Уговоре за субвенције добило је 30 послодавца за ангажовање 30 незапослених из категорије теже запошљивих на новоотвореним радним местима, као и за 15 младих особа ангажованих у оквиру програма праксе. Уговоре су им свечано уручили вршилац дужности директора борске Филијале НСЗ Лидија Начић и помоћник градоначелника Вукоман Вранић.
Поздравивши окупљене послодавце и полазнике програма праксе, Лидија Начић је истакла да је у току још једна изузетно успешна година у којој је много урађено на пољу подстицања запошљавања, те поручила да управо овакви догађаји, који су већ постали традиција, то илуструју на посебан начин.
- Град Бор је већ годинама у врху листе у Србији по висини издвајања за мере активне политике запошљавања, и у сарадњи са НСЗ пажљиво прати стање на тржишту рада и потребе грађана, те је зато ове године посебан акценат стављен на подстицаје послодавцима из приватног сектора како би проширили пословање и запосле нове раднике, као и на младе без радног искуства. Интересовање за наше мере је било изузетно велико те се, на пример, већ у првих петнаест дана конкурса више од 30 послодаваца јавило са потребом да запосле нове раднике - истакла је Начићева.
Помоћник градоначелника Вранић је младима пожелео успешан рад и пуно прилика да искористе знања која буду стекли током обављања праксе, а присутним послодавцима се посебно захвалио на отварању нових радних места и давању прилике особама из теже запошљивих категорија да раде.
- Ово није наша прва сарадња са Филијалом Бор НСЗ и заиста смо увек били задовољни - истакла је Жаклина Туфонић, власница туристичке агенција „Астер турс“.
Она је искористила прилику да се захвали Филијали НСЗ и Граду што су препознали потребу улагања и у малу привреду.
- Овакви подстицаји пуно значе и нама послодавцима, али и лицима која добију прилику да реше свој радни статус – рекла је Туфонићева.
За реализацију ова два програма, као и јавних радова и програма самозапошљавања, такође предвиђених Локалним акционим планом запошљавања за ову годину, из градског буџета је опредељено чак 59 милиона динара.