МИНИСТАРСТВО ФИНАНСИЈА ПОРЕСКА УПРАВА
МИНИСТАРСТВО ФИНАНСИЈА ПОРЕСКА УПРАВА
МИНИСТАРСТВО ФИНАНСИЈА
МИНИСТАРСТВО ФИНАНСИЈА
На основу члана 54 Закона о државним службеницима („Службени гласник РС“, бр. 79/05, 81/05 – исправка, 83/05 – исправка, 64/07, 67/07-исправка, 116/08, 104/09, 99/14, 97/14, 94/17, 95/18 и 157/20 и 144/22) и члана 9 став 1 Уредбе о интерном и јавном конкурсу за попуњавање радних места у државним органима („Сл. гласник РС“, бр. 2/19 и 67/21) и Закључка Комисије за давање сагласности за ново запошљавање и додатно радно ангажовање код корисника јавних средстава 51 број: 112-11465/2023 од 28. новембра 2023. године и 51 број: 112-12581/2023 од 26. децембра 2023. године, Министарство финансија оглашава
ЈАВНИ КОНКУРС
ЗА ПОПУЊАВАЊЕ ИЗВРШИЛАЧКИХ РАДНИХ МЕСТА
I Орган у коме се радна места попуњавају: Министарство финансија, Београд, Кнеза Милоша број 20.
II Радна места која се попуњавају:
1. Радно место за подршку пословима из области јавних набавки, у звању млађи саветник
Група за послове имовине Министарства и јавне набавке, Секретаријат Министарства
1 извршилац
Опис послова: Пружа подршку у припреми и изради одлуке о покретању поступка јавне набавке, изради решења о образовању комисије за јавну набавку; учествује у припреми конкурсне документацију за јавне набавке и објављује огласе о јавним набавкама у складу са Законом о јавним набавкама; пружа подршку у поступку стручне оцене понуда, припрема записник о отварању понуда и доставља понуђачима; припрема мишљења и одговоре потенцијалним понуђачима у поступку јавне набавке и одговоре на захтев Комисије за заштиту права у поступцима јавних набавки; води евиденцију о достављеним фактурама и евиденцију о уговорима о јавним набавкама; сарађује са Управом за заједничке послове републичких органа; обавља и друге послове по налогу руководиоца Групе.
Услови: Стечено високо образовање из научне, односно стручне области у оквиру образовно-научног поља друштвено-хуманистичких на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или на специјалистичким студијама на факултету; положен државни стручни испит; најмање једну годину радног искуства у струци или најмање пет година радног стажа у државним органима; као и потребне компетенције за обављање послова радног места.
2. Радно место за аналитичко-финансијске послове, у звању саветник
Одељење за финансијске послове, Секретаријат Министарства
1 извршилац
Опис послова: Учествује у планирању прихода и обима расхода из надлежности Одељења на годишњем нивоу и прати стање средстава на економским класификацијама из надлежности Одељења и њихово наменско трошење; учествује у припреми нацрта решења о преносу потребних буџетских средстава и захтева за преузимање обавеза, плаћања, промену квоте и промену у апропријацији из надлежности Одељења; проверава рачунску исправност документа из надлежности Одељења на основу којих се врши исплата и усаглашава реализоване обавезе са одобреним месечним квотама; евидентира и прати реализацију буџета из надлежности Одељења у складу са одобреним месечним квотама; контролише податаке за исплату накнада запослених и документацију за исплату трошкова за службена путовања и исплату аконтација, из надлежности Одељења; води помоћне књиге и евиденције из надлежности Одељења у складу са прописима; врши усаглашавање помоћних књига и евиденција са купцима и добављачима; израђује потврде о обрачунатом и плаћеном порезу и доприносима за обавезно социјално осигурање по одбитку на терет примаоца прихода за све запослене, обавља и друге послове које одреди начелник Одељења.
Услови: Стечено високо образовање из научне области економске науке или из научне, односно стручне области у оквиру образовно-научног поља техничко-технолошких наука на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или на специјалистичким студијама на факултету; положен државни стручни испит; најмање 3 године радног искуства у струци; као и потребне компетенције за обављање послова радног места.
3. Радно место за анализу прихода и расхода, у звању млађи саветник
Група за фискалне анализе, Одељење за фискалне анализе и пројекције, Сектор за макроекономске и фискалне анализе и пројекције
1 извршилац
Опис послова: Прикупља податке и врши основну анализу о приходима и расходима опште државе (буџет Републике Србије, АП Војводине, локалних самоуправа и др.); прикупља и ажурира податке о доцњама; одржава базу података неопходних за послове фискалне анализе; припрема извештаје за објављивање у публикацијама министарства и на интернет страници министарства; обавља и друге послове по налогу руководиоца Групе.
Услови: Стечено високо образовање из научне области економске или математичке науке на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или на специјалистичким студијама на факултету; положен државни стручни испит; најмање једну годину радног искуства у струци или најмање пет година радног стажа у државним органима; као и потребне компетенције за обављање послова радног места.
4. Радно место за фискалне пројекције, у звању млађи саветник
Група за фискалне пројекције, Одељење за фискалне анализе и пројекције, Сектор за макроекономске и фискалне анализе и пројекције
1 извршилац
Опис послова: Прикупља податке и одржава ажурност базе података неопходних за процес фискалних пројекција; припрема и прилагођава податке у складу са потребама процеса фискалних пројекција; учествује у утврђивању фискалног оквира за средњорочни период на основу кретања и пројекције макроекономских индикатора и у изради годишњих и средњорочних пројекција фискалних агрегата и индикатора; учествује у припреми фискалних претпоставки за израду буџета; обавља основне пројекције појединих пореских облика и учествује у пословима пројекција прихода опште државе на месечном и кварталном нивоу; обавља и друге послове по налогу руководиоца.
Услови: Стечено високо образовање из научне области економске или математичке науке на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или на специјалистичким студијама на факултету; положен државни стручни испит; најмање једну годину радног искуства у струци или најмање пет година радног стажа у државним органима; као и потребне компетенције за обављање послова радног места.
5. Радно место за нормативне и аналитичке послове, у звању самостални саветник
Одсек за дуван и фискализацију, Одељење за акцизе, дуван и фискализацију, Сектор за фискални систем
1 извршилац
Опис послова: Израђује стручне основе за израду нацрта закона и предлога подзаконских аката који се односе на систем производње и промета дувана и дуванских производа и систем евидентирања промета преко електронског фискалног уређаја; припрема стручна мишљења и објашњења из наведених области; припрема одговоре по захтевима за оцену уставности и законитости и израђује информације и анализе по захтеву шефа Одсека односно начелника Одељења; припрема извештаје по налогу шефа Одсека, односно начелника Одељења; припрема и даје мишљења на нацрте закона и предлоге подзаконских и других аката из надлежности других органа и служби; учествује у праћењу, анализи и упоређивању законодавства других земаља и Републике Србије у области делокруга Одсека; сарађује са другим министарствима и органима; обавља и друге послове по налогу шефа Одсека, односно начелника Одељења.
Услови: Стечено високо образовање из научне области правне или економске науке на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или на специјалистичким студијама на факултету; положен државни стручни испит; најмање 5 година радног искуства у струци; као и потребне компетенције за обављање послова радног места.
6. Радно место за аналитичке послове, у звању саветник
Одсек за дуван и фискализацију, Одељење за акцизе, дуван и фискализацију, Сектор за фискални систем
1 извршилац
Опис послова: Припрема стручне основе за израду нацрта закона и предлога подзаконских аката који се односе на систем производње и промета дувана и дуванских производа и система евидентирања промета преко електронског фискалног уређаја; припрема предлоге одговора на захтеве пореских обвезника и даје мишљења у вези примене закона и подзаконских аката из наведених области; учествује у припреми стручних мишљења и објашњења која се односе на систем производње и промета дувана и дуванских производа и систем евидентирања промета преко електронског фискалног уређаја; израђује информације, извештаје и анализе по захтеву шефа Одсека, односно начелника Одељења; учествује у припреми и изради мишљења на нацрте закона и предлоге подзаконских и других аката из надлежности других органа и служби; сарађује са државним и другим органима; обавља и друге послове по налогу шефа Одсека, односно начелника Одељења.
Услови: стечено високо образовање из научне области правне или економске науке на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или на специјалистичким студијама на факултету; положен државни стручни испит; најмање 3 године радног искуства у струци; као и потребне компетенције за обављање послова радног места.
7. Радно место за координацију интерне финансијске контроле у јавном сектору, у звању самостални саветник
Сектор – Централна јединица за хармонизацију
1 извршилац
Опис послова: Пружа подршку помоћнику министра у координацији рада група у оквиру Сектора; учествујe у припреми и изради обједињених предлога стратешких, годишњих и оперативних планова рада група у оквиру Сектора и праћењу њихове реализације; координира припрему материјала за израду планских докумената Владе у области интерне финансијске контроле у јавном сектору у оквиру Сектора; припрема и израђује извештаје, анализе и информације о праћењу извршења планираних активности везаних за интерну финансијску контролу у јавном сектору за потребе праћења реализације планских докумената као и за потребе ЕУ интеграција; учествује у спровођењу обуке кандидата за полагање испита за овлашћеног интерног ревизора у јавном сектору; учествује у спровођењу обуке за финансијско управљање и контролу за руководиоце и запослене у јавном сектору; учествује у сагледавању квалитета система финансијског управљања и контроле код корисника јавних средстава; обавља и друге послове по налогу помоћника министра.
Услови: Стечено високо образовање из научне, односно стручне области у оквиру образовно- научног поља друштвено– хуманистичких или техничко-технолошких наука на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или на специјалистичким студијама на факултету; положен државни стручни испит; најмање пет година радног искуства у струци, од чега 3 године радног искуства на пословима ревизије, интерне контроле, финансијске контроле или рачуноводствено-финансијским пословима; као и потребне компетенције за обављање радног места.
8. Радно место виши буџетски инспектор, у звању виши саветник
Група за инспекцијски надзор Крагујевац, Одсек за координацију буџетских инспектора, Одељење буџетске инспекције, Сектор за буџетску инспекцију
1 извршилац
Опис послова: Врши инспекцијски надзор материјално-финансијског пословања, наменског и законитог коришћења средстава код надзираних субјеката укључујући припремне радње за спровођење исте; предводи инспекцијски надзор када околности захтевају да више инспектора истовремено врши надзор код једног субјекта; израђује записнике о извршеном инспекцијском надзору; уручује записнике надзираном субјекту и израђује извештаје о извршеном инспекцијском надзору, разматра примедбе на записник о извршеном инспекцијском надзору, израђује и доставља одговор на записник надзираном субјекту; израђује и подноси одговарајуће пријаве надлежним органима, израђује решења за отклањање утврђених незаконитости и неправилности; прати извршење мера предложених у записницима о извршеном инспекцијском надзору и води евиденције о извршеним надзорима; прикупља и ажурира релевантне податаке и документа у апликативном софтверу Е-инспектору и обавља и друге послове по налогу руководиоца Групе.
Услови: Стечено високо образовање из научне облати економске или правне науке на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету; положен државни стручни испит; положен испит за инспектора; најмање 7 година радног искуства у струци; као и потребне компетенције за обављање послова радног места.
III Место рада за извршилачка радна места: За радна места под редним бројевима 1-7: Београд, за радно место под редним бројем 8: Крагујевац.
IV Фазе изборног поступка и учешће кандидата: Изборни поступак спроводи се из више обавезних фаза у којима се проверавају опште функционалне, посебне функционалне и понашајне компетенције и фазе у којој се спроводи интервју са комисијом.
У изборном поступку проверавају се:
1. Опште функционалне компетенције, и то:
- организација и рад државних органа Републике Србије – провераваће се писмено (путем теста),
- дигитална писменост – провераваће се решавањем задатака (практичним радом на рачунару),
- пословна комуникација – провераваће се писмено (путем симулације).
Напомена: У погледу провере опште функционалне компетенције „дигитална писменост“, ако поседујете важећи сертификат, потврду или други одговарајући доказ о познавању рада на рачунару, на траженом нивоу и желите да на основу њега будете ослобођени тестирања компетенције – дигитална писменост, неопходно је да уз пријавни образац (уредно и у потпуности попуњен у делу *Рад на рачунару), доставите и тражени доказ у оригиналу или овереној фотокопији. Комисија ће на основу приложеног доказа донети одлуку да ли може или не може да прихвати доказ који сте приложили уместо тестовне провере.
Информације o материјалимa за припрему кандидата за проверу општих функционалних компетенција могу се наћи на сајту Службе за управљање кадровима, www.suk.gov.rs.
2. Посебне функционалне компетенције:
Посебне функционалне компетенције за радно место под редним бројем 1:
Посебна функционална компетенција у одређеној области рада – послови јавних набавки (методологија за отварање и стручну оцену понуда и доношење одлуке о исходу поступка јавне набавке) - провераваће се путем писане симулације.
Посебна функционална компетенција за одређено радно место – планска документа, прописи и акти из надлежности и организације органа (Закон о буџетском систему) - провераваће се путем писане симулације.
Посебна функционална компетенција за одређено радно место – прописи из делокруга радног места (Закон о јавној својини) - провераваће се путем писане симулације.
Посебне функционалне компетенције за радно место под редним бројем 2:
Посебна функционална компетенција у одређеној области рада – финансијско-материјални послови (буџетски систем Републике Србије) - провераваће се путем писане симулације.
Посебна функционална компетенција за одређено радно место – планска документа, прописи и акти из надлежности и организације органа (Уредба о буџетском рачуноводству) - провераваће се путем писане симулације.
Посебна функционална компетенција за одређено радно место – прописи из делокруга радног места (Уредба о накнади трошкова и отпремнини државних службеника и намештеника) - провераваће се путем писане симулације.
Посебне функционалне компетенције за радна места под редним бројевима 3 и 4:
Посебна функционална компетенција у одређеној области рада – студијско-аналитички послови (методе и технике анализирања планских докумената и прописа и израде извештаја о стању у области) - провераваће се путем писане симулације.
Посебна функционална компетенција у одређеној области рада – финансијско-материјални послови (буџетски систем Републике Србије) - провераваће се путем писане симулације.
Посебна функционална компетенција за одређено радно место – планска документа, прописи и акти из надлежности и организације органа (Фискална стратегија; Програм економских реформи) - провераваће се путем писане симулације.
Посебне функционалне компетенције за радна места под редним бројевима 5 и 6:
Посебна функционална компетенција у одређеној области рада – нормативни послови (номотехничка и правно-техничка правила за израду правних аката (усаглашеност прописа и општих аката у правном систему) и мишљења о примени закона и општих правних аката)) - провераваће се путем писане симулације.
Посебна функционална компетенција за одређено радно место – планска документа, прописи и акти из надлежности и организације органа (Закон о дувану) - провераваће се путем писане симулације.
Посебна функционална компетенција за одређено радно место – прописи из делокруга радног места (Закон о општем управном поступку) - провераваће се путем писане симулације.
Посебне функционалне компетенције за радно место под редним бројем 7:
Посебна функционална компетенција у одређеној области рада - стручно-оперативни послови (методе анализе и закључивања о стању у области) - провераваће се путем писане симулације.
Посебна функционална компетенција за одређено радно место – планска документа, прописи и акти из надлежности и организације органа (Закон о буџетском систему) - провераваће се путем писане симулације.
Посебна функционална компетенција за одређено радно место – прописи из делокруга радног места (Правилник о заједничким критеријумима и стандардима за успостављање, функционисање и извештавање о систему финансијског управљања и контроле у јавном сектору) - провераваће се путем писане симулације.
Посебне функционалне компетенције за радно место под редним бројем 8:
Посебна функционална компетенција у одређеној области рада – инспекцијски послови (поступак инспекцијског надзора и методе анализе ризика) - провераваће се путем писане симулације.
Посебна функционална компетенција за одређено радно место – планска документа, прописи и акти из надлежности и организације органа (Закон о буџетском систему и Закон о буџету Републике Србије) - провераваће се путем писане симулације.
Посебна функционална компетенција за одређено радно место – прописи из делокруга радног места (Закон о роковима измирења новчаних обавеза у комерцијалним трансакцијама) - провераваће се путем писане симулације.
Информације о материјалима за припрему кандидата за проверу посебних функционалних компетенција могу се наћи на сајту Министарства финансија www.mfin.gov.rs.
3. Понашајне компетенције: Понашајне компетенције за сва радна места (управљање информацијама; управљање задацима и остваривање резултата; оријентација ка учењу и променама; изградња и одржавање професионалних односа и савесност, посвећеност и интегритет) - провераваће се путем психометријских тестова и интервјуа базираног на компетенцијама.
4. Интервју са комисијом и вредновање кандидата: Процена мотивације за рад на радном месту и прихватање вредности државних органа - провераваће се путем интервјуа са комисијом (усмено).
V Рок за подношење пријава: рок за подношење пријава је осам дана и почиње да тече наредног дана од дана објављивања у периодичном издању огласа Националне службе за запошљавање – листу „Послови“.
VI Пријава на јавни конкурс врши се на Обрасцу пријаве који је доступан на интернет презентацији Службе за управљање кадровима и Министарства финансија или у штампаној верзији у писарници Министарства финансија, Кнеза Милоша бр. 20.
Приликом предаје пријаве на јавни конкурс, пријава добија шифру под којом подносилац пријаве учествује у даљем изборном поступку.
Подносиоци пријаве се обавештавају о додељеној шифри у року од три дана од пријема пријаве, достављањем наведеног податка на начин који је у пријави назначио за доставу обавештења.
VII Докази које прилажу кандидати који су успешно прошли фазе изборног поступка пре интервјуа са конкурсном комисијом: оригинал или оверена фотокопија уверења о држављанству; оригинал или оверена фотокопија извода из матичне књиге рођених; оригинал или оверена фотокопија дипломе којом се потврђује стручна спрема; оригинал или оверена фотокопија доказа о положеном државном стручном испиту за рад у државним органима (кандидати са положеним правосудним испитом уместо доказа о положеном државном стручном испиту, подносе доказ о положеном правосудном испиту); оригинал или оверена фотокопија доказа о радном искуству у струци (потврда, решење и други акти из којих се види на којим пословима, у ком периоду и са којом стручном спремом је стечено радно искуство). Државни службеник који се пријављује на јавни конкурс, уместо уверења о држављанству и извода из матичне књиге рођених подноси решење о распоређивању или премештају на радно место у органу у коме ради или решење да је нераспоређен.
Кандидати који конкуришу на радно место под редним бројем 8. текста огласа о јавном конкурсу, поред наведених доказа прилажу и оригинал или оверену фотокопију доказа о положеном испиту за инспектора. Кандидат који нема положен испит за инспектора а који буде изабран у изборном поступку, прима се на рад уз обавезу да тај испит полoжи у року од шест месеци од дана заснивања радног односа.
Сви докази прилажу се у оригиналу или фотокопији која је оверена код јавног бележника (изузетно у градовима и општинама у којима нису именовани јавни бележници, приложени докази могу бити оверени у основним судовима, судским јединицама, пријемним канцеларијама основних судова, односно општинским управама као поверени посао). Као доказ се могу приложити и фотокопије докумената које су оверене пре 1. марта 2017. године у основним судовима, односно општинскоj управи.
Напомена: Документа о чињеницама о којима се води службена евиденција су: уверење о држављанству, извод из матичне књиге рођених, уверење о положеном државном стручном испиту за рад у државним органима, односно уверење о положеном правосудном испиту.
Законом о општем управном поступку („Службени гласник РС“, број 18/16, 95/18 – аутентично тумачење и 2/23 - УС) је, између осталог, прописано да су органи у обавези да по службеној дужности, када је то неопходно за одлучивање, у складу са законским роковима, бесплатно размењују, врше увид, обрађују и прибављају личне податке о чињеницама садржаним у службеним евиденцијама, осим ако странка изричито изјави да ће податке прибавити сама. Потребно је да учесник конкурса у делу Изјава*, у обрасцу пријаве, заокружи на који начин жели да се прибаве његови подаци из службених евиденција.
VIII Рок за подношење доказа: кандидати који су успешно прошли претходне фазе изборног поступка, пре интервјуа са конкурсном комисијом позивају се да у року од пет радних дана од дана пријема обавештења доставе наведене доказе који се прилажу у конкурсном поступку.
Кандидати који не доставе наведене доказе који се прилажу у конкурсном поступку, односно који на основу достављених или прибављених доказа не испуњавају услове за запослење, писмено се обавештавају да су искључени из даљег изборног поступка. Докази се достављају на адресу Министарства финансија, Београд, Кнеза Милоша бр. 20.
IX Датум и место провере компетенција учесника конкурса у изборном поступку: са учесницима конкурса чије су пријаве благовремене, допуштене, разумљиве, потпуне и који испуњавају услове предвиђене огласом о јавном конкурсу, на основу података наведених у обрасцу пријаве на конкурс, изборни поступак ће се спровести, почев од 25. марта 2024. године, о чему ће учесници конкурса бити обавештени на бројеве телефона или електронске адресе које су навели у својим пријавама.
Провера општих функционалних компетенција, посебних функционалних компетенција и понашајних компетенција ће се обавити у Служби за управљање кадровима, у Палати „Србија“, Нови Београд, Булевар Михајла Пупина број 2 (источно крило). Интервју са конкурсном комисијом ће се обавити у просторијама Министарства финансија, Кнеза Милоша бр. 20, у Београду. Учесници конкурса који су успешно прошли једну фазу изборног поступка обавештавају се о датуму, месту и времену спровођења наредне фазе изборног поступка на контакте (бројеве телефона или електрoнске адресе), које наведу у својим пријавама.
X Општи услови за запослење: држављанство Републике Србије; да је учесник конкурса пунолетан; да учеснику конкурса раније није престајао радни однос у државном органу због теже повреде дужности из радног односа и да није осуђиван на казну затвора од најмање шест месеци.
XI Трајање радног односа: За сва радна места радни однос се заснива на неодређено време.
XII Лица која су задужена за давање обавештења: Наташа Костић тел. 011/7652-034 и Татјана Јовановић, тел. 011/7652-359.
XIII Адреса на коју се подноси попуњен образац пријаве на конкурс: Пријаве на конкурс шаљу се поштом или предају непосредно на писарници Министарства финансија, Кнеза Милоша 20, Београд, са назнаком „За јавни конкурс за попуњавање извршилачких радних места”.
НАПОМЕНE
Чланом 9 Закона о државним службеницима прописано је да су кандидатима при запошљавању у државни орган под једнаким условима доступна сва радна места и да се избор кандидата врши на основу провере компетенција. Кандидати који први пут заснивају радни однос у државном органу подлежу пробном раду од 6 месеци. Кандидати без положеног државног стручног испита примају се на рад под условом да тај испит положе до окончања пробног рада. Кандидати са положеним државним стручним испитом немају предност у изборном поступку у односу на кандидате без положеног државног стручног испита. Пробни рад је обавезан за све који први пут заснивају радни однос у државном органу. Пробни рад за радни однос на неодређено време траје шест месеци.
Државни службеник на пробном раду који је засновао радни однос на неодређено време и државни службеник који је засновао радни однос на неодређено време, а који нема положен државни стручни испит, полаже државни стручни испит у року од шест месеци од дана заснивања радног односа.
Неблаговремене, недопуштене, неразумљиве или непотпуне пријаве, биће одбачене решењем конкурсне комисије.
Јавни конкурс спроводи конкурсна комисија коју је именовао министар финансија.
Овај конкурс се објављује на интернет презентацији и огласној табли Министарства финансија, на интерент презентацији Службе за управљање кадровима, на порталу е-управе, на интернет презентацији, огласној табли и периодичном издању огласа Националне службе за запошљавање.
Сви изрази, појмови, именице, придеви и глаголи у овом огласу који су употребљени у мушком граматичком роду, односе се без дискриминације и на особе женског пола.
МИНИСТАРСТВО ФИНАНСИЈА ПОРЕСКА УПРАВА
МИНИСТАРСТВО ПОЉОПРИВРЕДЕ, ШУМАРСТВА И ВОДОПРИВРЕДЕ
МИНИСТАРСТВО ЗА РАД, ЗАПОШЉАВАЊЕ, БОРАЧКА И СОЦИЈАЛНА ПИТАЊА
МИНИСТАРСТВО НАУКЕ, ТЕХНОЛОШКОГ РАЗВОЈА И ИНОВАЦИЈА
КОМЕСАРИЈАТ ЗА ИЗБЕГЛИЦЕ И МИГРАЦИЈЕ
Овај вебсајт користи cookies да би вам обезбедили најбољу услугу. Додатне информације можете пронаћи на страници Политика приватности.
Прихвати