МИНИСТАРСТВО ФИНАНСИЈА ПОРЕСКА УПРАВА
МИНИСТАРСТВО ФИНАНСИЈА ПОРЕСКА УПРАВА
КАНЦЕЛАРИЈA ЗА ИНФОРМАЦИОНЕ ТЕХНОЛОГИЈЕ И ЕЛЕКТРОНСКУ УПРАВУ
КАНЦЕЛАРИЈA ЗА ИНФОРМАЦИОНЕ ТЕХНОЛОГИЈЕ И ЕЛЕКТРОНСКУ УПРАВУ
На основу чл. 54 Закона о државним службеницима („Службени гласник РС”, бр. 79/05, 81/05 - исправка, 83/05 - исправка, 64/07, 67/07 – исправка, 116/08, 104/09, 99/14, 94/17, 95/18, 157/20, 142/22), члана 9 став 1, члана 10 став 1, члана 11 став 1. и члана 13 Уредбе о интерном и јавном конкурсу за попуњавање радних места у државним органима („Службени гласник РС“, број 2/19, 67/21), Закључка Комисије за давање сагласности за ново запошљавање и додатно радно ангажовање код корисника јавних средстава 51 Број: 112-5482/2023 од 28.06.2023. године
ЈАВНИ КОНКУРС
ЗА ПОПУЊАВАЊЕ ИЗВРШИЛАЧКИХ РАДНИХ МЕСТА
I Орган у коме се попуњаваjу радна места: Канцеларија за информационе технологије и електронску управу, Београд, Катићева 14-16.
II Радна места која се попуњавају:
1. Руководилац Групе за централну мрежу и мрежну заштиту, звање виши саветник
у Одељењу за мрежу и мрежну заштиту, Сектор за ИТ инфраструктуру
1 извршилац
Опис послова: Руководи радом Групе, пружа стручна упутства, координира и надзире рад запослених у Групи; координира послове развоја, пројектовања, изградње, имплементације, одржавања и управљања централном мрежом, мрежним сервисима и заштите јединствене мреже државних органа; израђује анализе постојећих и предвиђања будућих хардвеских и софтверских захтева, прати развој хардвера и софтвера и предлаже мере за унапређење централне мреже и мрежне заштите; координира пословима израде конкурсне спецификације и сервисних захтева, реализације уговора везаних за пројектовање, изградњу, имплементацију и одржавање централне мреже и мрежне заштите, инсталације опреме, имплементације хардверских и софтверских решења у централној мрежи и мрежној заштити и интеграције различитих (независних) мрежа и мрежних сервиса државних органа у јединствену мрежу; надзире послове обезбеђивања и управљања IaaS (инфраструктура као сервис), услугама корисника јединствене мреже државних органа, централизованог праћења рада сервиса, извештавања, контроле права приступа подацима у мрежи, вођења евиденције о инсталираној опреми, анализе и контроле ресурса додељеним корисницима мреже; предлаже стручна усавршавања за државне службенике из Групе; обавља и друге послове по налогу начелника Одељења.
Услови: Стечено високо образовање из научне, односно стручне области у оквиру образовно-научног поља природно-математичких наука, техничко-технолошких наука, друштвено-хуманистичких наука и ИМТ и двопредметних студија на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету; радно искуство у струци од најмање седам година; положен државни стручни испит; као и потребне компетенције за рад на радном месту.
2. Радно место за послове одржавања система, звање самостални саветник
у Одсеку за управљање државним дата центрима и бригу о корисницима, Сектор за Државне дата центре
1 извршилац
Опис послова: Учествује у поступку анализе и припреме плана превентивног одржавања система и плана превентивног одржавања објеката; стара се о редовном и благовременом одржавању система; надзире и прати свако превентивно и корективно одржавање опреме и сачињава записнике о томе; обавља периодичне провере опреме и система и израђује извештаје о уоченим недостацима; прати корективна одржавања система и објеката о чему сачињава дневне и месечне извештаје; обавља и друге послове по налогу шефа Одсека.
Услови: Стечено високо образовање из стручне области електротехничког или рачунарског инжењерства или из научне, односно стручне области у оквиру образовно-научног поља техничко-технолошких наука на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету; положен државни стручни испит; радно искуство у струци од најмање пет година; као и потребне компетенције за рад на радном месту.
3. Радно место за стручну помоћ пословима лиценцирања, звање саветник
у Групи за лиценцирање, Сектор за системске сервисе и лиценцирање
1 извршилац
Опис послова: учествује у примени методологије лиценцирања у Канцеларији и другим државним органима; анкетира кориснике (државне органе) ради сагледавања потреба за лиценцама сваког вендора и припрема анализе на основу резултата анкета; учествује у изради спецификације за покретање набавке и дефинисању услова лиценцирања; прати доделу, статус и коришћење додељених лиценци кроз одговарајуће алате; води евиденцију додељених лиценци након склапања уговора; обавља и друге послове по налогу руководиоца Групе.
Услови: Стечено високо образовање из научне, односно стручне области у оквиру образовно-научног поља природно-математичких наука или техничко-технолошких наука или друштвено-хуманистичких наука на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним академским студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету; радно искуство у струци од најмање три године; положен државни стручни испит; као и потребне компетенције за рад на радном месту.
III Место рада: За радна места бр. 1 и 3 је Београд, Катићева 14-16. За радно место бр. 2 је Крагујевац, Саве Ковачевића 35б.
IV Врста радног односа: радна места попуњавају се заснивањем радног односа на неодређено време.
Кандидати који први пут заснивају радни однос у државном органу, подлежу пробном раду у трајању од 6 месеци. Кандидати без положеног државног стручног испита примају се на рад под условом да предметни испит положе до окончања пробног рада (у року од 6 месеци од дана заснивања радног односа).
У складу са чланом 9 став 1 Закона о државним службеницима (“Службени гласник Републике Србије“, број 79/2005, 81/2005 - исправка, 83/2005-исправка, 64/2007, 67/2007 - исправка, 116/2008, 104/2009, 99/2014, 94/2017, 95/2018, 157/20, 142/22), је прописано да су кандидатима при запошљавању у државним орган, под једнаким условима доступна сва радна места и да се избор кандидата врши на основу провере компетенција.
V У изборном поступку проверавају се:
Опште функционалне компетенције и то:
- организација и рад државних органа Републике Србије провераваће се путем теста (писaно);
- дигитална писменост провераваће се решавањем задатака (практичним радом на рачунару);
- пословна комуникација провераваће се путем симулације (писано).
Напомена: У погледу провере опште функционалне компетенције „дигитална писменост“ (поседовању знања и вештина у основама коришћења рачунара, основама коришћења интернета, обради текста и табела, табеларне калкулације), ако учесник конкурса поседује важећи сертификат, потврду или други одговарајући доказ о поседовању знања и вештина из наведених области, на траженом нивоу и жели да на основу њега буде ослобођен тестирања компетенције – дигитална писменост, неопходно је да уз пријавни образац (уредно и у потпуности попуњен у делу *Рад на рачунару), достави и тражени доказ у оригиналу или овереној фотокопији.
Комисија може одлучити да се кандидату изврши провера наведене компетенције, ако увидом у достављени доказ не може потпуно да оцени поседовање ове компетенције.
Информације o материјалимa за припрему кандидата за проверу општих функционалних компетенција могу се наћи на сајту Службе за управљање кадровима, www.suk.gov.rs.
Посебнe функционалнe компетенцијe за радно место број 1:
• Посебна функционална компетенција за област рада – Информатички послови:
- TCP/IP и DNS,
провераваће се путем симулације (писано).
• Посебна функционална компетенција за област рада – Послови руковођења:
- управљање људским ресурсима базирано на компетенцијама,
провераваће се путем симулације (писано).
• Посебна функционална компетенција за одређено радно место - Планска документа, прописи и акта из надлежности и организације органа:
- Закон о електронској управи,
провераваће се путем симулације (писано).
• Посебна функционална компетенција за одређено радно место – Процедуре и методологије из делокруга радног места:
- мрежни протоколи, IP/MPLS i ruting protokola (BGP, OSPF, ISIS itd.),
провераваће се путем симулације (писано).
Посебнe функционалнe компетенцијe за радно место број 2:
• Посебна функционална компетенција за област рада – информатички послови:
- информациона безбедност,
провераваће се путем симулације (писано).
• Посебна функционална компетенција за одређено радно место - Планска документа, прописи и акта из надлежности и организације органа:
- Закон о електронској управи,
провераваће се путем симулације (писано).
• Посебна функционална компетенција за одређено радно место - Прописи из делокруга радног места:
- Закон о заштити података о личности,
провераваће се путем симулације (писано).
• Посебна функционална компетенција за одређено радно место - Процедуре и методологије из делокруга радног места:
- Централни систем за надзор и управљање Дата центрима,
провераваће се путем симулације (писано).
• Посебнa функционалнa компетенцијa за одређено радно место – Страни језик
- Енглески језик - ниво Б2 - провера ће се вршити путем теста или увидом у доказ о знању енглеског језика – ниво Б2.
провераваће се путем симулације (писано).
Посебнe функционалнe компетенцијe за радно место број 3:
• Посебна функционална компетенција за област рада – Стручно-оперативни послови:
- методе и технике израде извештаја на основу одређених евиденција,
- технике обраде и израде прегледа података,
провераваће се путем симулације (писано).
• Посебна функционална компетенција за одређено радно место - Планска документа, прописи и акта из надлежности и организације органа:
- Закон о електронској управи,
провераваће се путем симулације (писано).
• Посебна функционална компетенција за одређено радно место - Прописи из делокруга радног места:
- Закон о министарствима,
провераваће се путем симулације (писано).
• Посебнa функционалнa компетенцијa за одређено радно место – Страни језик – Енглески језик - ниво Б2 - провера ће се вршити путем теста или увидом у доказ о знању енглеског језика – ниво Б2.
За радно место број 1 понашајне компетенције (управљање информацијама; управљање задацима и остваривање резултата; орјентација ка учењу и променама; изградња и одржавање професионалних односа и савесност, посвећеност и интегритет и управљање људским ресурсима) провераваће се путем психометријских тестова и интервјуа базираном на компетенцијама.
За радна места број 2 и 3 понашајне компетенције (управљање информацијама; управљање задацима и остваривање резултата; орјентација ка учењу и променама; изградња и одржавање професионалних односа и савесност, посвећеност и интегритет) провераваће се путем психометријских тестова и интервјуа базираном на компетенцијама.
Процена мотивације за рад на радном месту и степена прихватање вредности државних органа провераваће се путем интервјуа са конкурсном комисијом (усмено).
VI Адреса на коју се подносе пријаве: Kанцеларија за информационе технологије и електронску управу, 11000 Београд, Катићева 14-16, са назнаком “За јавни конкурс – попуњавање извршилачког радног места“.
VII Лице које је задужено за давање обавештења: Ружица Нелки, телефон 011/3340-737, од 10.00 до 13.00 часова сваког радног дана.
VIII Општи услови за запослење: Држављанство Републике Србије, да је учесник на јавном конкурсу пунолетан; да учеснику на јавном конкурсу раније није престајао радни однос у државним органима због теже повреде дужности из радног односа и да није осуђиван на казну затвора у трајању од најмање 6 месеци.
IX Датум оглашавања: 23.08.2023. године.
X Рок за подношење пријава: Рок за подношење пријава јесте 8 дана и почиње да тече првог наредног дана од дана оглашавања у периодичном издању огласа Националне службе за запошљавање.
XI Пријава на јавни конкурс врши се на Обрасцу пријаве који је доступан на интернет презентацији Службе за управљање кадровима www.suk.gov.rs и на интернет презентацији Канцеларије за информационе технологије и електронске управе www.ite.gov.rs
Приликом предаје пријаве на јавни конкурс пријава добија шифру под којом подносилац пријаве учествује у даљем изборном поступку. Подносилац пријаве се обавештава о додељеној шифри у року од 3 дана од дана пријема пријаве, достављањем наведеног податка на начин који је у пријави назначио за доставу обавештења.
Пријава на јавни конкурс може се поднети путем поште или на непосредно на адресу: Улица Катићева 14-16, 11000 Београд.
Пријава на јавни конкурс врши се на Образцу пријаве која је доступна на интернет презентацији Службе за управљање кадровима www.suk.gov.rs и на интернет презентацији Канцеларије за информационе технологије и електронску управу www.ite.gov.rs или у штампаној верзији у пословним просторијама Канцеларије за информационе технологије и електронску управу, Улица Катићева 14-16, 11000 Београд (тел. 011/3340-737).
Напомена: Да би кандидат био ослобођен тестирања опште функционалне компетенције – дигитална писменост, неопходно да уз пријавни образац (уредно и у потпуности попуњен у делу *Рад на рачунару), достави важећи Сертификат, потврду или други доказ о познавању рада на рачунару. Докази о познавању рада на рачунару се достављају у оргиналу или у форми оверене фотокопије.
Ако учесник конкурса поседује важећи сертификат, потврду или други одговарајући доказ о поседовању знања страног језика који је тражен конкурсом и жели да на основу њега буде ослобођен тестирања компетенције - страни језик, неопходно је да уз пријавни образац (уредно и у потпуности попуњен у делу * Знање страних језика који су тражени конкурсом), достави и тражени доказ у оригиналу или овереној фотокопији.
Комисија ће на основу приложеног доказа донети одлуку да ли може или не може да прихвати доказ који је кандидат приложио уместо тестовне провере.
XII Докази које прилажу кандидати који су успешно прошли фазе изборног поступка пре интервјуа са конкурсном комисијом: Оргинал или оверена фотокопија уверења о држављанству; оргинал или оверена фотокопија извода из матичне књиге рођених; оргинал или оверена фотокопија дипломе којом се потврђује тражена стручна спрема; оргинал или оверена фотокопија доказа о положеном државном стручном испиту за рад у државним органима; оргинал или оверена фотокопија доказа о радном искуству у струци (потврда, решење и други акт из којих се види на којим пословима, у ком периоду и са којом стручном спремом је стечено радно искуство).
Државни службеник који се пријављује на јавни конкурс уместо уверења о држављанству и извода из матичне књиге рођених, подноси оргинал или оверену фотокопију решења о распоређивању или премештају на радно место у органу у коме ради или решења да је нераспоређен.
Сви докази прилажу се у оргиналу или овереној фотокопији. Законом о оверавању потписа, рукописа и преписа (“Службени гласник Републике Србије”, број 93/2014, 22/2015 и 87/2018), је прописано да је јавни бележник надлежан и за оверавање потписа, рукописа и преписа за које је посебним законима који се примењују пре ступања наведеног закона прописано да их оверава суд, односно општинска управа. Да основни судови, односно општинске управе као поверени посао задржавају надлежност за оверавање потписа, рукописа и преписа почев од 01.03.2017. године. Да ће изузетно у градовима и општинама у којима нису именовани јавни бележници, потписе, рукописе и преписе оверавати основни судови, судске јединице, као и пријемне канцеларије основних судова, односно општинске управе, као поверени посао и после 01.03.2017. године, а до именовања јавног бележника.
Сви докази се прилажу у оргиналу или фотокопији која је оверена код јавног бележника или у општини или суду.
Документа о чињеницама о којима се води службена евиденција су: уверење о држављаљнству; извод из матичне књиге рођених и уверење о положеном државном стручном испиту за рад у државним органима.
Одредбама члана 9 и члана 103 Закона о општем управном поступку (“Службени гласник Републике Србије”, број 18/2016 и 95/2018 - аутентично тумачење), прописано је да у поступку који се покреће на захтев странке орган може да врши увид, прибавља и обрађује личне податке о чињеницама о којима се води службена евиденција када је то неопходно за одлучивање, осим ако странка изричито изјави да ће те податке прибавити сама. Наведене доказе кандидат може доставити из пријаву сам, а у циљу ефикаснијег и бржег спровођења изборног поступка.
Потребно је да кандидат у делу Изјаве у Образцу пријаве заокружи на који начин жели да се прибаве његови подаци из службених евиденција, односно да ли жели да Канцеларија за информационе технологије и електронску управу прибави податке о којима се води службена евиденција или да ће то кандидат учинити сам.
XIII Рок за подношење доказа: Кандидати који су успешно прошли претходне фазе изборног поступка, пре интервјуа са Конкурсном комисијом позивају се да у року од 5 радних дана од дана пријема обавештења доставе наведене доказе који се прилажу у конкурсном поступку.
Кандидати који не доставе наведене доказе који се прилажу у конкурсном поступку, односно који на основу достављених или прибављених доказа не испуњавају услове за запослење, писано се обавештавају да су искључени из даљег изборног поступка. Докази се достављају на адресу: Канцеларија за информационе технологије и електронску управу, 11000 Београд, Катићева 14-16.
XIV Провера компетенција учесника конкурса проверава се у изборном поступку: Са учесницима конкурса чије су пријаве благовремене, допуштене, разумљиве, потпуне и који испуњавају услове предвиђене огласом о јавном конкурсу, на основу података наведених у образцу пријаве на конкурс, изборни поступак ће се спровести почев од 18. 09.2023. године, о чему ће учесници конкурса бити обавештени путем поште на адресе које су навели у својим пријавама или путем телефона.
Провера општих функционалних компетенција, посебних функционалних компетенција и понашајних компетенција, ће се обавити у Служби за управљање кадровима, у Палати Србије, Булевар Михаила Пупина 2, II спрат, канцеларија 269, Нови Београд. Интервју са Конкурсном комисијом ће се обавити у пословним просторијама Канцеларији за информационе технологије и електронску управу, Катићева 14-16, Београд или Службе за управљање кадровима, у Палати Србије, Булевар Михаила Пупина 2, Нови Београд. Учесницима конкурса који су успешно прошли једну фазу изборног поступка обавештавају се о датуму, месту и времену спровођења наредне фазе изборног поступка на контакте (бројеве телефона или адресе), које наведу у својим образцима.
Неблаговремене, недопуштене, неразумљиве или непотпуне пријаве биће одбачене.
Јавни конкурс спроводи конкурсна комисија која је именована од стране директора Канцеларије за информационе технологије и електронску управу.
Предметни оглас објављује се на интернет презентацији Службе за управљање кадровима – www.suk.gov.rs на интернет презентацији Канцеларије за информационе технологије и електронску управу – www.ite.gov.rs на порталу е-управе – www.euprava.gov.rs на огласној табли, интернет презентацији – www.nsz.gov.rs и у периодичном издању огласа Националне службе за запошљавање.
Сви изрази, појмови, именице, придеви и глаголи у предметном огласу који су употребљени у мушком роду, односе се без дискриминације и на особе женског пола.
МИНИСТАРСТВО ФИНАНСИЈА ПОРЕСКА УПРАВА
МИНИСТАРСТВО ПОЉОПРИВРЕДЕ, ШУМАРСТВА И ВОДОПРИВРЕДЕ
МИНИСТАРСТВО ЗА РАД, ЗАПОШЉАВАЊЕ, БОРАЧКА И СОЦИЈАЛНА ПИТАЊА
МИНИСТАРСТВО НАУКЕ, ТЕХНОЛОШКОГ РАЗВОЈА И ИНОВАЦИЈА
КОМЕСАРИЈАТ ЗА ИЗБЕГЛИЦЕ И МИГРАЦИЈЕ
Овај вебсајт користи cookies да би вам обезбедили најбољу услугу. Додатне информације можете пронаћи на страници Политика приватности.
Прихвати