МИНИСТАРСТВО ФИНАНСИЈА ПОРЕСКА УПРАВА
МИНИСТАРСТВО ФИНАНСИЈА ПОРЕСКА УПРАВА
КАНЦЕЛАРИЈА ЗА ДУАЛНО ОБРАЗОВАЊЕ И НАЦИОНАЛНИ ОКВИР КВАЛИФИКАЦИЈА
КАНЦЕЛАРИЈА ЗА ДУАЛНО ОБРАЗОВАЊЕ И НАЦИОНАЛНИ ОКВИР КВАЛИФИКАЦИЈА
На основу члана 54 Закона о државним службеницима („Службени гласник РС”, бр. 79/05, 81/05 - исправка, 83/05 - исправка, 64/07, 67/07 - исправка, 116/08, 104/09, 99/14, 94/17, 95/18, 157/20 и 142/22), члана 9 став 1 Уредбе о интерном и јавном конкурсу за попуњавање радних места у државним органима („Службени гласник РС”, бр. 2/19 и 67/21), Закључка Комисије за давање сагласности за ново запошљавање и додатно радно ангажовање код корисника јавних средстава 51 број: 112-2679/2023 од 29. марта 2023. године, оглашава
ЈАВНИ КОНКУРС
ЗА ПОПУЊАВАЊЕ ИЗВРШИЛАЧКИХ РАДНИХ МЕСТА
I Орган у коме се радна места попуњавају: Канцеларија за дуално образовање и Национални оквир квалификација, Београд, Немањина 22-26.
II Радна места која се попуњавају:
1. Радно место за подршку нормативним пословима у дуалном образовању, разврстано у звање млађи саветник
Сектор за дуално образовање
1 извршилац
Опис послова: Пружа подршку у припреми одлука, решења, закључака, уговора, споразума, меморандума и других појединачних правних аката из надлежности Сектора; учествује у раду радних група за израду закона и подзаконских аката у овој области; стара се о припреми мишљења и изради информација о примени прописа у области дуалног образовања и васпитања; учествује у припреми мишљења на нацрте закона и других правних аката чији су предлагачи други државни органи; пружа подршку у припреми одговора и мишљења у поступку за оцењивање уставности и законитости прописа из области дуалног образовања и васпитања и припреми одговора на посланичка питања; поступа по представкама и спроводи препоруке Заштитника грађана и Повереника за информације од јавног значаја и заштиту података о личности у вези са пословима из делокруга Сектора; припрема одговоре и поступа по предметима и представкама грађана, правних и физичких лица и установа; обавља и друге послове по налогу помоћника директора.
Услови: Високо образовање из поља друштвено-хуманистичких наука на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету и најмање једна година радног искуства у струци или најмање пет година радног стажа у државним органима, положен државни стручни испит, као и потребне компетенције за рад на радном месту.
Место рада: Београд, Јурија Гагарина 76.
2. Радно место за послове планирања и праћења реализације пројеката и извештавања, разврстано у звање саветник
Сектор за финансијске послове, Група за праћење пројеката
1 извршилац
Опис послова: Израђује извештаје о реализацији пројеката финансираних из средстава буџета, међународних зајмова, кредита и донација; учествује у програмирању и имплементацији националних и међународних пројеката из делокруга рада Канцеларије; евидентира сву документацију неопходну за реализацију пројеката; израђује обавештења и координира реализацију пројеката са крајњим корисником; прати динамику реализације пројеката; прати реализацију уговора за реализацију пројеката, води евиденцију и проверава начин трошења средстава за реализацију пројеката; обавља и друге послове по налогу руководиоца групе.
Услови: Високо образовање из поља друштвено-хуманистичких наука или техничко- технолошких наука на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету и најмање три године радног искуства у струци, положен државни стручни испит, као и потребне компетенције за рад на радном месту.
Место рада: Београд, Јурија Гагарина 76.
3. Радно место за административне послове, разврстано у звање референт
1 извршилац
Опис послова: прима, прегледа, распоређује, евидентира и доставља акта у рад; припрема материјале за учешће на састанцима и води евиденције од значаја за рад директора и помоћника директора; стара се о набавци канцеларијског материјала; обавља послове везане за службена путовања; организује пријем странака; организује састанке и води записнике; обавља и друге послове по налогу директора.
Услови: средње образовање и радно искуство у струци од најмање две године, положен државни стручни испит, као и потребне компетенције за рад на радном месту.
Место рада: Београд, Јурија Гагарина 76.
III Фазе изборног поступка и учешће кандидата: Изборни поступак се спроводи из више обавезних фаза, и то следећим редоследом: провера општих функционалних компетенција, провера посебних функционалних компетенција, провера понашајних компетенција и интервју са конкурсном комисијом. Кандидат који не испуни мерило за проверу одређене компетенције у једној фази изборног поступка, обавештава се о резултату провере компетенције и не позива се да учествује у провери следеће компетенције у истој или наредној фази изборног поступка.
1. Провера општих функционалних компетенција за сва радна места:
• организација и рад државних органа Републике Србије - провераваће се путем теста (писано),
• дигитална писменост – провераваће се решавањем задатака (практичним радом на рачунару),
• пословна комуникација – провераваће се путем симулације (писано).
Напомена: У погледу провере опште функционалне компетенције дигитална писменост (поседовању знања и вештина у основама коришћења рачунара, основама коришћења интернета, обради текста и табеларне калкулације), ако учесник конкурса поседује важећи сертификат, потврду или други одговарајући доказ о поседовању знања и вештина из наведених области, и жели да на основу њега буде ослобођен тестирања компетенције – дигитална писменост, неопходно је да уз пријавни образац (уредно и у потпуности попуњен у делу *Рад на рачунару), достави и тражени доказ у оригиналу или овереној фотокопији.
Конкурсна комисија може одлучити да се кандидату изврши провера наведене компетенције, ако увидом у достављени доказ не може потпуно да оцени поседовање ове компетенције.
Информације о материјалима за припрему кандидата за проверу општих функционалних компетенција могу се наћи на интернет презентацији Службе за управљање кадровима, www.suk.gov.rs.
2. Провера посебних функционалних компетенција: Након пријема извештаја о резултатима провере општих функционалних компетенција, међу кандидатима који су испунили мерила за проверу општих функционалних компетенција, врши се провера посебних функционалних компетенција, и то:
За радно место под редним бројем 1:
Посебна функционална компетенција у одређеној области рада област рада нормативни послови (методологија праћења примене и ефеката донетих прописа и извештавање релевантним телима и органима) провераваће се путем симулације (писано).
Посебна функционална компетенција у одређеној области рада област рада стручно-оперативни послови (поступак израде стручних анализа) провераваће се путем симулације (писано).
Посебна функционална компетенција за одређено радно место планска документа, прописи и акти из надлежности и организације органа (Закон о дуалном образовању), провераваће се путем симулације (писано).
За радно место под редним бројем 2:
Посебна функционална компетенција у одређеној области рада област рада послови управљања фондовима ЕУ и међународном развојном помоћи (методологија праћења резултата спровођења, извештавања и вредновања резултата програма и пројеката на основу утврђених показатеља) провераваће се путем симулације (писано).
Посебна функционална компетенција за одређено радно место планска документа, прописи и акта из надлежности и организације органа (Закон о дуалном образовању) провераваће се путем симулације (писано).
Посебна функционална компетенција за одређено радно место прописи из делокруга радног места (Закон о потврђивању Оквирног споразума о зајму ЛД 2106 (2021) између Банке за развој Савета Европе и Републике Србије за пројектни зајам – Центар за обуку за дуално образовање), провераваће се путем симулације (писано).
За радно место под редним бројем 3:
Посебна функционална компетенција у одређеној области рада област рада административно-технички послови (методе и технике прикупљања података ради даље обраде, технике припреме материјала ради даљег приказивања и употребе) провераваће се путем симулације (писано),
Посебна функционална компетенција за одређено радно место планска документа, прописи и акта из надлежности и организације органа – (Уредба о оснивању Канцеларије за дуално образовање и Национални оквир квалификација) провераваће се путем симулације (писано).
Информације о материјалима за припрему кандидата за проверу посебних функционалних комптенција могу се наћи на сајту Канцеларије за дуално образовање и Национални оквир квалификација, http://noks.mpn.gov.rs/propisi-dualno obrazovanje/.
3. Провера понашајних компетенција за сва извршилачка радна места: Понашајне компетенције (управљање информацијама, управљање задацима и остваривање резултата, оријентација ка учењу и променама, изградња и одржавање професионалних односа, савесност, посвећеност и интегритет) провераваће се путем психометријских тестова и интервјуа базираним на компетенцијама.
4. Интервју са конкурсном комисијом и вредновање кандидата за сва извршилачка радна места: Процена мотивације за рад на радном месту и прихватање вредности државних органа – провераваће се путем интервјуа са Конкурсном комисијом (усмено).
IV Пријава на јавни конкурс врши се на Обрасцу пријаве који је доступан на интернет презентацији Службе за управљање кадровима и Канцеларије за дуално образовање и Национални оквир квалификација или у штампаној верзији на писарници Канцеларије за дуално образовање и Национални оквир квалификација, Немањина 22-26, Београд.
Приликом предаје пријаве на јавни конкурс, пријава добија шифру под којом подносилац пријаве учествује у даљем изборном поступку. Шифра пријаве уноси се у образац пријаве након што конкурсна комисија састави списак кандидата међу којима се спроводи изборни поступак.
Подносиоци пријаве се обавештавају о додељеној шифри у року од три дана од дана пријема пријаве, достављањем наведеног податка на начин који је у пријави назначио за доставу обавештења.
Напомена: Пример правилно попуњеног обрасца пријаве се може погледати на блогу Службе за управљање кадровима (https://kutak.suk.gov.rs/vodic-za-kandidate) у одељку ,,Образац пријаве“.
V Рок за подношење пријава: рок за подношење пријава је 15 (петнаест) дана и почиње да тече наредног дана од дана објављивања јавног конкурса у периодичном издању огласа Националне службе за запошљавање - листу „Послови“.
VI Адреса на коју се подноси попуњен образац пријаве на јавни конкурс: Пријаве на јавни конкурс шаљу се поштом на адресу: Канцеларије за дуално образовање и Национални оквир квалификација, Немањина 22-26, 11000 Београд, или предају непосредно на писарници Канцеларије за дуално образовање и Национални оквир квалификација, Немањина 22-26, Београд, са назнаком „За јавни конкурс за попуњавање извршилачког радног места”.
VII Лице које је задужено за давање обавештења о јавном конкурсу: Владимир Поповић 060/0880-505, у периоду од 9 до 11 часова.
VIII Општи услови за запослење: држављанство Републике Србије; да је учесник конкурса пунолетан; да учеснику конкурса раније није престајао радни однос у државном органу због теже повреде дужности из радног односа и да није осуђиван на казну затвора од најмање шест месеци.
IX Докази које прилажу кандидати који су успешно прошли фазе изборног поступка пре интервјуа са конкурсном комисијом: оригинал или оверена фотокопија дипломе којом се потврђује стручна спрема; оригинал или оверена фотокопија доказа о положеном државном стручном испиту за рад у државним органима (кандидати са положеним правосудним испитом уместо доказа о положеном државном стручном испиту, подносе доказ о положеном правосудном испиту); оригинал или оверена фотокопија доказа о радном искуству у струци (потврда, решење и други акти којима се доказује на којим пословима, у ком периоду и са којом стручном спремом је стечено радно искуство).
Напомена: Пример правилно попуњене потврде од послодавца може се погледати на блогу Службе за управљање кадровима (https://kutak.suk.gov.rs/vodic-za-kandidate) у одељку ,,Предаја докумената.” У оквиру корака “Предаја докумената” можете преузети шаблон потврде коју послодавац може да попуни.
Државни службеник који се пријављује на јавни конкурс уместо уверења о држављанству и извода из матичне књиге рођених подноси оригинал или оверену фотокопију решења о распоређивању или премештају на радно место у органу у коме ради или решења да је државни службеник нераспоређен.
Сви докази прилажу се у оригиналу или фотокопији која је оверена код јавног бележника (изузетно у градовима и општинама у којима нису именовани јавни бележници, приложени докази могу бити оверени у основним судовима, судским јединицама, пријемним канцеларијама основних судова, односно општинским управама као поверени посао). Као доказ се могу приложити и фотокопије докумената које су оверене пре 1. марта 2017. године у основним судовима, односно општинским управама.
X Документа о чињеницама о којима се води службена евиденција су: извод из матичне књиге рођених, уверење о држављанству, уверење о положеном државном стручном испиту за рад у државним органима, односно уверење о положеном правосудном испиту.
Законом о општем управном поступку („Службени гласник РС“, бр. 18/16, 95/18 - аутентично тумачење и 2/23 – одлука УС) прописано је, између осталог, да је орган дужан да по службеној дужности, у складу са законом, врши увид у податке о чињеницама неопходним за одлучивање о којима се води службена евиденција, да их прибавља и обрађује (члан 9 став 3); да у поступку који се покреће по захтеву странке орган може да врши увид, прибавља и обрађује личне податке о чињеницама о којима се води службена евиденција када је то неопходно за одлучивање, осим ако странка изричито изјави да ће те податке прибавити сама (члан 103 став 3).
Потребно је да учесник конкурса у делу Изјава*, у обрасцу пријаве, заокружи на који начин жели да се прибаве његови подаци из службених евиденција.
XI Рок за подношење доказа: Кандидати који су успешно прошли фазе изборног поступка, пре интервјуа са Конкурсном комисијом позивају се да у року од 5 (пет) радних дана од дана пријема обавештења, доставе наведене доказе који се прилажу у конкурсном поступку.
Кандидати који не доставе доказе који се прилажу у конкурсном поступку, односно који на основу достављених или прибављених доказа не испуњавају услове за запослење, писмено се обавештавају да су искључени из даљег изборног поступка. Докази се достављају на адресу Канцеларије за дуално образовање и Национални оквир квалификација, Немањина 22-26, 11000 Београд.
XII Трајање радног односа: За сва радна места радни однос се заснива на неодређено време.
XIII Датум и место провере компетенција учесника конкурса у изборном поступку: са учесницима конкурса чије су пријаве благовремене, допуштене, разумљиве, потпуне и који испуњавају услове предвиђене огласом о јавном конкурсу, на основу података наведених у обрасцу пријаве на конкурс, изборни поступак ће се спровести почев од 22. маја 2023. године, о чему ће кандидати бити обавештени на контакте (бројеве телефона или електронске адресе) које наведу у својим пријавама.
Провера општих функционалних компетенција, посебних функционалних компетенција и понашајних компетенција ће се обавити у просторијама Службе за управљање кадровима, у Палати Србија, Нови Београд, Булевар Михајла Пупина бр. 2 (источно крило). Интервју са Конкурсном обавиће се у просторијама Канцеларије за дуално образовање и Национални оквир квалификација, Београд, Јурија Гагарина бр. 76, други спрат.
Учесници конкурса који успешно прођу једну фазу изборног поступка обавештавају се о датуму, месту и времену спровођења наредне фазе изборног поступка на контакте (бројеве телефона или електронске адресе) које наведу у својим пријавама.
Напомене:
Чланом 9 Закона о државним службеницима, прописано је да су кандидатима при запошљавању у државни орган, под једнаким условима доступна сва радна места и да се избор кандидата врши на основу провере компетенција.
Положен државни стручни испит није услов нити предност за заснивање радног односа.
Кандидати који први пут заснивају радни однос у државном органу подлежу пробном раду. Пробни рад за радни однос на неодређено време траје шест месеци.
Кандидати без положеног државног стручног испита примају се на рад под условом да тај испит положе до окончања пробног рада.
Неблаговремене, недопуштене, неразумљиве или непотпуне пријаве биће одбачене решењем конкурсне комисије.
Јавни конкурс спроводи конкурсна комисија коју је именовао директор Канцеларије за дуално образовање и Национални оквир квалификација.
Овај конкурс објављује се интернет презентацији Канцеларије за дуално образовање и Национални оквир квалификација, http://noks.mpn.gov.rs/konkursi/ на интернет презентацији Службе за управљање кадровима: www.suk.gov.rs, на порталу e-управе, на огласној табли, интернет презентацији и периодичном издању огласа Националне службе за запошљавање.
Сви изрази, појмови, именице, придеви и глаголи у овом огласу који су употребљени у мушком роду, односе се без дискриминације и на особе женског пола.
МИНИСТАРСТВО ФИНАНСИЈА ПОРЕСКА УПРАВА
МИНИСТАРСТВО ПОЉОПРИВРЕДЕ, ШУМАРСТВА И ВОДОПРИВРЕДЕ
МИНИСТАРСТВО ЗА РАД, ЗАПОШЉАВАЊЕ, БОРАЧКА И СОЦИЈАЛНА ПИТАЊА
МИНИСТАРСТВО НАУКЕ, ТЕХНОЛОШКОГ РАЗВОЈА И ИНОВАЦИЈА
КОМЕСАРИЈАТ ЗА ИЗБЕГЛИЦЕ И МИГРАЦИЈЕ
Овај вебсајт користи cookies да би вам обезбедили најбољу услугу. Додатне информације можете пронаћи на страници Политика приватности.
Прихвати