА
МИНИСТАРСТВО ФИНАНСИЈА ПОРЕСКА УПРАВА
АВИО-СЛУЖБА ВЛАДЕ
АВИО-СЛУЖБА ВЛАДЕ
На основу члана 54 и члана 55 Закона о државним службеницима („Службени гласник РС”, бр. 79/05, 81/05 - исправка, 83/05 - исправка, 64/07, 67/07 - исправка, 116/08, 104/09, 99/14, 94/17, 95/18, 157/20 и 142/22), члана 31 став 2 Закона о Влади („Службени гласник РС”, бр. 55/2005, 71/2005 - испр., 101/2007, 65/2008, 16/2011, 68/2012 – одлука УС, 72/2012, 7/2014 - одлука УС, 44/2014 и 30/2018 - др. закон), члана 9 став 1 и члана 11 став 1 Уредбе о интерном и јавном конкурсу за попуњавање радних места у државним органима („Службени гласник РС”, бр. 2/19 и 67/21), и Закључка Комисије за давање сагласности за ново запошљавање и додатно радно ангажовање код корисника јавних средстава 51 број: 112-7594/2023 од 30. августа 2023. године, Авио-служба Владе оглашава
ЈАВНИ КОНКУРС
ЗА ПОПУЊАВАЊЕ ИЗВРШИЛАЧКИХ РАДНИХ МЕСТА
I Орган у коме се радна места попуњавају: Авио-служба Владе, Београд, Немањина 11, 11000 Београд, Савски венац службене просторије, Булевар Михаила Пупина 2, 11070 Нови Београд.
II Раднa местa којa се попуњавају:
1. Радно место за кадровске и опште послове, у звању саветник
1 извршилац
Опис послова: Припрема општа и појединачна акта из области управљања људским ресурсима; припрема нацрт кадровског плана; врши проверу правилне припреме извештаја о вредновању радне успешности и припрема извештај Службе о вредновању радне успешности; води и ажурира персоналну евиденцију државних службеника и намештеника, доставља Управи за трезор персоналне податке запослених, изабраних постављених и ангажованих лица и припрема потврде на основу евиденција које води; припрема и ажурира Информатор о раду; припрема акте о правима, дужностима и одговорностима државних службеника и намештеника и припрема и доставља месечне извештаје у вези са структуром и бројем државних службеника и намештеника; обезбеђује и ажурира исправе и прибавља путне визе за чланове посаде; стара се о регистрацији и осигурању службених возила, стара се о осигурању ваздухоплова; припрема акте у вези годишњег пописа и расхода и води евиденцију о основним средствима, ситном инвентару и непокретности; обавља и друге послове које одреди шеф Одсека.
Услови: стечено високо образовање на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету и најмање три године радног искуства у струци, положен државни стручни испит, као и потребне компетенције за обављање послова радног места.
Место рада: службене просторије, Булевар Михаила Пупина 2, 11070 Нови Београд.
2. Радно место за финансијско-рачуноводствене послове, у звању млађи саветник
1 извршилац
Опис послова: пружа подршку у припреми завршног рачуна; води евиденције о реализованим финансијским пословима у оквиру свих сегмената из раздела органа; пружа подршку у припреми стручних основа за израду прописа из области финансијско материјалног пословања; врши обрачуне личних примања по различитим основама (солидарне помоћи, јубиларне награде, отпремнине, накнаде штете за неискоришћени годишњи одмор, уговори о делу и уговори о привременим и повременим пословима) и припрема прописане обрасце за подношење пореским службама и другим органима и службама; врши обрачун и исплату плата и других накнада (накнаде за привремену спреченост за рад, накнада за долазак и одлазак са посла, награде за остварене резултате рада намештеника), обрачун разних врста обустава од зараде, израда свих врста потврда о личним примањима; пружа подршку у припреми предлога Финансијског плана и учествује у усаглашавању Финансијског са Планом јавних набавки; сарађује са ужим унутрашњим јединицама, органима, организацијама и институцијама јавне управе на пословима из свог делокруга и обавља и друге послове које одреди шеф Одсека.
Услови: стечено високо образовање на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету и најмање једну годину радног искуства у струци или најмање пет година радног стажа у државним органима, положен државни стручни испит, као и потребне компетенције за обављање послова рaдног места.
Место рада: службене просторије; Булевар Михаила Пупина 2, 11070 Нови Београд.
III Врста радног односа: радна места описана у ставу II попуњавају се заснивањем радног односа на неодређено време.
IV Фазе изборног поступка и учешће кандидата: Сагласно члану 9 Закона о државним службеницима, прописано је да су кандидатима при запошљавању у државни орган, под једнаким условима доступна сва радна места и да се избор кандидата врши на основу провере компетенција.
Изборни поступак се спроводи из више обавезних фаза и то следећим редоследом: провера општих функционалних компетенција, провера посебних функционалних компетенција, провера понашајних компетенција и интервју са конкурсном комисијом.
У свакој фази изборног поступка врши се вредновање кандидата и само кандидат који испуни унапред одређено мерило за проверу одређене компетенције у једној фази изборног поступка може да учествује у провери следеће компетенције у истој или наредној фази.
1. Кандидатима који учествују у изборном поступку прво се проверавају oпште функционалне компетенције, и то:
• организација и рад државних органа Републике Србије - провераваће се путем теста (писмено),
• дигитална писменост“– провераваће се практичним радом на рачунару или увидом у доказ о познавању рада на рачунару,
• пословна комуникација – провераваће се путем симулације (писмено).
Напомена: У погледу провере опште функционалне компетенције „дигитална писменост“ ако учесник конкурса поседује важећи сертификат, потврду или други одговарајући доказ о познавању рада на рачунару на траженом нивоу и жели да на основу њега буде ослобођен тестирања компетенције – дигитална писменост, неопходно је да уз пријавни образац (уредно и у потпуности попуњен у делу „Рад на рачунару“) достави и тражени доказ у оригиналу или овереној фотокопији.
Конкурсна комисија може одлучити да се кандидату изврши провера наведене компетенције, ако увидом у достављени доказ не може потпуно да оцени поседовање ове компетенције на нивоу који је неопходан за обављање послова на радном месту.
Информације o материјалимa за припрему кандидата за проверу општих функционалних компетенција могу се наћи на интернет презентацији Службе за управљање кадровима, www.suk.gov.rs.
2. Провера посебних функционалних компетенција: Након пријема извештаја о резултатима провере општих функционалних компетенција, међу кандидатима који су испунили мерила за проверу општих функционалних компетенција, врши се провера посебних функционалних компетенција за сва оглашена радна места, и то:
За радно место под редним бројем 1:
Посебна функционална компетенција за одређено радно место: Посебна функционална компетенција за радно место – Планска документа, прописи и акта из надлежности и организације органа (Уредба о оснивању Авио-службе Владе) - провераваће се писаном симулацијом.
Посебна функционална компетенција за одређено радно место: Посебна функционална компетенција за радно место - Прописи из делокруга радног места (Закон о државним службеницима, Закон о раду, Закон о платама државних службеника и намештеника) - провераваће се писаном симулацијом.
Посебна функционална компетенција за одређено радно место: Посебна функционална компетенција за радно место - Страни језик (Енглески језик, ниво Б2) - провераваће се писаном симулацијом.
Ако учесник конкурса поседује важећи сертификат, потврду или други одговарајући доказ о знању енглеског језика, на траженом нивоу и жели да на основу њега буде ослобођен тестирања компетенције знања страног језика, неопходно је да уз пријавни образац достави и тражени доказ у оригиналу или овереној фотокопији, а Комисија ће на основу приложеног доказа донети одлуку да ли може или не може да прихвати приложен доказ уместо писмене провере.
За радно место под редним бројем 2:
Посебна функционална компетенција за област рада: Област финансијско-материјални послови (буџетски систем Републике Србије, методе и поступке финансијског планирања, анализе и извештавања, поступак извршења буџета, релевантне софтвере) - провераваће се писаном симулацијом.
Посебна функционална компетенција за одређено радно место: Посебна функционална компетенција за радно место – Планска документа, прописи и акта из надлежности и организације органа (Уредба о оснивању Авио-службе Владе) - провераваће се писаном симулацијом.
Посебна функционална компетенција за одређено радно место: Посебна функционална компетенција за радно место - Прописи из делокруга радног места (Закон о платама државних службеника и намештеника, Уредба о накнади трошкова и отпремнини државних службеника и намештеника) - провераваће се писаном симулацијом.
3. Провера понашајних компетенција: Понашајне компетенције (управљање информацијама, управљање задацима и остваривање резултата, оријентација ка учењу и променама, изградња и одржавање професионалних односа, савесност, посвећеност и интегритет) провераваће се путем психометријских тестова и интервјуа базираном на компетенцијама.
4. Интервју са комисијом: Процена мотивације за рад на радном месту и прихватање вредности државних органа, провераваће се путем интервјуа са Конкурсном комисијом (усмено).
V Рок за подношење пријава: Рок за подношење пријава је 8 дана и почиње да тече наредног дана од дана објављивања текста јавног конкурса у периодичном издању огласа Националне службе за запошљавање – листу „Пословиˮ.
VI Пријава на јавни конкурс врши се на Обрасцу пријаве који је доступан на интернет презентацији Службе за управљање кадровима www.suk.gov.rs или у штампаној верзији на писарници Авио-службе Владе, Нови Београд, Булевар Михајла Пупуна 2.
Приликом предаје пријаве на јавни конкурс, пријава добија шифру под којом подносилац пријаве учествује у даљем изборном поступку. Подносиоци пријаве се обавештавају о додељеној шифри у року од три дана од пријема пријаве, достављањем наведеног податка на начин који је у пријави назначио за доставу обавештења.
VII Општи услови за запослење: држављанство Републике Србије; да је учесник конкурса пунолетан; да учеснику конкурса раније није престајао радни однос у државном органу због теже повреде дужности из радног односа и да није осуђиван на казну затвора од најмање шест месеци.
VIII Докази које прилажу кандидати који су успешно прошли фазу изборног поступка пре интервјуа са конкурсном комисијом: оригинал или оверена фотокопија уверења о држављанству; оригинал или оверена фотокопија извода из матичне књиге рођених; оверена фотокопија дипломе или уверења којим се потврђује стручна спрема која је наведена у условима за радно место; оригинал или оверена фотокопија доказа о положеном државном стручном испиту за рад у државним органима (уколико кандидат има положен државни стручни испит) / кандидати са положеним правосудним испитом уместо доказа о положеном државном стручном испиту подносе доказ о положеном правосудном испиту; оригинал или оверена фотокопија доказа о радном искуству у струци (потврде, решења и други акти из којих се види на којим пословима, у ком периоду и са којом стручном спремом је стечено радно искуство). Државни службеник који се пријављује на јавни конкурс, уместо уверења о држављанству и извода из матичне књиге рођених подноси решење о распоређивању или премештају на радно место у органу у коме ради или решење да је нераспоређен.
Сви докази прилажу се у оригиналу или фотокопији која је оверена код јавног бележника (изузетно у градовима и општинама у којима нису именовани јавни бележници, приложени докази могу бити оверени у основним судовима, судским јединицама, пријемним канцеларијама основних судова, односно општинским управама као поверени посао).
Као доказ се могу приложити и фотокопије докумената које су оверене пре 01. марта 2017. године у основним судовима, односно општинским управама.
Фотокопије докумената које нису оверене од надлежног органа неће се разматрати.
Напомена: документа о чињеницама о којима се води службена евиденција су: уверење о држављанству, извод из матичне књиге рођених, уверење о положеном државном стручном испиту за рад у државним органима, односно уверење о положеном правосудном испиту.
Законом о општем управном поступку („Службени гласник РСˮ, бр. 18/16, 95/18-аутентично тумачење и 2/2023 - одлука УС) је, између осталог, прописано да су органи у обавези да по службеној дужности, када је то неопходно за одлучивање, у складу са законским роковима, бесплатно размењују, врше увид, обрађују и прибављају личне податке о чињеницама садржаним у службеним евиденцијама, осим ако странка изричито изјави да ће податке прибавити сама.
Потребно је да учесник конкурса у делу Изјава*, у обрасцу пријаве, заокружи на који начин жели да се прибаве његови подаци из службених евиденција.
IX Рок за подношење доказа: кандидати који су успешно прошли претходне фазе изборног поступка, пре интервјуа с конкурсном комисијом позивају се да у року од 5 радних дана од дана пријема обавештења доставе наведене доказе који се прилажу у конкурсном поступку.
Кандидати који не доставе наведене доказе који се прилажу у конкурсном поступку, односно који на основу достављених или прибављених доказа не испуњавају услове за запослење, писмено се обавештавају да су искључени из даљег изборног поступка. Докази се достављају на наведену адресу Авио-служба Владе, Палата „Србијаˮ, Булевар Михаjла Пупина бр. 2, 11070 Нови Београд.
X Датум и место провере компетенција кандидата у изборном поступку: са учесницима конкурса чије су пријаве благовремене, допуштене, разумљиве, потпуне и који испуњавају услове предвиђене огласом о јавном конкурсу, на основу података наведених у обрасцу пријаве на конкурс, изборни поступак ће се спровести, почев од 15. јануара 2024. године, о чему ће кандидати бити обавештени на бројеве телефона или електронске адресе које су навели у својим пријавама.
Провера општих функционалних компетенција, посебних функционалних компетенција и понашајних компетенција обавиће се у просторијама Службе за управљање кадровима, Палата „Србијаˮ Нови Београд, Булевар Михаjла Пупина бр. 2 – источно крило.
Интервју са конкурсном комисијом обавиће се у просторијама Авио-службе Владе, Палата „Србијаˮ Нови Београд, Булевар Михаjла Пупина бр. 2 – источно крило.
Учесници конкурса који су успешно прошли једну фазу изборног поступка обавештавају се о датуму, месту и времену спровођења наредне фазе изборног поступка на контакте (бројеве телефона или електронске адресе), које наведу у својим пријавама.
XI Адреса на коју се подноси попуњен образац пријаве за јавни конкурс: Образац пријаве на конкурс шаље се поштом или непосредно на адресу Авио-служба Владе, Палата „Србијаˮ, Булевар Михаjла Пупина бр. 2, 11070 Нови Београд, са назнаком „За јавни конкурс за попуњавање извршилачког радног места (назив радног места)”.
XII Лице задужено за давање обавештења о конкурсу: Филип Вранеш, тел. 011/2289-840, радним данима у периоду од 10 до 12 часова.
НАПОМЕНE:
- Сагласно члану 9 Закона о државним службеницима, кандидатима су при запошљавању у државни орган под једнаким условима доступна сва радна места и избор кандидата врши се на основу провере компетенција.
- Кандидати који први пут заснивају радни однос у државном органу подлежу пробном раду од шест месеци.
- Кандидати без положеног државног стручног испита за рад у државним органима примају се на рад под условом да тај испит положе до окончања пробног рада; државни службеник који је засновао радни однос на неодређено време, а који нема положен државни стручни испит, дужан је да положи државни стручни испит у року од шест месеци од дана заснивања радног односа.
- Кандидати са положеним државним стручним испитом немају предност у изборном поступку у односу на кандидате без положеног државног стручног испита.
- Сви докази прилажу се на српском језику, односно уколико су на страном језику морају бити преведени на српски језик и оверени од стране овлашћеног судског тумача.
- Диплома којом се потврђује стручна спрема, а која је стечена у иностранству мора бити нострификована.
- Неблаговремене, недопуштене, неразумљиве или непотпуне пријаве биће одбачене.
- Свака фаза изборног поступка у селекцији кандидата биће елиминациона.
- Неблаговремене, недопуштене, неразумљиве или непотпуне пријаве и пријаве уз које нису приложени сви потребни докази у оригиналу или фотокопији овереној од надлежног органа (јавног бележника, у општинској управи или суду), биће одбачене решењем конкурсне комисије.
- Овај конкурс се објављује на интерент презентацији Службе за управљање кадровима, на порталу е-Управе, на интернет презентацији, огласној табли и периодичном издању огласа Националне службе за запошљавање.
- Информације о материјалима за припрему кандидата за проверу општих функционалних могу се наћи на сајту Службе за управљање кадровима (www.suk.gov.rs), у одељку „кутак за кандидате“.
- Обавештавају се учесници јавног конкурса да ће се документација враћати искључиво на писани захтев учесника.
-Сви изрази, појмови, именице, придеви и глаголи у овом огласу који су употребљени у мушком граматичком роду, односе се без дискриминације и на особе женског пола.
МИНИСТАРСТВО ФИНАНСИЈА ПОРЕСКА УПРАВА
МИНИСТАРСТВО ПОЉОПРИВРЕДЕ, ШУМАРСТВА И ВОДОПРИВРЕДЕ
МИНИСТАРСТВО ЗА РАД, ЗАПОШЉАВАЊЕ, БОРАЧКА И СОЦИЈАЛНА ПИТАЊА
МИНИСТАРСТВО НАУКЕ, ТЕХНОЛОШКОГ РАЗВОЈА И ИНОВАЦИЈА
КОМЕСАРИЈАТ ЗА ИЗБЕГЛИЦЕ И МИГРАЦИЈЕ
Овај вебсајт користи cookies да би вам обезбедили најбољу услугу. Додатне информације можете пронаћи на страници Политика приватности.
Прихвати