Послови

10.01.2022.

Главни службеник за односе са јавношћу у полицијској управи

МИНИСТАРСТВО УНУТРАШЊИХ ПОСЛОВА

МИНИСТАРСТВО УНУТРАШЊИХ ПОСЛОВА

На основу члана 135 Закона о полицији („Службени гласник РС”, бр. 6/2016, 24/2018 и 87/2018), и члана 2, а у вези са чланом 6 и 7 Уредбе о спровођењу јавног конкурса за попуњавање радних места полицијских службеника у Министарству унутрашњих послова („Службени гласник РС”, бр. 18/2019), Сектор за људске ресурсе оглашава

ЈАВНИ КОНКУРС
ЗА ПОПУЊАВАЊЕ ИЗВРШИЛАЧКOГ РАДНОГ МЕСТА ПОЛИЦИЈСКОГ СЛУЖБЕНИКА

Орган у коме се попуњава радно место: Министарство унутрашњих послова, Дирекција полиције, Полицијска управа за град Београд, Биро начелника Полицијске управе за град Београд.

Место рада: Полицијска управа за град Београд, Булевар деспота Стефана 107, Београд.
 
Радно место које се попуњава: 

Главни службеник за односе са јавношћу у полицијској управи
Биро начелника Полицијске управе за град Београд, Полицијска управа за град Београд, утврђено под редним бројем 03.15.1.1.3 у акту о унутрашњем уређењу и систематизацији радних места у Министарству унутрашњих послова
1 извршилац

Врста радног односа: Радни однос на неодређено време или на одређено време у својству приправника. 
 
Опис послова:
- прикупља објављене садржаје о темама које су од значаја за рад Mинистарства и полицијске управе и о томе обавештава руководство и надлежну организациону јединицу у Министарству;
- саветује начелника полицијске управе и остале руководиоце у полицијској управи везано за питања из области односа са јавношћу;
- свакодневно извештава надлежну организациону јединицу у Министарству о догађајима од значаја за рад полицијске управе и припрема за јавни наступ начелника и друге руководиоце у полицијској управи;
- обрађује и припрема писани материјал за емитовање у штампаним и електронским медијима и припрема одговоре на захтеве новинара, који могу бити званично прослеђени јавности само уз претходну сагласност надлежне организационе јединице у Министарству;
- припрема и предлаже непосредном руководиоцу објављивање појединих натписа и демантија у средствима јавног информисања;
- координира сарадњу полицијске управе са представницима локалне самоуправе, школске управе, локалних савета за безбедност, као и невладиних и других организација на територији полицијске управе. 

Услови: стечено високо образовање по Закону о универзитету у трајању од најмање четири године или високо образовање стечено на студијама I степена – основне академске студије или специјалистичке струковне студије, у обиму 240 ЕСПБ бодова, из научних области у оквиру образовно ‒ научних поља друштвено‒хуманистичке науке, интердисциплинарне, мултидисциплинарне или трансдисциплинарне (ИМТ) и двопредметне студије. 

Кандидати од стечених 240 ЕСПБ бодова морају имати најмање 180 ЕСПБ бодова из научних области у оквиру наведених образовно-научних поља. 

Као посебан услов за рад на наведеном радном месту захтева се тест знања енглеског језика.

Кандидати морају да испуњавају опште услове за рад у државним органима предвиђене законом, посебне услове прописане Законом о полицији (члан 137 и 138) и Правилником о унутрашњем уређењу и систематизацији радних места у Министарству унутрашњих послова.

У изборном поступку проверавају се: 
- формално-правни услови – увидом у податке из пријаве и на основу расположиве документације и полагање теста енглеског језика за кандидате који не поседују доказ о истом;
- техничке компетенције (знања и вештине) – писаним тестом знања који садржи и питања у виду решавања конкретног проблема, задатка и ситуације (студија случаја);
- психолошки захтеви и базичне компетенције – стандардизованим психолошким тестовима и психолошким интервјуом; 
- здравствена способност - обављањем лекарског прегледа у референтној здравственој установи; 
- интервју - полуструктурисаним интервјуом.

Знања, вештине и стручна оспособљеност, потребне за рад на радном месту, а које се проверавају и оцењују у изборном поступку су: 
- Познавање прописа из предметне материје (Закон о полицији, Закон о јавном информисању и медијима, Закон о заштити података о личности, Закон о слободном приступу информацијама од јавног значаја и други прописи).

Датум оглашавања: 10.01.2022. године. Овај оглас објављује се на интранет и интернет страници Министарства унутрашњих послова, огласној табли Сектора за људске ресурсе и огласној табли у седишту Полицијске управе за град Београд, у дневном листу „Политика“ и на интернет презентацији и периодичном издању огласа Националне службе за запошљавање.  

Рок за подношење пријава на јавни конкурс: Десет дана од дана објављивања конкурса у дневном листу „Политика“ и почиње да тече наредног дана од дана када је конкурс објављен. 

Адреса на коју се подносе пријаве на конкурс: Министарство унутрашњих послова, Сектор за људске ресурсе, Одељење за људске ресурсе Полицијске управе за град Београд, Булевар деспота Стефана број 107, 11 000 Београд (писарница Полицијске управе за град Београд или путем поште) са назнаком “За јавни конкурс за радно место главни службеник за односе са јавношћу у полицијској управи, Биро начелника Полицијске управе за град Београд, Полицијска управа за град Београд”. 

Лица задужена за давање обавештења о конкурсу: Катарина Божић и Зорана Бошковић, 011/279-7654 у периоду од 13.00 до 15.00 часова, сваког радног дана. 

Докази који се обавезно прилажу уз пријаву на конкурс: 
•    образац пријаве на конкурс - дат је уз овај оглас, чини његов саставни део и исти је неопходно попунити и својеручно потписати;
•    кратка биографија;
•    оверена фотокопија дипломе о стеченом образовању у складу са прописаним условом у погледу образовања;
•    оригинал или оверена фотокопија доказа о положеном тесту знања енглеског језика (серификати, уверења и др. за кандидате који исто поседују), а за кандидате који немају положен тест, извршиће се тестирање;
•    оригинал или оверена фотокопија извода из матичне књиге рођених Републике Србије;
•    оригинал или оверена фотокопија уверења о држављанству Републике Србије (са датумом издавања не старијим од шест месеци); 
•    оригинал уверења основног и вишег суда да се против кандидата не води кривични поступак (са датумом издавања не старијим од шест месеци); 
•    очитана лична карта са чипом или оверена фотокопија личне карте која није чипована; 
•    оверена фотокопија радне књижице или извода из електронске базе података Централног регистра Фонда за пензијско – инвалидско осигурање;
•    оверене фотокопије исправа којима се доказују подаци о радном искуству (потврде, решења и други акти из којих се види на којим пословима, са којом стручном спремом и у ком периоду је стечено радно искуство), уколико кандидат исто поседује; 
•    оверена фотокопија исправа којима се доказују подаци о стручном опособљавању, усавршавању и посебним областима знања (уколико кандидат исто поседује);
•    оверена фотокопија уверења о положеном стручном испиту (уколико кандидат исто поседује);
•    доказ да кандидат има пријављено пребивалиште на територији Републике Србије – најмање годину дана непрекидно пре дана подношења пријаве на јавни конкурс; 
•    изјава у којој се кандидат опредељује да ли ће сам прибавити податке о чињеницама о којима се води службена евиденција или ће то орган учинити уместо њега. 
Образац изјаве дат је уз овај оглас и исти је неопходно попунити и својеручно потписати.

Сви докази прилажу се у оригиналу или фотокопији која је оверена код јавног бележника (изузетно у градовима и општинама у којима нису именовани јавни бележници, приложeни докази могу бити оверени у основним судовима, судским јединицама, пријемним канцеларијама основних судова, односно општинским управама као поверени посао). Као доказ се могу приложити фотокопије докумената које су оверене пре 01.03.2017. године у основним судовима, односно општинским управама.

Датум отпочињања изборног поступка: 24.01.2022. године. Овим се сматра да су сви кандидати који су ушли у изборни поступак уредно обавештени о отпочињању истог. 

НАПОМЕНА: Документи о чињеницама о којима се води службена евиденција су: извод из матичне књиге рођених, уверење о држављанству Републике Србије и уверење Основног и Вишег суда да се против кандидата не води кривични поступак и доказ да кандидат има пријављено пребивалиште на територији Републике Србије – најмање годину дана непрекидно пре дана подношења пријаве на јавни конкурс. 

Одредбом члана 9 и 103 Закона о општем управном поступку („Службени гласник РС“, број 18/16 и 95/18 – аутентично тумачење), прописано је, између осталог, да у поступку који се покреће по захтеву странке, орган може да врши увид, прибавља и обрађује личне податке о чињеницама о којима се води службена евиденција, када је то неопходно за одлучивање, осим ако странка изричито изјави да ће податке прибавити сама. Ако странка у року не поднесе личне податке неопходне за одлучивање органа, 
захтев за покретање поступка ће се сматрати неуредним (члан 103 став 3). 

Потребно је да учесник конкурса достави изјаву којом се опредељује за једну од две могућности: да Министарство прибави податке о којима се води службена евиденција или да ће то кандидат учини сам. 

Препорука је да учесник конкурса сам достави сву неопходну документацију у циљу бржег и ефикаснијег спровођења конкурса.

Пријаву на конкурс могу поднети и кандидати који немају положен тест знања енглеског језика, те ће исти у току изборног поступка бити упућени на тестирање. 

Неблаговремене, недопуштене, неразумљиве или непотпуне пријаве биће одбачене решењем.

Сви изрази, појмови, именице, придеви и глаголи у овом огласу који су употребљени у мушком граматичком роду, односе се без дискриминације и на особе женског пола.