Понуду слободних послова представиће 36 послодаваца којима је тренутно и у наредних пар месеци потребно више од 300 радника различитих занимања и свих степена стручне спреме.
Понуду слободних послова предстaвиће неколико великих предузећа: „E.Mirolio“, „D-Company“, „Тигар“ АД, али и мала и средња предузећа и предузетници. Учешће на сајму најавило је и неколико послодаваца изван Пирота, као што су: „Milk House“ и „Поглед“ ДОО Росица из Ниша, „Kuč company“ из Крагујевца, „Татравагонка братство“ доо из Суботице, итд.
Један од учесника биће и Предузеће за професионалну рехабилитацију и запошљавање особа са инвалидитетом „Pirotex triko“ доо, као и Министарство одбране Војска Србије.
На једном од штандова биће Удружење грађана „Освежење“, а у циљу реализације пројекта „Знањем до посла: развој вештина младих и јавно-приватно партнерство у Србији“. Циљ пројекта је подизање запошљивости младих на социјално инклузиван и одржив начин, путем организовања програма развоја вештина младих у складу са потребама тржишта рада и успостављања локалних партнерстава у исту сврху, а Национална служба за запошљавање је у улози сарадника у спровођењу пројектних активности по основу споразума о сарадњи.
Највећа потражња је за радницима текстилне струке (шивач, кројач, пеглер), машинске и обраде метала (бравар, заваривач, металостругар, металоглодач, CNC програмер и CNC оператер, машински инжењер и дипломирани машински инжењер), затим прехрамбене (инжењер прехрамбене, прехрамбени техничар, млекар, месар, пекар), грађевинске (зидар, тесар, молер, дипломирани грађевински инжењер и дипломирани инжењер архитектуре), гумарске, економске, трговачке, угоститељске струке, итд. Постоји потражња и за радницима без квалификација или са ниским квалификацијама за обављање послова паковања, комуналних послова и слично.
Сајам запошљавања је прилика да посетиоци, тражиоци запослења, директно предају радну биографију или пријаву за запослење, обаве интервју презентујући своје професионалне карактеристике, оставе утисак, уђу у ужи избор и, у најбољем случају, договоре услове за запослење и успоставе контакт са послодавцем који могу накнадно да надограђују и развијају.
Најављени сајам је изазвао значајно интересовање послодаваца. Филијала Пирот је планирала да сајам организује за 25 послодаваца, али стање на тржишту рада и пораст потражње за радном снагом утицали су на то да се број учесника попео на 36.