Са учешћем 77 послодаваца и 278 отворених позиција за укупно 1.223 извршиоца, сајам је постигао импресивне резултате. Кандидати су поднели 332 пријаве, док је успостављено преко 100 директних разговора између послодаваца и потенцијалних запослених путем цхат опције. Интересовање за позиције из области рачуноводства, ПР-а, економије, ИТ-а и маркетинга показује колико широк спектар прилика нуди ова дигитална платформа.
Једна од највећих предности оваквих сајмова је што су прилагођени како потребама послодаваца, тако и онима који траже посао. Кандидати су могли једноставно конкурисати за отворене позиције, без обзира на то где се налазе, без трошкова путовања и потребе за физичким присуством. С друге стране, послодавци су имали могућност да из својих канцеларија директно комуницирају са кандидатима, без прекидања свакодневних активности. Овај формат не само да штеди време и ресурсе, већ омогућава брзу и ефикасну размену информација, чинећи процес регрутације доступнијим и приступачнијим за све учеснике. Овакав приступ дигитализације постао је кључан у модернизацији тржишта рада и постављању нових стандарда у организацији догађаја ове врсте.
НСЗ не стаје на овоме. У оквиру програма Гаранција за младе, овај сајам је био само један од корака у ширењу могућности за младе у Србији. Посебну пажњу привукла је и кампања на друштвеним мрежама – Инстаграм, ЛинкедИн и Вибер канали НСЗ постали су места где млади могу лако пронаћи релевантне информације и прилике за запошљавање. Захваљујући овој стратегији, НСЗ се успешно приближила новим генерацијама, пружајући им приступачније и модерније начине да ступе на тржиште рада.
Одзив послодаваца и кандидата показује да виртуелни сајмови запошљавања постају нови стандард, који не само да штеди време и новац, већ и проширује доступност запошљавања широм земље. Платформа, која је развијена уз подршку ГИЗ-а у оквиру Немачке развојне сарадње, прилагођена је потребама домаћег тржишта рада и омогућава НСЗ-у да настави са самосталним унапређивањем својих услуга. Ова флексибилна и модерна решења омогућавају послодавцима и кандидатима лакшу и бржу комуникацију, што додатно доприноси ефикасности процеса запошљавања у Србији.
Овај успех потврђује да дигитална трансформација НСЗ-а није само одговор на савремене изазове, већ и проактивни потез који унапређује квалитет услуга за послодавце и кандидате.