МИНИСТАРСТВО ФИНАНСИЈА ПОРЕСКА УПРАВА
МИНИСТАРСТВО ФИНАНСИЈА ПОРЕСКА УПРАВА
ПРИВРЕДНИ СУД У ЧАЧКУ 32000 Чачак
ПРИВРЕДНИ СУД У ЧАЧКУ
32000 Чачак, Цара Душана 6
Секретар суда / самостални саветник
Опис послова: помаже председнику суда у вршењу послова судске управе, учествује у изради нацрта Правилника о унутрашњем уређењу и систематизацији радних места у суду и других аката, прима странке, прима захтеве за изузеће судија, израђује одлуке по поднетим захтевима који се односе на рад и радне односе, припрема предмете на које се односе притужбе странака, реферише стање у списима предмета председнику суда и припрема нацрте одговора, врши писмену коресподенцију са другим државним органима, организује рад судског особља и обавља друге послове по налогу председника суда.Обавља послове везане за стручно усавршавање судија и судског особља, надзире израду статистике и извештаја, контролише финансијско материјално пословање суда. Врши надзор над редовним обављањем послова у суду и предузима мере ради отклањања уочених неправилности о чему обавештава председника суда.
Услови: стечено високо образовање из научне области правне науке на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету, положен правосудни испит, најмање две године радног искуства у струци након положеног правосудног испита и потребне компетенције за рад на овом радном месту.
Врста радног односа: радно место попуњава се заснивањем радног односа на неодређено време, уз обавезан пробни рад за оне који први пут заснивају радни однос у државном органу. Пробни рад траје 6 месеци.
Фазе изборног поступка и учешће кандидата: Изборни поступак спроводи се из више обавезних фаза у којима се проверавају опште функционалне, посебне функционалне и понашајне компетенције и фазе у којој се спроводи интервју са комисијом.
У изборном поступку комисија ће проверити:
1. Опште функционалне компетенције:
- из области знања организација и рад државних органа Републике Србије (провера ће се вршити писаним путем, путем теста са питањима затвореног типа који кандидати решавају обележавањем једног од више понуђених одговора). Време израде теста је један сат;
- из области знања и вештина дигитална писменост (провера ће се вршити решавање задатака практичним радом на рачунару или увидом у доказ о познавању рада на рачунару). Време трајања теста је један сат;
- из области знања и вештина пословна комуникација (провера ће се вршити у форми писаног теста). Време трајања провере је 45 минута.
Напомена: у погледу провере опште функционалне компетенције „дигитална писменост“ (поседовање знања и вештина у основама коришћења рачунара, основама коришћења интернета, обради текста и табела, табеларне калкулације), ако кандидат поседује важећи сертификат, потврду или други одговарајући доказ о поседовању знања и вештина из наведених области на траженом нивоу и жели да на основу њега буде ослобођен тестирања компетенције „дигитална писменост“, неопходно је да уз пријавни образац (уредно и у потпуности попуњен у делу „рад на рачунару“), достави и тражени доказ у оригиналу или овереној фотокопији. Комисија ће на основу приложених доказа донети одлуку да ли може или не може да прихвати доказ који је приложен уместо провере решавањем задатака практичним радом на рачунару.
Информације о материјалу за припрему кандидата за проверу општих функционалних компентенција могу се наћи на интернет презентацији Привредног суда у Чачку www.ca.pr.sud.rs.
2. Провера посебних функционалних компетенција: Након пријема извештаја о резултатима провере општих функционалних компетенција, међу учесницима конкурса који су испунили мерила за проверу општих функционалних компетенција, врши се провера посебних функционалних компетенција, и то:
1. Посебна функционална компетенција провераваће се познавање материјалних и процесних прописа релевантних за надлежност суда и рад судске управе– провера ће се вршити писаним путем – тест. Кандидати тест решавају заокруживањем једног од више понуђених одговора. Тест ће саставити Комисија методом случајног избора из базе питања која ће бити благовремено објављена на интернет презентацији Привредног суда у Чачку. Кандидати ће тест радити у папирној форми. Време за израду теста је један сат.
2. Познавање подзаконских аката, интерних процедура и дугих аката органа за обављање радног места секретара суда- провера ће се вршити усменим путем- разговор са кандидатом.
3. Поседовање знања и вештина за организацију и координацију рада унутрашњих организационих јединица суда, као и поседовање знања и вештина за израду нацрта нормативних и других аката- провера ће се вршити усменим путем – разговор са кандидатом.
Писани тест се састоји од 15 питања са више понуђених одговора. Кандидати одговарају на питања заокруживањем једног од понуђених одговора из базе питања која ће бити благовремено објављене на интернет презентацији Привредног суда у Чачку. Кандидат може на свако питање дати, односно заокружити само један одговор. Свако брисање или исправка датог одговора сматра се као нетачан одговор ако се кандидат на тесту служи недозвољеним средствима, Комисија ће таквог кандидата удаљити са теста. У том случају сматра се да кандидат није положио тест. Време за израду теста је 1 сат.
3. Провера понашајних компетенција: Провера понашајних компетенција и то: управљање информацијама, управљање задацима и остваривање резултата, оријентација ка учењу и променама, изградња и одржавање професионалних односа и савесност, посвећеност и интегритет, вршиће се од стране дипломираног психолога. Кандидати који су освојили један бод у провери одређене компетенције, искључују се из даљег изборног поступка.
4. Интервју са комисијом и вредновање кандидата: Након фазе провере понашајних компетенција спровешће се фаза интервјуа са кандидатима, који подразумева разговор чланова комисије са кандидатом у циљу процене мотивације за рад на радном месту и прихватања вредности државних органа.
Општи услови: да је учесник конкурса пунолетан држављанин Републике Србије; да учесник конкурса раније није престао радни однос у државном органу због теже повреде дужности из радног односа; да учесник конкурса није осуђиван на казну затвора од најмање 6 месеци.
Датум оглашавања и рок за подношење пријава на конкурс: Јавни конкурс је оглашен на огласној табли Привредног суда у Чачку, на интернет презентацији суда, на порталу е-управе, на порталу СУК-а, на интернет презентацији и периодичном издању огласа Националне службе за запошљавање. Рок за подношење пријаве за конкурс је 8 дана и почиње да тече наредног дана од дана објављивања јавног конкурса у периодичном издању огласа Националне службе за запошљавање и исти почиње да тече наредног дана од дана оглашавања. На интернет презентацији суда биће објављен датум оглашавања јавног конкурса у периодичном издању огласа Националне службе за запошљавање и последњи дан за подношење пријаве.
Пријава на конкурс врши се на обрасцу пријаве који је доступан на интернет презентацији Привредног суда у Чачку (www.ca.pr.sud.rs).
Уредно попуњен, одштампан и потписан Образац пријаве подноси се Судској управи Привредног суда у Чачку, Цара Душана број 6, Чачак или путем поште на исту адресу са назнаком „Пријава на јавни конкурс за попуњавање извршилачког радног места ___ (назив радног места) “.
Приликом предаје пријаве на конкурс, пријава добија шифру под којом подносилац пријаве учествује у даљем изборном поступку. Шифра пријаве уноси се у образац пријаве након што Комисија састави списак кандидата међу којима се спроводи изборни поступак. Подносиоци пријаве се обавештавају о додељеној шифри у року од 3 дана од пријема пријаве, достављањем наведеног податка на начин који је у пријави назначен за доставу обавештења.
Докази које прилажу кандидати који су успешно прошли фазу провере посебних функционалних компетенција, пре интервјуа са конкурсном комисијом:
- биографија са наводима о досадашњем радном искуству
- уверење о држављанству Републике Србије;
-извод из матичне књиге рођених;
- диплома којом се потврђује стручна спрема;
- уверење о положеном правосудном испиту;
- исправе којима се доказује радно искуство у струци (потврде, решења, уговори и други акти из којих се може утврдити на којим пословима, са којом стручном спремом и у ком периоду је стечено радно искуство);
- потврда да учеснику конкурса раније није престајао радни однос у државном органу због теже повреде радне дужности из радног односа издате од стране државног органа у коме је учесник интерног конкурса био у радном односу;
- уверење да учесник конкурса није осуђиван на казну затвора од најмање 6 месеци издате од стране Министарства унутрашњих послова Републике Србије, не старије од 6 месеци;
- други докази о стеченим знањима и вештинама.
Државни службеник који се пријављује на конкурс, уместо уверења о држављанству и извода из матичне књиге рођених, подноси решење о распоређивању или премештају на радно место у органу у коме ради или решење да је нераспоређен.
Сви докази се прилажу у оригиналу или фотокопији која је оверена код јавног бележника (или у основним судовима).
Сви докази прилажу се на српском језику, односно уколико су на страном језику морају бити преведени на српски језик и оверени од стране овлашћеног судског тумача. Диплома којом се потврђује стручна спрема, а која је стечена у иностранству мора бити нострификована.
Рок за подношење доказа: Кандидати који су успешно прошли фазу провере посебних функциконалних компетенција, пре интервјуа са конкурсном комисијом, позивају се да у року од 5 радних дана од дана пријема обавештења доставе наведене доказе који се прилажу у конкурсном поступку.
Кандидати који не доставе податке који се прилажу у конкурсном поступку, односно који на основу достављених или прибављених доказа не испуњавају услове за запослење, писмено се обавештавају да су искључени из даљег изборног поступка. Докази се достављају на наведену адресу.
Датум и место провере компетенција учесника конкурса у изборном поступку: Са учесницима конкурса чије су пријаве благовремене, допуштене, разумљиве, потпуне, уз које су приложени сви потребни докази и који испуњавају услове предвиђене огласом о јавном конкурсу, на основу података наведених у обрасцу пријаве на конкурс, изборни поступак ће се спровести у просторијама Привредног суда у Чачку, Цара Душана 6. Кандидати ће о датуму и времену бити обавештени на контакте (бројеве телефона или e-mail адресе) која наведу у својим обрасцима пријаве. Изборни поступак ће започети по истеку рока за подношење пријава. Кандидати који су успешно прошли једну фазу изборног поступка обавештавају се о датуму, месту и времену спровођења наредне фазе изборног поступка на контакте (бројеве телефона или e-mail адресе) које наведу у својим обрасцима пријаве.
Лице задужено за давање обавештења о конкурсу: Снежана Протић, административно-технички секретар Привредног суда у Чачку, контакт телефон 032/5150-014.
Напомена: Законом о општем управном поступку („Сл. гласник РС, бр. 18/2016 и 95/2018) прописано је поред осталог, да је орган дужан да по службеној дужности, у складу са законом, врши увид у податке о чињеницама неопходним за одлучивање о којима се води службена евиденција да их прибавља и обрађује (члан 9 став 3); да у поступку који се покреће по захтеву странке орган може да врши увид, прибавља и обрађује личне податке о чињеницама о којима се води службена евиденција када је то неопходно за одлучивање, осим ако странка изричито изјави да ће те податке прибавити сама (члан 103 став 3). Сходно наведеном потребно је да учесник конкурса у делу „Изјава”, у обрасцу пријаве, заокружи на који начин жели да се прибаве његови подаци из службених евиденција (уверење о држављанству, извод из матичне књиге рођених, уверење да кандидат није осуђиван, уверење да се против кандидата не води кривични поступак, уверење о пложеном државном стручном испиту за рад у државним органима, уверење о положеном правосудном испиту).
Препорука је да документе о чињеницама о којима се води службена евиденција (уверење о држављанству, извод из матичне књиге рођених, уверење да кандидат није осуђиван, уверења да се против кандидата не води кривични поступак, уверење о пложеном државном стручном испиту за рад у државним органима, уверење о положеном правосудном испиту) кандидати доставе саме у циљу бржег и ефикаснијег спровођења изборног поступка.
Неблаговремене, недопуштене, неразумљиве или непотпуне пријаве и пријаве уз које нису приложени сви тражени докази биће одбачене.
Сагласно члану 9 Закона о државним службеницима, прописано је да су кандидатим при запошљавању у државни орган, под једнаким условима доступна сва радна места и да се избор кандидата врши на основу провера компетенција.
Јавни конкурс спроводи конкурсна комисија именована Одлуком председника Привредног суда у Чачку.
Обавештавају се учесници конкурса да ће се документација враћати искључиво на писани захтев учесника.
Привредни суд у Чачку не врши дискриминацију на основу расе, боје коже, вере, пола, националности и етничког порекла или инвалидитета. Конкуренција се заснива на квалитету и отворена је за све који испуњавају прописане услове. Сви изрази и појмови који су у овом огласу изражени у граматичком мушком роду, односе се без дискриминације и на особе женског пола.
Овај оглас објављује се на интернет презентацији и огласној табли Привредног суда у Чачку, на порталу е-управе, на интернет презентацији и периодичном издању огласа Националне службе за запошљавање.
Образац пријаве на конкурс, за сва радна места, може се преузети на званичној интернет презентацији Привредног суда у Чачку (www.ca.pr.sud.rs).
МИНИСТАРСТВО ФИНАНСИЈА ПОРЕСКА УПРАВА
МИНИСТАРСТВО ПОЉОПРИВРЕДЕ, ШУМАРСТВА И ВОДОПРИВРЕДЕ
МИНИСТАРСТВО ЗА РАД, ЗАПОШЉАВАЊЕ, БОРАЧКА И СОЦИЈАЛНА ПИТАЊА
МИНИСТАРСТВО НАУКЕ, ТЕХНОЛОШКОГ РАЗВОЈА И ИНОВАЦИЈА
КОМЕСАРИЈАТ ЗА ИЗБЕГЛИЦЕ И МИГРАЦИЈЕ
Овај вебсајт користи cookies да би вам обезбедили најбољу услугу. Додатне информације можете пронаћи на страници Политика приватности.
Прихвати