ИНСТИТУТ ЗА МЕНТАЛНО ЗДРАВЉЕ
ИНСТИТУТ ЗА МЕНТАЛНО ЗДРАВЉЕ
РЕПУБЛИКА СРБИЈА НАРОДНА СКУПШТИНА Београд
РЕПУБЛИКА СРБИЈА
НАРОДНА СКУПШТИНА
Београд
На основу чл. 54 и 55 Закона о државним службеницима („Службени гласник РС“, бр. 79/05, 81/05 - исправка, 83/05 - исправка, 64/07, 67/07 - исправка, 116/08, 104/09, 99/14, 94/17, 95/18 и 157/20), члана 9 став 3 Уредбе о интерном и јавном конкурсу за попуњавање радних места у државним органима („Службени гласник РС“, бр. 2/19 и 67/21), чл. 2, 3, 4 став 2 и 5 Одлуке о образовању и начину рада конкурсне комисије за спровођење интерног и јавног конкурса за попуњавање радних места у Служби Народне скупштине 21 Број 02-1388/21 од 28. јула 2021. године НАРОДНА СКУПШТИНА оглашава
ЈАВНИ КОНКУРС
ЗА ПОПУЊАВАЊЕ ИЗВРШИЛАЧКИХ РАДНИХ МЕСТА
У СЛУЖБИ НАРОДНЕ СКУПШТИНЕ
I Орган у коме се раднo местo попуњава: Народна скупштина, Београд, Улица краља Милана 14 и Трг Николе Пашића 13.
II Радна места која се попуњавају:
1. Aдминистративни секретар за потребе одбора, које је разврстано у звање референт
у Одељењу за економско-финансијска питања, у Сектору за законодавство
1 извршилац
Опис: По налогу секретара одбора доставља сазив за седницу одбора члановима одбора, односно њиховим заменицима; председнику и потпредседницима Народне скупштине; генералном секретару, заменицима и помоћницима генералног секретара; посланичким групама, организационој јединици за односе са јавношћу, Влади и предлагачу акта; врши електронску припрему седнице одбора; обавештава све чланове одбора о времену и месту одржавања седнице; обезбеђује салу за одржавање седнице и састанака одбора и присуство пратећих служби неопходних за рад одбора (стенографе, сниматеље, бифе, протокол и др.); умножава материјал по упутству секретара одбора и благовремено га доставља члановима и заменицима чланова одбора; присуствује седници одбора, води евиденцију о присутнима на седници и састанку одбора о чему извештај доставља надлежној организационој јединици за финансијско-материјалне послове у Народној скупштини; ажурира оригиналну документацију и обрађене предмете и доставља их архиву, односно писарници Народне скупштине; по потреби, припрема преглед, односно списак амандмана на предлог закона који се разматра на седници одбора; води евиденцију предмета, односно представки упућених одбору и експедује материјал одбора на одговарајуће адресе; води евиденцију о давању сала за одржавање седница и састанака; води евиденцију о присуству народних посланика на седници Народне скупштине, и по потреби, врши пребројавање гласова на седници Народне скупштине; обавља и друге административно-техничке послове из делокруга рада одбора по налогу руководиоца Сектора, начелника одељења и секретара одбора.
Услови: Средње образовање у четворогодишњем трајању, гимназија или средња стручна школа друштвеног, природног или техничког смера, најмање две године радног искуства у струци, положен државни стручни испит, као и потребне компетенције за обављање послова радног места.
2. Радно место за помоћне стручне послове за потребе одбора, које је разврстано у звање млађи саветник
у Одељењу за одбрану и национална питања, у Сектору за законодавство
1 извршилац
Опис: Обавља прецизно одређене, али сложене послове којима пружа стручну подршку државним службеницима у Одељењу који раде послове у вишем звању; учествује у припреми седнице одбора; врши електронску припрему седнице одбора; учествује у организовању састанака секретара одбора са председником и члановима одбора, присуствује састанку и сачињава белешку о одржаном састанку; припрема стручне информације за секретара одбора; присуствује седници одбора, прати ток седнице и резултате гласања, ради припреме записника; упознаје се са текућим активностима Народне скупштине и прикупља податке од значаја за рад одбора коришћењем свих расположивих ресурса; прати прописе од значаја за рад одбора, упознаје се са предметима одбора и сачињава списак предложених и донетих аката из делокруга рада одбора; обавља и друге послове из делокруга рада одбора по налогу руководиоца Сектора, начелника Одељења и секретара одбора.
Услови: Стечено високо образовање из научне, односно стручне области у оквиру образовно-научног поља друштвено-хуманистичких наука на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ бодова, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету и најмање једну годину радног искуства у струци или најмање пет година радног стажа у државним органима и положен државни стручни испит, као и потребне компетенције за обављање послова радног места.
3. Радно место за пратеће стручне послове за потребе одбора, које је разврстано у звање саветник
у Одељењу за општа друштвена питања, у Сектору за законодавство
1 извршилац
Опис: Обавља прецизно одређене, али сложене послове; помаже секретару одбора у припреми сазива, извештаја, амандмана одбора, предлога одлука, закључака, препорука, записника и других докумената од значаја за рад одбора; врши електронску припрему седнице одбора; помаже секретару одбора у организовању састанака са председником и члановима одбора у вези са питањима из делокруга рада одбора; помаже секретару одбора у припреми извештаја о раду одбора и информација о обавезама одбора и Народне скупштине које проистичу из важећих прописа за потребе руководиоца Сектора; припрема кратке информације о предлозима закона и других аката, из делокруга рада одбора, поднетих Народној скупштини ради разматрања и доношења на седници Народне скупштине; помаже секретару одбора у стручној обради иницијатива, петиција, представки и предлога из делокруга рада одбора; присуствује седницама одбора и прати ток седнице ради реализације одлука и закључака донетих на седници; присуствује састанцима секретара одбора са председником и члановима одбора и сачињава белешку о одржаном састанку; помаже секретару одбора у организовању јавног слушања и у изради аката од значаја за спровођење контролне, односно изборне функције; обезбеђује за интернет и интранет сервер Народне скупштине припрему, објављивање и ажурирање докумената и информација насталих у раду одбора; прати текуће активности Народне скупштине и прикупља податке од значаја за рад одбора коришћењем свих расположивих ресурса; обавља и друге послове по налогу руководиоца Сектора, начелника Одељења и секретара одбора.
Услови: Стечено високо образовање из научне, односно стручне области у оквиру образовно-научног поља друштвено-хуманистичких наука на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ бодова, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету и најмање три године радног искуства у струци и положен државни стручни испит, као и потребне компетенције за обављање послова радног места.
4. Радно место за помоћне стручне послове за потребе одбора, које је разврстано у звање млађи саветник
у Одељењу за општа друштвена питања, у Сектору за законодавство
1 извршилац
Опис: Обавља прецизно одређене, али сложене послове којима пружа стручну подршку државним службеницима у Одељењу који раде послове у вишем звању; учествује у припреми седнице одбора; врши електронску припрему седнице одбора; учествује у организовању састанака секретара одбора са председником и члановима одбора, присуствује састанку и сачињава белешку о одржаном састанку; припрема стручне информације за секретара одбора; присуствује седници одбора, прати ток седнице и резултате гласања, ради припреме записника; упознаје се са текућим активностима Народне скупштине и прикупља податке од значаја за рад одбора коришћењем свих расположивих ресурса; прати прописе од значаја за рад одбора, упознаје се са предметима одбора и сачињава списак предложених и донетих аката из делокруга рада одбора; обавља и друге послове из делокруга рада одбора по налогу руководиоца Сектора, начелника Одељења и секретара одбора.
Услови: Стечено високо образовање из научне, односно стручне области у оквиру образовно-научног поља друштвено-хуманистичких наука на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ бодова, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету и најмање једну годину радног искуства у струци или најмање пет година радног стажа у државним органима и положен државни стручни испит, као и потребне компетенције за обављање послова радног места.
5. Радно место за помоћне стручне послове за потребе посланичке групе, које је разврстано у звање млађи саветник
у Одељењу за послове посланичких група, у Сектору за законодавство
3 извршиоца
Опис: Обавља прецизно одређене, али сложене послове којима пружа стручну подршку државним службеницима у Одељењу који раде послове у вишем звању; стара се о благовременој предаји аката (предлога закона, декларација, резолуција, амандмана и др.) писарници Народне скупштине које чланови посланичке групе упућују Народној скупштини и аката које упућују другим државним органима, организацијама и телима; комплетира материјале који се налазе у скупштинској процедури (предлоге аката, амандмане, мишљења предлагача акта и надлежног одбора) за потребе посланичке групе; помаже народним посланицима у прикупљању података за формулисање посланичких питања; прати ток седнице Народне скупштине и по потреби народним посланицима доставља информације и податке у вези са тачкама дневног реда седнице Народне скупштине; прима од сарадника, представке, предлоге и петиције које грађани, органи и организације упућују председнику и члановима посланичких група, учествује у припреми одговора и стара се о њиховој експедицији; обавља и друге послове из делокруга рада Одељења по налогу председника посланичке групе, начелника Одељења и руководиоца Сектора.
Услови: Стечено високо образовање из научне, односно стручне области у оквиру образовно-научног поља друштвено-хуманистичких или техничко-технолошких наука на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ бодова, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету и најмање једну годину радног искуства у струци или најмање пет година радног стажа у државним органима и положен државни стручни испит, као и потребне компетенције за обављање послова радног места.
6. Административни секретар за потребе посланичке групе, које је разврстано у звање референт
у Одељењу за послове посланичких група, у Сектору за законодавство
1 извршилац
Опис: Обавља административно-техничке послове за потребе посланичке групе, прима материјал за седнице Народне скупштине и њених радних тела и доставља га председнику и члановима посланичке групе; Обавештава народне посланике о дану и времену одржавања седнице Народне скупштине и састанака посланичке групе и води евиденцију о присутности народних посланика на састанку; стара се о благовременој предаји аката (предлога закона, декларација, резолуција, амандмана и др.) писарници Народне скупштине које чланови посланичке групе упућују Народној скупштини и аката које упућује државним органима, организацијама и телима; комплетира материјале који се налазе у скупштинској процедури (предлоге аката, амандмане, мишљења предлагача акта и надлежног одбора) за потребе посланичке групе; прати седнице Народне скупштине и по потреби, током седнице, народним посланицима доставља потребне податке и акте; одговара на позиве грађана у вези са радом Народне скупштине, евидентира њихове предлоге, сугестије и жалбе и о томе обавештава председника и чланове посланичке групе; прима иницијативе, представке, предлоге и петиције које грађани, органи и организације упућују председнику посланичке групе и народним посланицима и по потреби, доставља их саветнику посланичке групе ради припреме одговора на њих и стара се о њиховој експедицији; стара се о благовременом требовању канцеларијског материјала за потребе посланичке групе и о послужењу народних посланика, као и грађана који долазе у посланичку групу; води евиденцију о присуству народних посланика на седници Народне скупштине и, по потреби, врши пребројавање гласова на седници Народне скупштине; обавља и друге послове из делокруга рада Одељења по налогу председника посланичке групе, начелника Одељења и руководиоца Сектора.
Услови: Средње образовање у четворогодишњем трајању, гимназија или средња стручна школа друштвеног, природног или техничког смера, најмање две године радног искуства у струци и положен државни стручни испит, као и потребне компетенције за обављање послова радног места.
7. Радно место за стручне послове за потребе Одељења, које је разврстано у звање виши саветник
у Одељењу за спољне послове, у Сектору за међународне односе
1 извршилац
Опис: Обавља најсложеније послове за потребе Одељења, Одбора, пододбора, радних група образованих у одбору и сталних и других парламентарних делегација у Народној скупштини; замењује секретара Одбора за време његовог одсуства; прати прописе из области рада Одбора, припрема анализе, извештаје и прегледе међународне сарадње, прикупља податке и припрема информације од значаја за парламентарну и другу међународну сарадњу, као и за потребе сталних и других парламентарних делегација; израђује шестомесечне планове рада сталних и других парламентарних делегација и посланичких група пријатељстава и обавља стручне послове за потребе посланичких група пријатељстава; води евиденцију о актима и предлозима аката из делокруга рада Одбора, као и прописа из области међународне и међупарламентарне сарадње о чему сачињава информацију; прати ток седнице Одбора и у договору са секретаром Одбора припрема сазиве, извештаје, амандмане Одбора и делегација, предлоге одлука, закључака, препорука, записника и других докумената од значаја за рад Одбора и делегација; врши електронску припрему седнице Одбора; сарађује са надлежним министарством, државним органима, организацијама и телима и стара се о присуству представника предлагача акта, надлежних државних органа, организација и тела када је то од значаја за седницу Одбора, односно састанак са међународним делегацијама коме присуствују народни посланици; сарађује са одговарајућим службама представничких тела других држава, међународних организација и мисијама за потребе делегација; стручно обрађује иницијативе, петиције, представке и предлоге грађана и организација у договору са секретаром одбора; учествује у припреми извештаја о раду Одбора и припрема информације о обавезама Народне скупштине које проистичу из важећих прописа и потврђених међународних споразума; учествује у припреми нацрта скупштинског буџета у делу који се односи на рад Одбора, делегација и посланичких група пријатељстава; учествује са секретаром одбора у стручној припреми путовања у иностранство чланова Одбора, делегација и посланичких група пријатељстава и посета делегација Народној скупштини; учествује у изради одговора по захтевима за слободни приступ информацијама од јавног значаја; пружа стручну подршку у организовању јавних слушања и учествује у припреми информације о јавном слушању; по потреби обавља послове секретара делегација приликом размене посета; обавља и друге послове из делокруга рада Одбора и Одељења по налогу секретара Одбора, начелника Одељења и руководиоца Сектора.
Услови: Стечено високо образовање из научне, односно стручне области у оквиру образовно-научног поља друштвено-хуманистичких наука на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ бодова, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету, најмање седам година радног искуства у струци и положен државни стручни испит, као и потребне компетенције за обављање послова радног места.
8. Радно место за помоћне стручне послове за потребе Одељења, које је разврстано у звање млађи саветник
у Одељењу за спољне послове, у Сектору за међународне односе
1 извршилац
Опис: Обавља прецизно одређене, али сложене послове којима пружа стручну подршку државним службеницима у Одељењу који раде послове у вишем звању; учествује у припреми седнице Одбора; врши електронску припрему седнице Одбора; сарађује са одговарајућим службама државних органа, организација и институција и других органа у припреми сталних и других парламентарних делегација у Народној скупштини; учествује у организовању састанака секретара Одбора са председником и члановима Одбора; припрема стручне информације за секретара Одбора; присуствује седници Одбора, прати ток седнице и резултате гласања; упознаје се са текућим активностима Народне скупштине и прикупља податке од значаја за рад Одбора коришћењем свих расположивих ресурса; учествује у обављању стручних послова у вези са међународним активностима Одбора, парламентарних делегација, посланичких група пријатељстава и Народне скупштине; прати прописе од значаја за рад одбора, упознаје се са предметима одбора и сачињава списак предложених и донетих аката из делокруга рада одбора; обавља и друге послове из делокруга рада Одбора по налогу секретара Одбора и начелника Одељења.
Услови: Стечено високо образовање из научне, односно стручне области у оквиру образовно-научног поља друштвено-хуманистичких наука на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ бодова, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету и најмање једну годину радног искуства у струци или најмање пет година радног стажа у државним органима и положен државни стручни испит, као и потребне компетенције за обављање послова радног места.
9. Радно место за помоћне стручне послове за потребе Одељења, које је разврстано у звање млађи саветник
у Одељењу за европске интеграције, у Сектору за међународне односе
1 извршилац
Опис: Обавља прецизно одређене, али сложене послове којима пружа стручну подршку државним службеницима у Одељењу који раде послове у вишем звању; учествује у припреми седнице одбора, организацији састанака са представницима Европског парламента, парламената држава чланица Европске уније и држава у региону; учествује у изради анализе усклађености аката са прописима Европске уније, који се припремају у Народној скупштини и помаже у изради упоредних прегледа прописа Европске уније; оперативно помаже у реализацији регионалне сарадње; врши електронску припрему седнице одбора; учествује у организовању састанака секретара одбора са председником и члановима одбора, присуствује састанку и сачињава белешку о одржаном састанку; припрема стручне информације за секретара одбора; присуствује седници одбора, прати ток седнице и резултате гласања; упознаје се са текућим активностима Народне скупштине и прикупља податке од значаја за рад одбора коришћењем свих расположивих ресурса; прати прописе од значаја за рад одбора, упознаје се са предметима одбора и сачињава списак предложених и донетих аката из делокруга рада одбора; обавља и друге послове из делокруга рада одбора по налогу руководиоца Сектора, начелника Одељења и секретара одбора.
Услови: Стечено високо образовање из научне, односно стручне области у оквиру образовно-научног поља друштвено-хуманистичких наука на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ бодова, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету, најмање једну годину радног искуства у струци или најмање пет година радног стажа у државним органима и положен државни стручни испит, као и потребне компетенције за обављање послова радног места.
10. Оператер за припрему и уношење података, сигнирање и завођење поште, које је разврстано у звање референт
у Одсеку писарнице са експедициом и архивом, у Одељењу за административне послове, у Сектору за опште послове
2 извршиоца
Опис: Непосредно прима поднеске и пошту преко поштанске службе и курира; отвара и прегледа пошту и распоређује је по организационим јединицама и класификује предмете по материји; уноси и ажурира податке у електронској бази података који настају у раду писарнице; заводи предмете и акте у скраћени деловодник и попис аката, уписује предмете у доставне књиге и прослеђује корисницима преко курира; обавља пријем, распоређивање, завођење, доставу и архивирање електронских докумената у складу са прописом којим се уређује електронско канцеларијско пословање; врши здруживање предмета и аката; врши пријем странака и даје обавештења усмено; разводи предмете; архивира предмете и активира архивиране предмете; води евиденцију о присуству народних посланика на седници Народне скупштине, и по потреби, врши пребројавање гласова на седници Народне скупштине; обавља и друге послове из делокруга рада Одсека по налогу шефа Одсека, начелника Одељења и руководиоца Сектора.
Услови: Средње образовање у четворогодишњем трајању, гимназија или средња стручна школа друштвеног, природног или техничког смера, најмање две године радног искуства у струци и положен државни стручни испит, као и потребне компетенције за обављање послова радног места.
11. Техничар за информатику, које је разврстано у звање референт
у Одсеку за информационо-комуникационе технологије, у Одељењу за електронику, телекомуникације и информатику, у Сектору за оперативно-техничке послове и информационе технологије
1 извршилац
Опис: Спроводи мере за функционалну исправност и заштиту информатичке опреме и мрежне инсталације и отклања кварове на њима; помаже у пословима администрације мреже, врши инсталирање и праћење оперативног, апликативног и антивирусног софтвера и примењује антивирусну заштиту; помаже у изради евиденције о структури и распореду информатичке и мрежне опреме и инсталираног софтвера у Народној скупштини; води евиденцију о интервенцијама на информатичкој опреми и врши ажурирање корисника на mail серверу; врши инсталирање и администрирање клијентског хардвера и софтвера и пружа непосредну информатичку помоћ корисницима у Народној скупштини; обавља и друге послове из делокруга рада Одсека по налогу шефа Одсека, начелника Одељења и руководиоца Сектора.
Услови: Средње образовање у четворогодишњем трајњу, гимназија или средња стручна школа, друштвеног, природног или техничког смера, најмање две године радног искуства у струци и положен државни стручни испит, као и потребне компетенције за обављање послова радног места
III Место рада: Београд, Улица краља Милана број 14 и Трг Николе Пашића број 13.
IV Компетенције које се проверавају у изборном поступку: Изборни поступак спроводи се из више обавезних фаза у којима се проверавају опште функционалне, посебне функционалне и понашајне компетенције и фазе у којој се спроводи интервју са комисијом.
Напомена: Сматра се да је кандидат испунио мерила ако је у изборном поступку на јавном конкурсу остварио најмање 36 бодова укупно за избор за извршилачко радно место које није руководеће и уколико није претходно искључен из изборног поступка.
Кандидат који је освојио један бод у провери одређене компетенције односно не испуни унапред одређено мерило за проверу одређене компетенције или се не одазове позиву да учествују у провери једне компетенције, искључује се из даљег тока изборног поступка, о чему се обавештава на контакте (електронске адресе или бројеве телефона), које наведе у својој пријави.
Кандидат који у провери посебне функционалне компетенције путем теста освоји један до пет бодова, искључује се из даљег изборног поступка, о чему се обавештава на контакте (електронске адресе или бројеве телефона), које наведе у својој пријави.
1. Провера општих функционалних компетенција за сва изршилачка радна места:
- организација и рад државних органа РС - провераваће се путем теста;
- дигитална писменост - провераваће се решавањем задатака (практичним радом на рачунару);
- пословна комуникација - провераваће се путем теста.
Напомена: Информације o материјалимa за припрему кандидата за проверу општих функционалних компетенција могу се наћи на интернет страници Службе за управљање кадровима, www.suk.gov. rs.
Резултати провере општих функционалних компетенција за кандидата који је испунио мерила на провери општих функционалних компетенција у једном конкурсном поступку имају важност трајања у конкурсним поступцима у Народној скупштини који се спроводе у наредне две године од дана спроведене провере, осим ако кандидат не захтева нову проверу општих функционалних компетенција.
Кандидату који је остварио један бод на провери једне од општих функционалних компетенција, поново се проверавају све опште функционалне компетенције у другом конкурсном поступку који се спроводи у Народној скупштини.
2. Провера посебних функционалних компетенција: Након пријема извештаја о резултатима провере општих функционалних компетенција, међу кандидатима који су испунили мерила за проверу општих функционалних компетенција, врши се провера посебних функционалних компетенција, и то:
За радно место под редним бројем 1:
1. Посебна функционална компетенција за одређено радно место професионално окружење, прописи и акти из надлежности и организације органа (Закон о Народној скупштини, Пословник Народне скупштине, Уредба о канцеларијском пословању органа државне управе) - провераваће се путем теста;
2. Посебна функционална компетенција у одређеној oбласти рада административни послови (канцеларијско пословање) провераваће се усмено (предлог решавања одређеног задатка).
За радно место под редним бројем 2:
1. Посебна функционална компетенција за одређено радно место-професионално окружење, прописи и акти из надлежности и организације органа (Устав Републике Србије, Закон о Народној скупштини, Пословник Народне скупштине, Јединствена методолошка правила за израду прописа)- провераваће се путем теста;
2. Посебна функционална компетенција у одређеној oбласти рада-нормативни послови (законодавни процес) провераваће се усмено (предлог решавања одређеног задатка);
3. Посебна функционална компетенција за одређено радно место, знање енглеског језика (Ниво А1)- провераваће се путем теста.
За радно место под редним бројем 3:
1. Посебна функционална компетенција за одређено радно место професионално окружење, прописи и акти из надлежности и организације органа (Устав Републике Србије, Закон о Народној скупштини, Пословник Народне скупштине, Јединствена методолошка правила за израду прописа)- провераваће се путем теста;
2. Посебна функционална компетенција у одређеној области рада нормативни послови (законодавни процес) провераваће се усмено (предлог решавања одређеног задатка);
3. Посебна функционална компетенција за одређено радно место, знање енглеског језика (Ниво A2 )- провераваће се путем теста.
За радно место под редним бројем 4:
1. Посебна функционална компетенција за одређено радно место професионално окружење, прописи и акти из надлежности и организације органа (Устав Републике Србије, Закон о Народној скупштини, Пословник Народне скупштине Јединствена методолошка правила за израду прописа)- провераваће се путем теста;
2. Посебна функционална компетенција у одређеној oбласти рада нормативни послови (законодавни процес) провераваће се усмено (предлог решавања одређеног задатка);
3. Посебна функционална компетенција за одређено радно место, знање енглеског језика (Ниво А1) - провераваће се путем теста.
За радно место под редним бројем 5:
1. Посебна функционална компетенција за одређено радно место професионално окружење, прописи и акти из надлежности и организације органа (Устав Републике Србије, Закон о Народној скупштини, Пословник Народне скупштине, Јединствена методолошка правила за израду прописа) - провераваће се путем теста;
2. Посебна функционална компетенција у одређеној oбласти рада нормативни послови (законодавни процес) провераваће се усмено (предлог решавања одређеног задатка);
3. Посебна функционална компетенција за одређено радно место, знање енглеског језика (Ниво А2 )- провераваће се путем теста.
За радно место под редним бројем 6:
Посебна функционална компетенција за одређено радно место професионално окружење, прописи и акти из надлежности и организације органа (Закон о Народној скупштини, Пословник Народне скупштине, Уредба о канцеларијском пословању органа државне управе) - провераваће се путем теста;
2. Посебна функционална компетенција у одређеној oбласти рада административни послови (канцеларијско пословање) провераваће се усмено (предлог решавања одређеног задатка).
За радно место под редним бројем 7:
1. Посебна функционална компетенција за одређено радно место професионално окружење, прописи и акти из надлежности и организације органа (Устав Републике Србије, Закон о Народној скупштини, Пословник Народне скупштине) и релевантни прописи, акти, процедуре, методологије, софтвери и др. (релевантни нормативни оквир-споразуми, резолуције, конвенције, декларације у домену рада) провераваће се путем теста;
2. Посебна функционална компетенција у одређеној oбласти рада послови међународне сарадње и европских интеграција (пословно-дипломатски протокол и дипломатска пракса); провераваће се усмено (предлог решавања одређеног задатка);
3. Посебна функционална компетенција за одређено радно место, знање енглеског језика (Ниво Ц1) - провераваће се путем теста.
За радно место под редним бројем 8:
1. Посебна функционална компетенција за одређено радно место професионално окружење, прописи и акти из надлежности и организације органа (Устав Републике Србије, Закон о Народној скупштини, Пословник Народне скупштине) и релевантни прописи, акти, процедуре, методологије, софтвери и др. (релевантни нормативни оквир-споразуми, резолуције, конвенције, декларације у домену рада) провераваће се путем теста;
2. Посебна функционална компетенција у одређеној oбласти рада послови међународне сарадње и европских интеграција (пословно-дипломатски протокол и дипломатска пракса); провераваће се усмено (предлог решавања одређеног задатка);
3. Посебна функционална компетенција за одређено радно место, знање енглеског језика (Ниво Ц1)- провераваће се путем теста.
За радно место под редним бројем 9:
1. Посебна функционална компетенција у одређеној oбласти рада послови међународне сарадње / европских интеграција ( политички систем и спољна политика Републике Сребије, основи правног и политичког система ЕУ), Посебна функционална компетенција за одређено радно место професионално окружење, прописи и акти из надлежности и организације органа (Устав Републике Србије, Закон о Народној скупштини, Пословник Народне скупштине) провераваће се путем теста;
2. Посебна функционална компетенција за одређено радно место релевантни прописи, процедуре, методологије, софтвери и др, (Споразум о стабилизацијии придруживању између европских заједница и њихових држава чланица, са једне стране и Републике Србије, са друге стране, Резолуција о улози Народне скупштине и начелима у преговорима о приступању Републике Србије Европској унији); провераваће се усмено (предлог решавања одређеног задатка);
3. Посебна функционална компетенција за одређено радно место, знање енглеског језика (Ниво Ц1)- провераваће се путем теста.
За радно место под редним бројем 10:
1. Посебна функционална компетенција за одређено радно место (Закон о државним службеницима, Закон о Народној скупштини, Пословник Народне скупштине) и релевантни прописи, акти, процедуре, методологије, софтвери и др. (познавање законских, подзаконских и интерних аката о канцеларијском пословању, приступу информацијама и организацији и раду државних органа)-провераваће се путем теста;
2. Посебна функционална компетенција у одређеној oбласти рада административни послови (канцеларијско пословање) провераваће се усмено (предлог решавања одређеног задатка).
3. Посебна функционална компетенција за одређено радно место, знање енглеског језика (Ниво А1)- провераваће се путем теста.
За радно место под редним бројем 11:
1. Посебна функционална компетенција за одређено радно место професионално окружење, прописи и акти из надлежности и организације органа (Закон о државним службеницима, Закон о Народној скупштини, Пословник Народне скупштине) и релевантни прописи, акти, процедуре, методологије, софтвери и др. (интернет технологије, администрација серверских оперативних система, администрација сервера електронске поште, рачунарски хардвер) провераваће се путем теста;
2. Посебна функционална компетенција у одређеној oбласти рада послови информатички послови (TCP/IP и IP); провераваће се усмено (предлог решавања одређеног задатка).
3. Посебна функционална компетенција за одређено радно место, знање енглеског језика (Ниво А2)- провераваће се путем теста.
3. Понашајне компетенције за сва извршилачка радна места: Понашајне компетенције (управљање информацијама, управљање задацима и остваривање резултата, оријентација ка учењу и променама, изградња и одржавање професионалних односа, савесност, посвећеност и интегритет)-провераваће се путем интервјуа базираног на компетенцијама).
Резултати провере понашајних компетенција кандидата који је испунио мерила у једном конкурсном поступку имају важност трајања у конкурсним поступцима у Народној скупштини који се спроводе у наредне две године од дана спроведене провере.
4. Интервју са комисијом и вредновање кандидата за сва извршилачка радна места: Процена мотивације за рад на радном месту и прихватање вредности државних органа - провераваће се путем интервјуа са комисијом.
V Рок за подношење пријава: Рок за подношење пријава је осам дана и почиње да тече наредног дана од дана објављивања јавног конкурса у периодичном издању огласа Националне службе за запошљавање.
Пријава на јавни конкурс врши се на Обрасцу пријаве који је доступан на интернет страници Народне скупштине (www.parlament.rs) или у штампаној верзији у просторијама писарнице Службе Народне скупштине, Улица краља Милана 14. Пријаве на конкурс могу се поднети поштом или непосредно писарници Народне скупштине, Улица краља Милана 14.
Приликом предаје пријаве на јавни конкурс, пријава добија шифру под којом подносилац пријаве учествује у даљем изборном поступку. Шифра пријаве уноси се у образац пријаве након што комисија састави списак кандидата међу којима се спроводи изборни поступак. Подносиоци пријаве се обавештавају о додељеној шифри у року од три дана од пријема пријаве, достављањем наведеног податка на начин који је у пријави назначио за доставу обавештења.
Докази који се прилажу уз образац пријаве су писани докази о знању рада на рачунару и о знању енглеског језика.
У погледу провере опште функционалне компетенције „дигитална писменост“, ако кандидат поседује важећи сертификат, потврду или други одговарајући доказ о познавању рада на рачунару, на траженом нивоу и жели да на основу њега буде ослобођен тестирања компетенције - „дигитална писменост“, неопходно је да уз пријавни образац (уредно и у потпуности попуњен у делу рад на рачунару*), достави и тражени доказ у оригиналу или овереној фотокопији.
Комисија може одлучити да се кандидату изврши провера наведене компетенције, ако увидом у достављени доказ не може потпуно да оцени поседовање ове компетенције.
Ако кандидат поседује важећи сертификат, потврду или други доказ о знању енглеског језика, на траженом нивоу и жели да на основу њега буде ослобођен тестирања компетенције-знање страног језика, неопходно је да уз пријавни образац (уредно и у потпуности попуњен у делу Знање страних језика који су тражени конкурсом*), достави и тражени доказ у оригиналу или овереној фотокопији.
Комисија може одлучити да се кандидату изврши провера наведене компетенције, ако увидом у достављени доказ не може потпуно да оцени поседовање ове компетенције.
VI Докази које прилажу кандидати који су успешно прошли фазе изборног поступка пре интервјуа са Конкурсном комисијом: оригинал или оверена фотокопија уверења о држављанству; оригинал или оверена фотокопија извода из матичне књиге рођених; оригинал или оверена фотокопија уверења да лице није осуђивано; оверена фотокопија дипломе или уверења којим се потврђује стручна спрема која је наведена у условима за радно место; оригинал или оверена фотокопија доказа о положеном државном стручном испиту за рад у државним органима (кандидат/ти са положеним правосудним испитом уместо доказа о положеном државном стручном испиту подносе доказ о положеном правосудном испиту); оригинал или оверена фотокопија доказа о радном искуству у струци (потврде, решења и други акти из којих се види на којим пословима, у ком периоду и са којом стручном спремом је стечено радно искуство). Државни службеник који се пријављује на јавни конкурс, уместо уверења о држављанству и извода из матичне књиге рођених подноси решење о распоређивању или премештају на радно место у органу у коме ради или решење да је нераспоређен.
Сви докази прилажу се у оригиналу или фотокопији која је оверена код јавног бележника (изузетно у градовима и општинама у којима нису именовани јавни бележници, приложени докази могу бити оверени у основним судовима, судским јединицама, пријемним канцеларијама основних судова, односно општинским управама као поверени посао). Као доказ се могу приложити и фотокопије докумената које су оверене пре 1. марта 2017. године у основним судовима, односно општинским управама. Фотокопије докумената које нису оверене од надлежног органа неће се разматрати.
Напомена: Законом о општем управном поступку („Службени гласник РС“, број: 18/16 и 95/18- др. пропис) је, између осталог, прописано да су органи у обавези да по службеној дужности, када је то неопходно за одлучивање, у складу са законским роковима, бесплатно размењују, врше увид, обрађују и прибављају личне податке о чињеницама садржаним у службеним евиденцијама, осим ако странка изричито изјави да ће податке прибавити сама. Документа о чињеницама о којима се води службена евиденција су: уверење о држављанству, извод из матичне књиге рођених, уверење о положеном државном стручном испиту за рад у државним органима, односно уверење о положеном правосудном испиту као и уверење које издаје МУП да кандидат није осуђиван.
Потребно је да учесник конкурса у делу Изјава*, у обрасцу пријаве, заокружи на који начин жели да се прибаве његови подаци из службених евиденција.
VII Рок за подношење осталих доказа: кандидати који су успешно прошли претходне фазе изборног поступка, пре интервјуа са Конкурсном комисијом позивају се да у року од 5 (пет) радних дана од дана пријема обавештења доставе наведене доказе који се прилажу у конкурсном поступку.
Кандидати који не доставе наведене доказе који се прилажу у конкурсном поступку, односно који на основу достављених или прибављених доказа не испуњавају услове за запослење, писмено се обавештавају да су искључени из даљег изборног поступка.
VIII Датум и место провере компетенција учесника конкурса у изборном поступку: Са учесницима конкурса чије су пријаве благовремене, допуштене, разумљиве, потпуне и који испуњавају услове предвиђене огласом о јавном конкурсу, на основу података наведених у обрасцу пријаве на конкурс, изборни поступак ће се спровести, почев од 7. марта 2022. године, о чему ће кандидати бити обавештени на контакте (електронске адресе или бројеве телефона), које наведу у својим пријавама.
Провере општих функционалних компетенција, понашајних компетенција, посебних функционалних компетенција и интервју са Конкурсном комисијом ће се обавити у просторијама Зграде Народне скупштине, Улица краља Милана 14. Учесници конкурса који су успешно прошли једну фазу изборног поступка обавештавају се о датуму, месту и времену спровођења наредне фазе изборног поступка на контакте (електронске адресе или бројеве телефона), које наведу у својим пријавама.
IX Општи услови за запослење: држављанство Републике Србије; да је учесник конкурса пунолетан; да учеснику конкурса раније није престајао радни однос у државном органу због теже повреде дужности из радног односа и да није осуђиван на казну затвора од најмање шест месеци.
Трајање радног односа: За сва оглашена радна места радни однос се заснива на неодређено време.
X Лице задужено за давање обавештења о конкурсу, у периоду од 10.00 до 12.00 часова: Наташа Беговић 3200-620 и Хелена Арсенијевић 3026- 013 Одељење за људске ресурсе.
XI: Адреса на коју се подноси попуњен образац пријаве на конкурс: Народна скупштина, Одељење за људске ресурсе, Улица краља Милана 14, са назнаком „За јавни конкурс за попуњавање извршилачког радног места (назив радног места)”.
НАПОМЕНE
Кандидати који први пут заснивају радни однос у државном органу подлежу пробном раду од 6 месеци. Кандидати без положеног државног стручног испита примају се на рад под условом да тај испит положе до окончања пробног рада. Кандидати са положеним државним стручним испитом немају предност у изборном поступку у односу на кандидате без положеног државног стручног испита.
Неблаговремене, недопуштене, неразумљиве или непотпуне пријаве биће одбачене решењем конкурсне комисије.
Овај конкурс се објављује на интернет страници и огласним таблама Народне скупштине и у периодичном издању огласа Националне службе за запошљавање.
Сви изрази, појмови, именице, придеви и глаголи у овом огласу који су употребљени у мушком граматичком роду, односе се без дискриминације и на особе женског пола.
ИНСТИТУТ ЗА МЕНТАЛНО ЗДРАВЉЕ
ОПШТИНСКО ПРАВОБРАНИЛАШТВО ОПШТИНЕ БАЧКА ТОПОЛА
ОСНОВНО ЈАВНО ТУЖИЛАШТВО У ШАПЦУ
ИНСТИТУТ ЗА НЕОНАТОЛОГИЈУ
ИНСТИТУТ ЗА ТРАНСФУЗИЈУ КРВИ СРБИЈЕ
Овај вебсајт користи cookies да би вам обезбедили најбољу услугу. Додатне информације можете пронаћи на страници Политика приватности.
Прихвати