МИНИСТАРСТВО ФИНАНСИЈА ПОРЕСКА УПРАВА
МИНИСТАРСТВО ФИНАНСИЈА ПОРЕСКА УПРАВА
ПРЕКРШАЈНИ АПЕЛАЦИОНИ СУД Београд, Катанићева 15 Записничар у звању референт
ПРЕКРШАЈНИ АПЕЛАЦИОНИ СУД
Београд, Катанићева 15
На основу одредби члана 54, члана 55 и члана 61 Закона о државним службеницима (“Службени гласник РС” 79/05, 81/05, 64/07, 67/07., 116/08, 104/09, 99/14, 94/17, 95/18, 157/20 и 142/22), одредбе члана 9 став 3, члана 10, члана 11 став 1, члана 12, члана 13, члана 15 и члана 16 Уредбе о интерном и јавном конкурсу за попуњавање радних места у државним органима (“Службени гласник РС” бр. 2/19 и 67/21), члана 5, члана 7, члана 8, члана 9, члана 10, члана, члана 14, члана 15, члана 16, члана 17, члана 18, члана 21, члана 22, члана 24 и члана 26 Правилника о саставу конкурсне комисије, начину провере компетенција, критеријумима и мерилима за избор на извршилачка радна места у судовима и јавним тужилаштвима (“Службени гласник РС” бр. 30/19) а у складу са Правилником о унутрашњем уређењу и систематизацији радних места у Прекршајном апелационом суду Су I-9 2/22 од 31.10.2022. године, председник Прекршајног апелационог суда оглашава
JАВНИ КОНКУРС
за попуњавање извршилачког радног места записничар у звању референта
у Прекршајном апелационом суду
I Орган у коме се радно место попуњава: Прекршајни апелациони суд, Београд, Катанићева бр. 15
II Радно место које се попуњава:
Записничар у звању референт
4 извршиоца
Опис послова: Обавља послове куцања судских одлука и других писаних материјала, по диктату или преноси снимљене записе у писана документа, врши њихову исправку и сређивање до коначне верзије; куцање по диктату записника са већања и одлука већа и прекуцавања рукописа и штампаног текста; израђује табеле; врши контролу тачности и исправности откуцаног материјала; стара се о квалитету, савременом обликовању и штампању текста; штампа коначне верзије одлука за експедицију; води прописане евиденције; врши евидентирање предузетих радњи у електронском уписнику и обавља и друге послове предвиђене Судским пословником и послове по налогу шефа дактилобироа, председника Суда, председника одељења, управитеља и секретара Суда.
Услови: III или IV степен средње стручне спреме друштвеног, природног или техничког смера, положен државни стручни испит, најмање две године радног искуства у струци и потребне компетенције за рад на овом радном месту.
III Место рада:
-седиште суда, Београд, Kатанићева бр. 15, за једног извршиоца,
- Одељење Прекршајног суда у Крагујевцу, Улица слободе бр. 4, за три извршиоца
IV Фазе изборног поступка и учешће кандидата: Изборни поступак спроводи се из више обавезних фаза у којима се проверавају опште функционалне, посебне функционалне и понашајне компетенције и фазе у којој се спроводи интервју са комисијом.
У свакој фази изборног поступка врши се вредновање кандидата и само кандидат који испуни унапред одређено мерило за проверу одређених компетенција у једној фази изборног поступка може да учествује у провери следеће компетенције у истој или наредној фази.
1. Провера општих функционалних компетенција:
- организација и рад државних органа РС – провераваће се путем теста (писмено)
- дигитална писменост – провераваће се решавањем задатака (практичним радом на рачунару)
пословна комуникација – провераваће се писмено путем симулације.
Напомена: У погледу провере опште функционалне компетенције „дигитална писменост”, ако кандидат поседује важећи сертификат, потврду или други одговарајући доказ о познавању рада на рачунару и жели да на основу њега буде ослобођен тестирања компетенције – дигитална писменост, неопходно је да уз пријавни образац (уредно и у потпуности попуњен у делу *Рад на рачунару), доставите и тражени доказ у оригиналу или овереној фотокопији. Комисија ће на основу приложеног доказа донети одлуку да ли може или не може да прихвати доказ који је приложен уместо тестовне провере.
Информације o материјалимa за припрему кандидата за проверу општих функционалних компетенција могу се наћи на интернет презентацији Прекшајног апелационог суда у „База питања”
Након пријема извештаја о резултатима провере општих функционалних компетенција, међу кандидатима који су испунили мерила за проверу општих функционалних компетенција, врши се провера посебних функционалних компетенција.
2. Провера посебних функционалних компетенција: Посебне функционалне компетениције које се проверавају у изборном поступку су:
Посебна функционална компетенција у одређеној области рада “Административно-технички послови” -Технике припреме материјала и вођење записника.
Посебна функционална компетенција у одређеној области рада „Дактилобиро” Положен испит за дактилографа I класе.
Посебна функционална компетенција из делокруга радног места: Познавање прописа-Судски пословник и Закон о државним службеницима.
Посебне функционалне компетенције проверавају се писаним и усменим путем.
Облик писане провере посебних компетенција је тест.
Облик усмене провере посебних функционалних компетенција је разговор са кандидатом.
Време израде писаног задатка не може бити дуже од једног сата а време за припрему усменог задатка не може бити дуже од пола сата.
Провера посебне функционалне компетенције-Положен испит за дактилографа I класе вршиће се увидом у потврду о положеном испиту.
Након пријема извештаја о резултатима провере посебних функционалних компетенција, међу кандидатима који су испунили мерила за проверу посебних функционалних компетенција, врши се провера понашајних компетенција.
3. Провера понашајних компетенција: Понашајне компетенције (управљање информацијама, управљање задацима и остваривање резултата, оријентација ка учењу и променама, изградња и одржавање професионалних односа, савесност, посвећеност и интегритет) - провераваће се путем психометријских тестова и интервјуа базираном на компетенцијама.
Након пријема извештаја о резултатима провере понашајних компетенција, међу кандидатима који су испунили мерила за проверу понашајних компетенција, приступа се фази у којој се спроводи Интервју са комисијом.
4. Интервју са комисијом и вредновање кандидата: Процена мотивације за рад на радном месту и прихватање вредности државних органа - провераваће се путем интервјуа са комисијом (усмено).
V Рок за подношење пријава: рок за подношење пријава је осам дана и почиње да тече наредног дана од дана објављивања у периодичном издању огласа Националне службе за запошљавање – листу „Послови”.
Датум оглашавања: 15.11.2023. године.
Датум истека рока за пријављивање: 23.11.2023. године.
VI Пријава на јавни конкурс: врши се на Обрасцу пријаве који је доступан на интернет презентацији Прекршајног апелационог суда или у штампаној верзији у Кадровској служби суда у седишту суда Београд, Катанићева бр. 15, III спрат канцеларија 316.
Приликом предаје пријаве на јавни конкурс, пријава добија шифру под којом подносилац пријаве учествује у даљем изборном поступку. Шифра пријаве уноси се у образац пријаве након што комисија састави списак кандидата међу којима се спроводи изборни поступак.
Подносиоци пријаве се обавештавају о додељеној шифри у року од три дана од пријема пријаве, достављањем наведеног податка на начин који је у пријави назначио за доставу обавештења.
Доказ који се прилаже уз образац пријаве је писани доказ о знању рада на рачунару. Кандидати који уз образац пријаве доставе писани доказ о знању рада на рачунару биће ослобођени провере компетенције „Дигитална писменост” сем уколико комисија одлучи да се приложени доказ не може прихватити као доказ којим се кандидат ослобађа од провере опште компетенције „Дигитална писменост”.
VII Остали докази које прилажу кандидати који су успешно прошли фазе изборног поступка пре интервјуа са конкурсном комисијом:
- биографија са наводима о досадашњем радном искуству;
- оригинал или оверена фотокопија уверења о држављанству Републике Србије;
- оригинал или оверена фотокопија извода из матичне књиге рођених;
- оригинал или оверена фотокопија дипломе или уверења којом се потврђује стручна спрема која је наведена у условима за радно место;
-оригинал или оверна фотокопија доказа о државном стручном испиту;
- оригинал или оверена фотокопија доказа о радном искуству у струци (потврде, решење, и други акти из којих се може утврдити на којим пословима, са којом стручном спремом и у ком периоду је стечено радно искуство у струци);
- оригинал или оверена фотокопија потврде да кандидату раније није престајао радни однос у државном органу због теже повреде радне дужности из радног односа издата од стране државних органа у коме је учесник јавног конкурса био у радном односу;
- оригинал уверење да кандидат није осуђиван на казну затвора од најмање шест месеци (издато од стране Министарства унутрашњих послова Републике Србије, не старије од 6 месеци)
- други докази о стеченим знањима и вештинама.
Државни службеник који се пријављује на јавни конкурс, уместо уверења о држављанству и извода из матичне књиге рођених подноси решење о распоређивању или премештају на радно место у органу у коме ради или решење да је нераспоређен.
Одредбом чланова 9. и 103. Закона о општем управном поступку (“Службени гласник РС” бр. 18/16, 95/18 и 2/23), прописано је, између осталог, да у поступку који се покреће по захтеву странке орган може да врши увид, прибавља и обрађује личне податке о чињеницама о којима се води службена евиденција када је то неопходно за одлучивање, осим ако странка изричито изјави да ће те податке прибавити сама.
Документ о чињеницама по којима се води службена евиденција је: извод из матичне књиге рођених, уверење о држављанству, уверење о положеном правосудном испиту и уверење да кандидат није осуђиван на казну затвора од најмање шест месеци.
Прекршајни апелациони суд ће прибавити доказе о чињеницама о којима се води службена евиденција изузев уколико наведене доказе кандидат сам достави, а у циљу ефикаснијег и бржег спровођења изборног поступка.
Потребно је да кандидат попуни изјаву, која представља саставни део образца пријаве на конкурс за радно место којом се опредељује за једну од две могућности, да орган прибави податке о којима се води службена евиденција или да ће то кандидат учинити сам.
За све доказе који се прилажу у фотокопији, фотокопија мора бити оверена код јавног бележника (изузетно у градовима и општинама у којима нису именовани јавни бележници, приложени докази могу бити оверени у основним судовима, судским јединицама, пријемним канцеларијама основних судова, односно општинским управама као поверени посао). Као доказ се могу приложити и фотокопије докумената које су оверене пре 01. марта 2017. године у основним судовима, односно општинским управама. Фотокопије докумената које нису оверене од надлежног органа неће се разматрати.
Сви докази прилажу се на српском језику, односно уколико су на страном језику морају бити преведени на српски језик и оверени од стране овлашћеног судског тумача.
Диплома којом се потврђује стручна спрема, а која је стечена у иностранству мора бити нострификована.
VIII Рок за подношење осталих доказа: кандидати који су успешно прошли претходне фазе изборног поступка, пре интервјуа са конкурсном комисијом позивају се да у року од 5 (пет) радних дана од дана пријема обавештења доставе наведене доказе који се прилажу у конкурсном поступку.
Кандидати који не доставе наведене доказе који се прилажу у конкурсном поступку, односно који на основу достављених или прибављених доказа не испуњавају услове за запослење, писмено се обавештавају да су искључени из даљег изборног поступка. Докази се достављају на адресу Прекршајни апелациони суд, Београд, Катанићева бр. 15, са назнаком „Јавни конкурс за попуну извршилачког радног места записничар у седишту суда/Одељењу суда у Крагујевцу”.
IX Датум и место провере компетенција учесника конкурса у изборном поступку: са учесницима конкурса чије су пријаве благовремене, допуштене, разумљиве, потпуне и који испуњавају услове предвиђене огласом о јавном конкурсу, на основу података наведених у обрасцу пријаве на конкурс, изборни поступак ће се спровести, почев од 01.12.2023. године, о чему ће кандидати бити обавештени на бројеве телефона или електронске адресе које су навели у својим пријавама.
Провере општих функционалних компетенција, понашајних компетенција, посебних функционалних компетенција и интервју са Конкурсном комисијом ће се обавити у седишту Прекршајног апелационог суда у Београду, Катанићева бр. 15.
Учесници конкурса који су успешно прошли једну фазу изборног поступка обавештавају се о датуму, месту и времену спровођења наредне фазе изборног поступка на контакте (бројеве телефона или електорнске адресе), које наведу у својим пријавама.
X Општи услови за запослење: држављанство Републике Србије; да је учесник конкурса пунолетан; да учеснику конкурса раније није престајао радни однос у државном органу због теже повреде дужности из радног односа и да није осуђиван на казну затвора од најмање шест месеци.
XI Трајање радног односа: радни однос се заснива на неодређено време.
XII Лице задужено за давање обавештења о конкурсу: секретар суда Снежана Хаџи-Ђикић тел 011/6352-902, у периоду од 10-12 часова.
XIII Адреса на коју се подноси попуњен образац пријаве на конкурс: Пријава на конкурс шаље се на адресу Прекршајни апелациони суд, Бегорад, Катанићева бр. 15, са назнаком “Јавни конкурс за попуну извршилачког радног места записничар у седишту суда/Одељењу суда у Крагујевцу” (подвући место рада) или непосредно предаје у седишту Прекршајног апелационог суда, Београд, Катанићева бр. 15, Кадровска служба, III спрат, канцеларија број 316.
НАПОМЕНE
- Сагласно одредби члана 9 Закона о државним службенцима, кандидатима су при запошљавању у државни орган под једнаким условима доступна сва радна места и избор кандата врши се на основу провере компетенција.
- Кандидати који први пут заснивају радни однос у државном органу подлежу пробном раду од 6 месеци.
- Положен државни стучни исит није услов нити предност за заснивање радног односа. Кандидати без положеног државног стручног испита примају се на рад под условом да тај испит положе до окончања пробног рада.
- Неблаговремене, недопуштене, неразумљиве или непотпуне пријаве и пријаве уз које нису приложени сви потребни докази у оригиналу или фотокопији овереној од надлежног органа (јавног бележника, у општинској управи или суду), биће одбачене закључком конкурсне комисије.
- Овај конкурс се објављује на интернет презентацији и огласној табли Прекршајног апелационог суда, на порталу е-управе, на интернет презентацији, огласној табли и периодичном издању огласа Националне службе за запошљавање.
- Изборни поступак ће бити спроведен без дискриминације по основу расе, боје коже, пола, вере, националности, етничког порекла или инвалидитета. Конкуренција се заснива на квалитету и отворена је за све који испуњавају прописане услове. Сви изрази, појмови, именице, придеви и глаголи у овом огласу који су употребљени у мушком граматичком роду, односе се без дискриминације и на особе женског пола.
МИНИСТАРСТВО ФИНАНСИЈА ПОРЕСКА УПРАВА
МИНИСТАРСТВО ПОЉОПРИВРЕДЕ, ШУМАРСТВА И ВОДОПРИВРЕДЕ
МИНИСТАРСТВО ЗА РАД, ЗАПОШЉАВАЊЕ, БОРАЧКА И СОЦИЈАЛНА ПИТАЊА
МИНИСТАРСТВО НАУКЕ, ТЕХНОЛОШКОГ РАЗВОЈА И ИНОВАЦИЈА
КОМЕСАРИЈАТ ЗА ИЗБЕГЛИЦЕ И МИГРАЦИЈЕ
Овај вебсајт користи cookies да би вам обезбедили најбољу услугу. Додатне информације можете пронаћи на страници Политика приватности.
Прихвати