МИНИСТАРСТВО ФИНАНСИЈА ПОРЕСКА УПРАВА
МИНИСТАРСТВО ФИНАНСИЈА ПОРЕСКА УПРАВА
РЕПУБЛИКА СРБИЈА ПОВЕРЕНИК ЗА ИНФОРМАЦИЈЕ ОД ЈАВНОГ ЗНАЧАЈА И ЗАШТИТУ ПОДАТАКА О ЛИЧНОСТИ
РЕПУБЛИКА СРБИЈА
ПОВЕРЕНИК ЗА ИНФОРМАЦИЈЕ ОД ЈАВНОГ ЗНАЧАЈА И ЗАШТИТУ ПОДАТАКА О ЛИЧНОСТИ
На основу члана 34 Закона о слободном приступу информацијама од јавног значаја („Службени гласник РС”, бр. 120/04, 54/07, 104/09, 36/10 и 105/21), члана 73 став 3 Закона о заштити података о личности („Службени гласник РС”, број 87/18), члана 54 Закона о државним службеницима („Службени гласник РС”, бр. 79/05, 81/05 - исправка, 83/05 - исправка, 64/07, 67/07 - исправка,116/08, 104/09 99/14, 94/17, 95/18, 157/20 и 142/22), члана 9 став 3 Уредбе о интерном и јавном конкурсу за попуњавање радних места у државним органима („Службени гласник РС”, бр. 2/19 и 67/21) и члана 3 ст. 5 и 6 Правилника о попуњавању радних места у Служби Повереника за информације од јавног значаја и заштиту података о личности број: 021-00-17/2021-04 од 15. октобра 2021. године, оглашава се
ЈАВНИ КОНКУРС
ЗА ПОПУЊАВАЊЕ ПОЛОЖАЈА У СЛУЖБИ ПОВЕРЕНИКА ЗА ИНФОРМАЦИЈЕ ОД ЈАВНОГ ЗНАЧАЈА И ЗАШТИТУ ПОДАТАКА О ЛИЧНОСТИ
I Датум оглашавања: 06. децембар 2023. године. Датум истека рока за пријављивање је 14. децембар 2023. године.
II Орган у коме се положаји попуњавају: Повереник за информације од јавног значаја и заштиту података о личности, Београд, Булевар краља Александра број 15.
III Положаји који се попуњавају:
1) Радно место Помоћник генералног секретара - Сектор за информационе технологије у Служби Повереника за информације од јавног значаја и заштиту података о личности, положај, друга група, 1 извршилац
ОПИС ПОСЛОВА:
Руководи, планира, организује, координира и надзире рад Сектора, старајући се о благовременом и стручном извршавању радних задатака запослених; сарађује са лицем за заштиту података о личности пружаоца рачунарских услуга и других уговорно ангажованих обрађивача код Повереника; организује стручне и консултативне састанке Сектора и пружа стручну помоћ запосленима у Сектору; припрема нацрте аката у најсложенијим стварима; израђује нацрт стратегије и акционог плана информационог система и информационе безбедности Повереника; прати подршку и администрирање на софтверима Информационог система Повереника; прати пружање подршке систему Јединственог информационог система Информатора о раду; надзире и даје смернице у погледу обављања послова информатичке подршке у оквиру службе Повереника; даје смернице и надзире израду нацрта општих аката који се тичу информационе безбедности у раду службе Повереника; стара се о припреми документације за поступање Повереника по захтевима за слободан приступ информацијама о раду или у вези са радом Сектора; припрема извештај о раду Сектора; сарађује са државним и другим органима и организацијама у вршењу надлежности Повереника, првенствено информационе безбедности, информационих технологија и електронске управе; обавља и друге послове које одреди генерални секретар.
УСЛОВИ:
Стечено високо образовање из научне, односно стручне области у оквиру образовно научног поља друштвено-хуманистичких наука или техничко – технолошких наука на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ бодова, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету; најмање девет година радног искуства у струци или седам година радног искуства у струци од којих најмање две године на руководећим радним местима или пет година радног искуства на руководећим радним местима, положен државни стручни испит за рад у државним органима.
2) Помоћник генералног секретара - Сектор за едукацију и сертификацију у Служби Повереника за информације од јавног значаја и заштиту података о личности, положај, друга група, 1 извршилац
ОПИС ПОСЛОВА:
Руководи, планира, организује, координира и надзире рад у Сектору, старајући се о благовременом и стручном извршавању радних задатака запослених; организује стручне и консултативне састанке и пружа стручну помоћ запосленима у Сектору; надзире и координира активности у вези едукација из области рада Повереника; стара се о анализирању потребе за обукама и планирању обука за све субјекте на које се односи примена закона из области слободног приступа информацијама од јавног значаја и закона о заштити података о личности као и обука запослених код Повереника; надзире и координира обављање послова сертификације и акредитације у делокругу надлежности Повереника; припрема нацрте аката у сложенијим стварима; координира сарадњу са другим Секторима ради спровођења активности из делокруга Сектора; стара се о припреми документације за поступање Повереника по захтевима у вези са радом Сектора; координира припремом извештаја Сектора; обавља и друге послове које одреди генерални секретар.
УСЛОВИ:
Стечено високо образовање из научне области у оквиру образовно научног поља друштвено - хуманистичких наука на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ бодова, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету, најмање девет година радног искуства у струци или седам година радног искуства у струци од којих најмање две године на руководећим радним местима или пет година радног искуства на руководећим радним местима, положен државни стручни испит за рад у државним органима.
IV Фазе изборног поступка и учешће кандидата: Изборни поступак спроводи се из више обавезних фаза у којима се проверавају опште функционалне, посебне функционалне и понашајне компетенције и фазе у којој се спроводи интервју са комисијом.
Кандидатима који учествују у изборном поступку прво се проверавају опште функционалне компетенције.
У изборном поступку за оба положаја места проверавају се:
1. Опште функционалне компетенције, и то:
организација и рад државних органа Републике Србије - провераваће се путем теста (писмено);
дигитална писменост - провераваће се решавањем задатака (практичним радом на рачунару);
пословна комуникација - провераваће се путем симулације (писмено).
2. Провера посебних функционалних компетенција: Међу кандидатима који су испунили мерила за проверу општих функционалних компетенција, врши се провера посебних функционалних компетенција, и то:
За радно место под редним бројем 1:
Посебне функционалне компетенције у одређеној области рада, по областима знања и вештина: Послови управљања људским ресурсима: информациони систем за управљање људским ресурсима; 2) прописе у области радно-правних односа у државним органима; 3) компетенције за рад државних службеника; 4) базичне функције управљања људским ресурсима: анализу посла, кадровско планирање, регрутацију, селекцију, увођење у посао, оцењивање, награђивање и напредовање, стручно усавршавање; 5) развојне функције управљања људским ресурсима: професионални развој, инструменте развоја, управљање каријером, управљање талентима; 6) организациону културу и понашање; 7) стратешко управљање људским ресурсима -; Информатички послови – 1) ТЦП/ИП и ДНС; 2) серверски и оперативни системи (МS Windows, Linux); 3) базе података; 4) програмски језик; 5) систем дељења ресурса; 6) хардвер; 7) информациона безбедност - провера ће се вршити разговором и усменом симулацијом.
Посебне функционалне компетенције за одређено радно место по областима знања и вештина: Прописи и акти из надлежности органа - Закон о слободном приступу информацијама од јавног значаја и Закон о заштити података о личности; Прописи од значаја за рад Сектора - Закон о електронској управи; Закон о електронском документу, електронској идентификацији и услугама од поверења у електронском пословању; Закон о информационој безбедности; Закон о електронским комуникацијама - провера ће се вршити разговором и усменом симулацијом; Страни језик - познавање енглеског језика - провера ће се вршити писмено – путем теста.
За радно место под редним бројем 2:
Посебне функционалне компетенције у одређеној области рада, по областима знања и вештина: Послови управљања људским ресурсима: 1) информациони систем за управљање људским ресурсима; 2) прописе у области радно-правних односа у државним органима; 3) компетенције за рад државних службеника; 4) базичне функције управљања људским ресурсима: анализу посла, кадровско планирање, регрутацију, селекцију, увођење у посао, оцењивање, награђивање и напредовање, стручно усавршавање; 5) развојне функције управљања људским ресурсима: професионални развој, инструменте развоја, управљање каријером, управљање талентима; 6) организациону културу и понашање; 7) стратешко управљање људским ресурсима - провера ће се вршити разговором и усменом симулацијом; Послови односа с јавношћу - 1) управљање односима с јавношћу, 2) менаџмент догађаја, 3) односи с медијима - провера ће се вршити разговором и усменом симулацијом;
Посебне функционалне компетенције за одређено радно место по областима знања и вештина: Прописи и акти из надлежности органа - Закон о слободном приступу информацијама од јавног значаја и Закон о заштити података о личности - провера ће се вршити разговором и усменом симулацијом ; Страни језик – познавање енглеског језика - провера ће се вршити писмено – путем теста.
3. Провера понашајних компетенција за сва извршилачка радна места: Кандидати који испуне мерила за проверу посебних функционалних компетенција позивају се на проверу понашајних компетенција.
Понашајне компетенције (управљање информацијама, управљање задацима и остваривање резултата, орјентација ка учењу и променама, изградња и одржавање професионалних односа, савесност, посвећеност и интегритет) - провераваће се путем интервјуа базираног на компетенцијама.
4. Интервју са комисијом и вредновање кандидата за сва извршилачка радна места: Са кандидатима који су доказали поседовање понашајних компетенција обавиће се интервју у циљу провере мотивације за рад и прихватања вредности државних органа.
V Рок за подношење пријава: рок за подношење пријава је 8 дана и почиње да тече наредног дана од дана објављивања јавног конкурса у периодичном издању огласа Националне службе за запошљавање.
VI Пријава на конкурс: Пријава на јавни конкурс врши се искључиво на Обрасцу пријаве који је доступан на интернет презентацији Повереникa за информације од јавног значаја и заштиту података о личности (www.poverenik.rs), на званичној интернет презентацији Службе за управљање кадровима (образац који је објављен уз овај оглас) или у штампаној верзији на писарници Повереникa за информације од јавног значаја и заштиту података о личности, Булевар краља Александра број 15, Београд.
Приликом предаје пријаве на јавни конкурс пријава добија шифру под којом подносилац пријаве учествује у даљем изборном поступку. Подносилац пријаве се обавештава о додељеној шифри у року од три дана од пријема пријаве, достављањем наведеног податка на начин који је у пријави назначио за доставу обавештења.
Шифра пријаве уноси се у образац пријаве након што комисија састави списак кандидата међу којима се спроводи изборни поступак.
VII Адреса на коју се подносе пријаве и начин подношења: Пријава на јавни конкурс мора бити својеручно потписана и може се поднети поштом или непосредно на адресу Повереник за информације од јавног значаја и заштиту података о личности, 11000 Београд, Булевар краља Александра број 15, са назнаком „За јавни конкурс”.
VIII Лице које је задужено за давање обавештења: Љиљана Стоиљковић, телефон 011/3408-945.
IX Општи услови за запослење: држављанство Републике Србије; да је учесник конкурса пунолетан; да учеснику конкурса раније није престајао радни однос у државном органу због теже повреде дужности из радног односа и да није осуђиван на казну затвора од најмање шест месеци.
X Докази које прилажу кандидати који су успешно прошли фазе изборног поступка пре интервјуа са конкурсном комисијом: оригинал или оверена фотокопија уверења о држављанству; оригинал или оверена фотокопија извода из матичне књиге рођених; оригинал или оверена фотокопија дипломе којом се потврђује стручна спрема; оригинал или оверена фотокопија доказа о положеном државном стручном испиту за рад у државним органима (кандидати са положеним правосудним испитом уместо доказа о положеном државном стручном испиту, подносе доказ о положеном правосудном испиту); оригинал или оверена фотокопија доказа о радном искуству у струци (потврде, решења, уговори и други акти из којих се може утврдити на којим пословима, у којем периоду и са којом стручном спремом је стечено радно искуство).
Кандидати који су успешно прошли фазе изборног поступка пре интервјуа са конкурсном комисијом биће позвани да, у року од пет радних дана од дана пријема обавештења, доставе наведене доказе који се прилажу у конкурсном поступку. Кандидати који не доставе наведене доказе који се прилажу у конкурсном поступку, односно који на основу достављених или прибављених доказа не испуњавају услове за запослење, писмено се обавештавају да су искључени из даљег изборног поступка.
Докази се достављају на наведену адресу за подношење пријаве.
Сви докази који се прилажу морају бити на језику и писму који је у службеној употреби државних органа Републике Србије, тако да се уз исправу састављену на страном језику прилаже прописани оверен превод на српски језик.
Сви докази се прилажу у оригиналу или у фотокопији која је оверена код јавног бележника (изузетно у градовима и општинама у којима нису именовани јавни бележници, приложени докази могу бити оверени у основним судовима, судским јединицама, пријемним канцеларијама основних судова, односно општинским управама као поверени посао).
Као доказ се могу приложити и фотокопије докумената које су оверене пре 1. марта 2017. године у основним судовима, односно општинским управама.
Одредбом члана 9 и члана 103 Закона о општем управном поступку („Службени гласник РС“, бр. 18/2016 и 95/2018 – аутентично тумачење) прописано је, између осталог, да орган може да врши увид, прибавља и обрађује личне податке о чињеницама о којима се води службена евиденција, осим ако странка изричито изјави да ће податке прибавити сама. Потребно је да учесник конкурса, у обрасцу пријаве на конкурс наведе за коју се од предвиђених могућности опредељује, да орган прибави податке о којима се води службена евиденција или да ће то кандидат учинити сам. Документа о чињеницама о којима се води службена евиденција су: уверење о држављанству; извод из матичне књиге рођених и уверење о положеном државном стручном испиту за рад у државним органима, уверење о положеном правосудном испиту.
XI Место рада: Београд, Булевар краља Александра број 15.
XII Датуми место провере компетенција учесника у изборном поступку: Са кандидатима чије су пријаве благовремене, допуштене, разумљиве, потпуне и који испуњавају услове предвиђене огласом о јавном конкурсу, на основу података наведених у обрасцу пријаве на конкурс, изборни поступак ће се спровести почев од 10. јануара 2024. године, у просторијама Повереника за информације од јавног значаја и заштиту података о личности у Београду, Булевар краља Александра број15, канцеларија 415, о чему ће учесници конкурса бити обавештени на контакте (бројеве телефона или електронску адресу), које наведу у својим пријавама. Учесници конкурса који су успешно прошли једну фазу изборног поступка обавештавају се о датуму, месту и времену спровођења наредне фазе изборног поступка на контакте (бројеве телефона или електронске адресе), које наведу у својим пријавама.
XIII Трајање радног односа: рад на положају траје пет година.
Напомена:
Кандидат који нема положен државни стручни испит дужан је да достави доказ о положеном државном стручном испиту у року од 20 дана од дана истека рока за подношење пријава на јавни конкурс.
Комисија на основу постигнутих резултата кандидата у свим фазама изборног поступка, сачињава и доставља Поверенику листу за избор највише три кандидата која су са најбољим резултатом испунила мерила прописана за избор на положај, рангирањем према резултатима кандидата од највећег ка најмањем.
Уз листу кандидата за избор на положај, Поверенику се доставља и списак кандидата који су испунили мерила прописана за избор а нису стављена на листу, са навођењем резултата њихове провере и кандидата који нису испунили мерила прописана за избор, са навођењем кратког разлога за њихово искључење из даљег изборног поступка.
Повереник може обавити разговор са прва три кандидата која се налазе на листи за избор на положаје, пре доношења одлуке о избору кандидата.
Државни службеник који се први пут поставља на положај дужан је да у року од једне године од дана постављења на положај похађа програм обуке у областима стручног усавршавања утврђеним за државне службенике који се први пут постављају на положај.
Неблаговремене, недопуштене, неразумљиве или непотпуне пријаве биће одбачене решењем.
Овај оглас објављује се на интернет презентацији Повереника за информације од јавног значаја и заштиту података о личности - www.poverenik.rs, на интернет презентацији Службе за управљање кадровима – www.suk.gov.rs, на огласној табли, интернет презентацији – www.nsz.gov.rs, и у периодичном издању огласа Националне службе за запошљавање.
Сви изрази, појмови, именице, придеви и глаголи у овом огласу који су употребљени у мушком граматичком роду, односе се без дискриминације и на особе женског пола.
Образац пријаве на конкурс, за сва радна места, може се преузети на званичној интернет презентацији Повереника и интернет презентацији Службе за управљање кадровима
МИНИСТАРСТВО ФИНАНСИЈА ПОРЕСКА УПРАВА
МИНИСТАРСТВО ПОЉОПРИВРЕДЕ, ШУМАРСТВА И ВОДОПРИВРЕДЕ
МИНИСТАРСТВО ЗА РАД, ЗАПОШЉАВАЊЕ, БОРАЧКА И СОЦИЈАЛНА ПИТАЊА
МИНИСТАРСТВО НАУКЕ, ТЕХНОЛОШКОГ РАЗВОЈА И ИНОВАЦИЈА
КОМЕСАРИЈАТ ЗА ИЗБЕГЛИЦЕ И МИГРАЦИЈЕ
Овај вебсајт користи cookies да би вам обезбедили најбољу услугу. Додатне информације можете пронаћи на страници Политика приватности.
Прихвати