МИНИСТАРСТВО ФИНАНСИЈА ПОРЕСКА УПРАВА
МИНИСТАРСТВО ФИНАНСИЈА ПОРЕСКА УПРАВА
ОСНОВНО ЈАВНО ТУЖИЛАШТВО У ЧАЧКУ
ОСНОВНО ЈАВНО ТУЖИЛАШТВО У ЧАЧКУ
оглашава
ЈАВНИ КОНКУРС
ЗА ПОПУЊАВАЊЕ ИЗВРШИЛАЧКИХ РАДНИХ МЕСТА
I Орган у коме се радно место попуњава: Основно јавно тужилаштво у Чачку, 32000 Чачак, Цара Душана 8/1.
II. Радна места која се попуњавају:
Систем администратор / саветник
Опис послова: Обавља послове који се односе на употребу информационо-комуникационих технологија у раду Тужилаштва за електронску обраду, складиштење и пренос информација, а посебно: администрација и одржавање ИКТ опреме у Тужилаштву, администрација, одржавање и заштита системског, пословног софтвера и база података Тужилаштва, одржавања интернет презентације Тужилаштва, администрација приступа интернету и администрација електронске поште, администрација и чување пројектно – техничке документације из области ИКТ система, израда и чување сигурносних копија база података, база електронских докумената и других електронских записа и истовремено евидентирање свих направљених копија, вођење евиденције информатичких ресурса у Тужилаштву. Обавља и друге послове по налогу Јавног тужиоца.
Услови: Стечено високо образовање из научне, односно стручне области у оквиру образовно-научног поља информатике или природно-математичких наука на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ бодова, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету; положен државни стручни испит и потребне компетенције за рад за ово радно место.
Записничар / референт
Опис послова: По годишњем распореду послова обавља све дактилографске послове у предметима додељеним у рад тужиоцу код кога је распоређен, пише записнике, врши унос текста по диктату и са диктафонских трака врши препис текстова и рукописа и израђује све врсте табела, у сарадњи са корисницима услуга коригује унете податке, стара се о савременом обликовању текста, припрема и штампа завршене материјале и дистрибуира их корисницима услуга, стара се о чувању и преносу података, доступности материјала, исправности биротехничке опреме и рационалном коришћењу канцеларијског и другог потрошног материјала, води уписник за евиденцију штампаних ствари и публикација, води евиденцију о свом раду, ради и друге послове по налогу јавног тужиоца.
Услови: Средња школска спрема – IV степен друштвеног, природног или техничког смера, најмање две године радног искуства, положен испит за дактилографа И-а класе, положен државни стручни испит и потребне компетенције за ово радно место.
III Фазе изборног поступка:
Изборни поступак спроводи се из више обавезних фаза у којима се проверавају опште функционалне компетенције, посебне функционалне компетенције, понашајне компетенције и фаза у којој се спроводи интервју са комисијом.
1. Провера општих функционалних компетенција:
Свим кандидатима који учествују у изборном поступку прво се проверавају опште функционалне компетенције и то:
- организација и рад државних органа Републике Србије (провера ће се вршити путем писаног теста),
- дигитална писменост (провера ће се вршити практичним радом на рачунару или увидом у доказ – сертификат о познавању рада на рачунару),
- пословна комуникација (провера ће се вршити писаном симулацијом).
Напомена:У погледу провере опште функционалне компетенције „дигитална писменост” ако кандидат поседује важећи сертификат, потврду или други одговарајући доказ о познавању рада на рачунару, на траженом нивоу, и жели да на основу њега буде ослобођен тестирања компетенције – дигитална писменост, неопходно је да уз пријавни образац (уредно и у потпуности попуњен у делу „рад на рачунару”), достави и тражени доказ у оригиналу или овереној фотокопији. Комисија ће на основу приложеног доказа одлучити да ли може или не може да прихвати доказ који је приложен уместо тестовне провере.
2. Провера посебних функционалних компетенција: (провера ће се вршити писаним путем – тестом или усмено, у зависности од фазе). Након сачињавања извештаја о резултатима провере општих функционалних компетенција, међу кандидатима који су испунили мерила за проверу општих функционалних компетенција, врши се провера посебних функционалних компетенција и то:
За радно место систем администратор у звању саветник:
- посебна функционална компетенција за области рада информатички послови – хардвер и серверски оперативни систем (провера ће се вршити писаним путем-тестом),
- посебна функционална компетенција за области рада информатички послови – ТЦП/ИП и ДНС (провера ће се вршити писаним путем-тестом),
- посебна функционална компетенција за одређено радно место - познавање релевантних прописа, инерних процедура и других аката органа битних за обављање послова радног места систем администратора (провера ће се обавити усменим путем-разговор са кандидатом). Време израде писаног задатка не може бити дуже од једног сата, а време за припрему усменог задатка не може бити дуже од пола сата.
Радно место записничар у звању референт:
- посебна функционална компетенција у области рада писарнице у јавном тужилаштву – познавање прописа релевантних за надлежност и организацију јавног тужилаштва (провера ће се вршити путем писаног теста)
- посебна функционална компетенција у области рада – поседовање вештине куцања (провера се врши практичним радом на рачунару тако што ће члан комисије гласно диктирати јавнотужилачки акт (одлуку) коју ће кандидат куцати на рачунару. сви кандидати ће радити исти акт (одлуку).
- посебна функциоанлна компетенција у области рада – поседовање знања и вештина припреме материјала и вођења записника (провера се врши усменим путем што подразумева разговор са кандидатом где кандидат у усменом облику даје предлог решења одређеног задатка који је типичан за обављање послова на радном месту записничара. Свим кандидатима ће се поставити исти задатак).
Време израде писаног задатка не може бити дужа од једног сата, а време за припрему усменог задатка не може бити дужа од пола сата.
Након пријема извештаја о резултатима провере посебних функционалних компетенција, међу кандидатима који су испунили мерила за проверу посебних функционалних компетенција, врши се провера понашајних компетенција.
3. Провера понашајних компетенција:
Понашајне компетенције су управљање информацијама; управљање задацима и остваривање резултата; орјентација ка учењу и променама; изградња и одржавање професионалних односа; савесност, посвећеност и интегритет – провераваће се од стране дипломираног психолога или обученог процењивача на основу интервјуа базираног на компетенцијама или писаним путем.
Након пријема извештаја о резултатима провере понашајних компетенција међу кандидатима који су испунили мерила за проверу понашајних компетенција, приступа се фази у којој се спроводи интервју са комисијом.
4. Интервју са комисијом и вредновање кандидата:
Процена мотивације за рад на радном месту и прихватање вредности државних органа - провераваће се путем интервјуа са комисијом (усмено).
Све наведене компетенције комисија ће проверити у року од три месеца рачунајући од дана истека рока за пријаву на оглас по предмету конкурса – база питања биће објављена на интернет страници тужилаштва (www.ca.os.jt.rs).
IV Место рада: Основно јавно тужилаштво у Чачку ул. Цара Душана бр. 8/1 и Одељење тужилашта у Ивањици ул. Бошка Петровића бр. 9.
V Трајање радног односа: Радни однос се заснива на неодређено време.
VI Општи услови за запослење:(члан 45 став 1 Закона о државним службеницима), држављанство Републике Србије, да је учесник конкурса пунолетан, да учеснику конкурса раније није престајао радни однос у државном органу због теже повреде дужности из радног односа, да учесник конкурса није осуђен на казну затвора најмање шест месеци или за друго кривично дело које га чини недостојним за рад у државним органима, да има прописану стручну спрему и да испуњава услове одређене Законом и Правилником о унутрашњем уређењу и систематизацији радних места.
VII Образац пријаве на конкурс: (докази који се прилажу и адреса на коју се подноси пријава на јавни конкурс). Пријава на конкурс подноси се на обрасцу пријаве за извршилачко радно место систем администратор, односно записничар који је доступан на интернет страници Основног јавног тужилаштва у Чачку (www.ca.os.jt.rs) или у штампаној верзији у управи тужилаштва у ул. Цара Душана 8/1, 32000 Чачак, образац пријаве мора бити својеручно потписан, образац пријаве конкурса садржи: податке о конкурсу, личне податке учесника конкурса, адресу становања, телефон, електронску адресу, податке о образовању и положеном државном испиту, податке о знању рада на рачунару, податке о знању страног језика, додатне едукације, радно искуство, посебне услове, добровољно дату изјаву о припадности националној мањини, посебну изјаву од значаја за учешће у конкурсним поступцима у државним органима. пријава на јавни конкурс може се поднети путем поште или непосредно на адресу Основног јавног тужилаштва у Чачку, ул. Цара Душана 8/1, 32000 Чачак, са назнаком “Јавни конкурс за попуну извршилачког радног места систем администратор”, односно „Јавни конкурс за попуну извршилачког радног места записничар”. Приликом пријема пријаве на јавни конкурс пријава добија шифру под којом подносилац пријаве учествује на јавном конкурсу. Подносилац пријаве биће обавештен о додељеној шифри у року од три дана од дана пријема пријаве на начин на који је у пријави назначио доставу обавештења.
VIII Датум и место провере компетенције учесника конкурса у изборном поступку: са учесницима конкурса чије су пријаве благовремене, допуштене, разумљиве, потпуне и које испуњавају услове предвиђене огласом о јавном конкурсу, на основу података наведених у обрасцу пријаве на конкурс, изборни поступак ће се спровести, о чему ће учесници конкурса бити обавештени на контакте (адреса или бројеви телефона или имејл адреса), које наведу у својим обрасцима пријаве. Провера свих компетенција ће се обавити у Основном јавном тужилаштву у Чачку ул. Цара Душана 8/1, 32000 Чачак.
IX Остали докази који прилажу кандидати који су успешно прошли фазе изборног поступка пре интервјуа са конкурсном комисијом:
- оригинал или оверену фотокопију извода из матичне књиге рођених,
- оригинал или оверену фотокопију уверења о држављанству,
- уверење да се против кандидата не води кривични поступак (не старије од шест месеци),
- потврда да кандидату није престајао радни однос у државном органу због теже повреде дужности из радног односа (само они кандидати који су радили у државном органу),
- оверена фотокопија дипломе којом се потврђује стручна спрема,
- оригинал или оверена фотокопија доказа о радном искуству у струци (потврда, решење и други акти из којих се види на којим пословима и са којом стручном спремом је стечено радно искуство),
- уверење да кандидат није осуђиван на казну затвора од најмање 6 месеци издато од стране Министарства унутрашњих послова (не старије од 6 месеци),
- уверење о положеном државном стручном испиту за рад у државним органима и о положеном испиту за дактилографа I-а класе (за радно место записничара),
-сертификат или други доказ о познавању рада на рачунару (уколико поседује исти).
Кандидати без положеног државног стручног испита за рад у државним органима примају се на рад под условом да тај испит положе до окончања пробног рада.
Одредбом члана 9 и 103 Закона о општем управном поступку („Службени гласник РС” 18/2016) прописано је, између осталог, да у поступку који се покреће по захтеву странке орган може да врши увид, прибавља и обрађује личне податке о чињеницама о којима се води службена евиденција када је то неопходно за одлучивање, осим ако странка изричито изјави да ће податке прибавити сама.
Документ о чињеницама о којима се води службена евиденција је: извод из матичне књиге рођених, уверење о држављанству, уверење о положеном државном стручном испиту за рад у државним органима, уверење да кандидат није осуђиван казном затвора најмање шест месеци.
Наведене доказе кандидат може доставити уз пријаву и сам, а у циљу ефикаснијег и бржег спровођења изборног поступка.
Државни службеник који се пријављује на јавни конкурс уместо уверења о држављанству, извода из матичне књиге рођених подноси решење о распоређивању или премештају на радно место у органу у коме ради или решење да је нераспоређен.
Кандидати који су успешно прошли претходне фазе изборног поступка, пре интервјуа са конкурсном комисијом позивају се да у року од пет радних дана од дана пријема обавештења доставе наведене доказе који се прилажу у конкурсном поступку. Кандидати који не доставе наведене доказе који се прилажу у конкурсном поступку, односно који на основу достављених или прибављених доказа не испуњавају услове за запослење, писмено се обавештавају да су искључени из даљег изборног поступка.
Докази се достављају на адресу Основно јавно тужилаштво у Чачку, ул. Цара Душана 8/1, 32000 Чачак, са назнаком “Јавни конкурс за попуну извршилачког радног места систем администратор”, односно „Јавни конкурс за попуну извршилачког радног места записничар”.
Сви докази прилажу се у оригиналу или овереној фотокопији код јавног бележника (изузетно у градовима и општинама у којима нису именовани јавни бележници приложени докази могу бити оверени у Основним судовима, Судским јединицама, пријемним канцеларијама Основних судова, односно општинским управама, као поверени посао).
Х Рок за подношење пријава: износи 8 (осам) дана од дана оглашавања јавног конкурса у периодичном издању огласа Националне службе за запошљавање.
XI Изборни поступак: списак кандидата који испуњавају услове за запослење на радном месту и међу којима се спроводи изборни поступак објављује се на интернет презентацији тужилаштва према шифрама њихове пријаве.
Кандидати који успешно заврше писмену проверу општих функционалних компетенција конкурсна комисија ће обавестити о времену и месту провере посебних функционалних компетенција, а потом и о времену и месту провере понашајних компетенција и на крају обавити разговор са кандидатима.
XII Лице задужено за давање обавештења о јавном конкурсу: Татјана Додер, административно технички секретар Основног јавног тужилаштва у Чачку, контакт телефон 032/323-161.
Напомена: Сви докази прилажу се на српском језику, односно уколико су на страном језику морају бити преведени на српски језик и оверени од стране овлашћеног судског тумача, диплома којом се потврђује стручна спрема, а која је стечена у иностранству мора бити нострификована. Неблаговремене, недопуштене, неразумљиве или непотпуне пријаве биће одбачене закључком комисије. Свака фаза изборног поступка у селекцији кандидата биће елиминациона. Кандидати који први пут заснивају радни однос у државном органу подлежу пробном раду од шест месеци. Положен државни стручни испит није услов, нити предност за заснивање радног односа. Кандидати без положеног државног стручног испита за рад у државним органима примају се на рад под условом да тај испит положе до окончања пробног рада. Кандидати са положеним државним стручним испитом немају предност у изборном поступку у односу на кандидате без положеног државног стручног испита. Информације о материјалима за припрему кандидата за проверу општих и посебних функционалних компетенција могу се наћи на сајту Основног јавног тужилаштва у Чачку (www.ca.os.jt.rs). Обавештавају се учесници јавног конкурса да ће се документација враћати искључиво на писани захтев учесника. Сви изрази, појмови, именице, придеви и глаголи у овом огласу који су употребљени у мушком граматичком роду, односе се без дискриминације и на особе женског пола. Овај оглас објављује се на интернет презентацији Основног јавног тужилаштва у Чачку (www.ca.os.jt.rs), на порталу е-управе, на интернет презентацији Службе за управљање кадровима, на огласној табли Основног јавног тужилаштва у Чачку, на интернет презентацији и периодичном издању огласа Националне службе за запошљавање.
МИНИСТАРСТВО ФИНАНСИЈА ПОРЕСКА УПРАВА
МИНИСТАРСТВО ПОЉОПРИВРЕДЕ, ШУМАРСТВА И ВОДОПРИВРЕДЕ
МИНИСТАРСТВО ЗА РАД, ЗАПОШЉАВАЊЕ, БОРАЧКА И СОЦИЈАЛНА ПИТАЊА
МИНИСТАРСТВО НАУКЕ, ТЕХНОЛОШКОГ РАЗВОЈА И ИНОВАЦИЈА
КОМЕСАРИЈАТ ЗА ИЗБЕГЛИЦЕ И МИГРАЦИЈЕ
Овај вебсајт користи cookies да би вам обезбедили најбољу услугу. Додатне информације можете пронаћи на страници Политика приватности.
Прихвати