Приликом обраћања полазницима, директор нишке филијале НСЗ Бобан Матић је истакао задовољство великим интересовањем незапослених за ову обуку, као и степеном њихове мотивације за укључење и у друге обуке и усавршавања која Национална служба нуди незапосленима ради повећања њихове конкурентности на тржиту рада.
- Кроз обуку за дигитални маркетинг полазници су стекли знања везана за маркетинг, друштвене мреже, оглашавање, таргетирање публике, рад у Wорд Пресс програму, кампање у дигиталном маркетингу и још много тога – рекао је Матић.
Према речима полазнице обуке Јелене Поповић, која се дуже времена налази на евиденцији незапослених, веома ју је обрадовао позив њене саветнице за запошљавање и понуда да се укључи у обуку. Она је објаснила да је по занимању ликовни техничар, због чега су јој најинтереснтнији делови обуке били управо они везани за маркетинг, уметност, дизајн, израду веб сајтова и обраду фотографија и графика.
Њена колегиница на обуци Тијана Миљковић, по занимању мастер графички дизајнер, каже да је након губитка посла крајем прошле године, решила да се укључи у обуку и тако унапреди и прошири своја знања, а у нади да ће јој то помоћи у даљем развоју каријере.
- Одабрала сам дигитални маркетинг јер је та област блиска графичком дизајну и покушаћу да кроз научено саму себе промовишем као уметника, с обзиром на то да се поред дизајна бавим и класичним сликарством, цртањем и графиком – рекла је Миљковићева.
Тренутно се на евиденцији незапослених Филијале Ниш НСЗ налази 29.247 незапослених, што је за скоро 11 процената мање у односу на исти период прошле године, док је на евиденцији само у граду Нишу тренутно 19.473 незапослених, или за 13 процената мање међугодишње.