ИНСТИТУТ ЗА ОНКОЛОГИЈУ И РАДИОЛОГИЈУ
ИНСТИТУТ ЗА ОНКОЛОГИЈУ И РАДИОЛОГИЈУ
АПЕЛАЦИОНИ СУД У НОВОМ САДУ
АПЕЛАЦИОНИ СУД У НОВОМ САДУ
оглашава
ЈАВНИ КОНКУРС
ЗА ПОПУЊАВАЊЕ ИЗВРШИЛАЧКИХ РАДНИХ МЕСТА
I Орган у коме се радна места попуњавају: Апелациони суд у Новом Саду, Нови Сад, Сутјеска 3.
II Радно место које се попуњава:
Шеф рачуноводства звање виши саветник
Опис посла: Руководи, организује и контролише рад запослених у организационој јединици рачуноводство; организује целокупно финансијско и материјално пословање суда; припрема предлог финансијског плана за израду нацрта Закона о буџету; стара се о благовременом обезбеђивању средстава потребних за текући рад суда и њихово трошење у складу са законом; стара се о благовременом измиривању законских и уговорних обавеза; саставља захтеве за трансфере средстава за плате и накнаде запослених, као и материјалне трошкове суда; саставља потребне дописе државним органима, банкама и другим органима и организацијама; израђује тромесечне извештаје о извршењу буџета; прати и усаглашава оперативне финансијске планове за извршење буџета; ради у систему извршења буџета и Управе за трезор; врши електронску комуникацију са Пореском управом и Управом за трезор, а у циљу планирања и извршења буџета; врши контролу законитости, рачуноводствене исправности и веродостојности финансијске документације; стара се о правилном архивирању и чувању исте у прописаним роковима; организује и контролише обрачун плата и других накнада запослених и врши редовно усаглашавање и сравњивање консолидованог стања главне књиге трезора са помоћним евиденцијама; обавља и друге послове по налогу председника суда.
Услови: Стечено високо образовање из научне области економске науке - на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или на специјалистичким студијама на факултету, положен државни стручни испит, најмање 7 (седам) година радног искуства у струци и потребне компетенције за рад за ово радно место и најмање 1 (једну) годину дана искуства у раду на програму ИСКРА - Информациони систем за обрачун примања у јавном сектору након завршене обуке .
III Фазе изборног поступка и учешће кандидата: Изборни поступак спроводи се из више обавезних фаза у којима се проверавају опште функционалне компетенције, посебне функционалне компетенције, понашајне компетенције и фазе у којој се спроводи интервју са комисијом. У свакој фази изборног поступка врши се вредновање кандидата и само кандидат који испуни унапред одређено мерило за проверу одређених компетенција у једној фази изборног поступка може да учествује у провери следећих компетенција у истој или наредној фази изборног поступка.
1. Провера општих функционалних компетенција:
- Организација и рад државних органа Републике Србије (провера ће се вршити писаним путем - тест);
- Дигитална писменост (провера ће се вршити решавањем задатака практичним радом на рачунару);
- Пословна комуникација (провера ће се вршити писменом симулацијом).
Напомена: У погледу провере опште функционалне компетенције Дигитална писменост, ако кандидат поседује важећи сертификат, потврду или други одговарајући доказ о поседовању знања и вештина из наведених области на траженом нивоу и жели да на основу њега буде ослобођен тестирања компетенције Дигитална писменост, неопходно је да уз пријавни образац (уредно и у потпуности попуњен у делу - рад на рачунару), достави и тражени доказ у оригиналу или овереној фотокопији. Провера сваке од општих функционалних компетенција не може трајати дуже од једног сата. Кандидати који су освојили један бод у провери одређене компетенције, искључују се из даљег изборног поступка. Информације о материјалу за припрему кандидата за проверу опште функционалне компетенције „Организација и рад државних органа Републике Србије“ могу се наћи на интернет презентацији суда.
2. Провера посебних функционалних компетенција: Међу кандидатима врши се провера посебних функционалних компетенција за радно шеф рачуноводства:
- за област рада - послови руковођења - способност анализе послова, планирања, расподеле послова, примене методе и техника планирања, праћења, евалуације и извештавање, управљање људским ресурсима базирано на компетенцијама и организационо понашање;
- за област рада - финансијско-материјални послови - познавање буџетског система Републике Србије, поступак планирања буџета и извештавање, поступак извршења буџета и познавање прописа релевантних за надлежност и организацију рада суда,
- за област рада студијско-аналитички послови: методе и технике анализирања планских докумената и прописа и израда извештаја о стању у области.
Писани тест се састоји од 15 питања са више понуђених одговора. Кандидати одговарају на питања заокруживањем једног од понуђених одговора. Време за израду теста је 45 минута. Кандидат може на свако питање дати, односно заокружити само један одговор. Свако брисање или исправка датог одговора сматра се као нетачан одговор. Ако се кандидат на тесту служи недозовољеним средствима (коришћење уџбеника, бележака, мобилних телефона, преписивање и др.) комисија ће удаљити кандидата са теста. У том случају сматра се да кандидат није положио тест.
Разговор са кандидатом захтева да се у усменом облику да предлог решења одређеног задатака који је типичан за обављање послова радног места. Време за припрему задатака је 15 минута.
Мерила која ће бити коришћена за вредновање функционалних компетенција путем разговора са кандидатима су следећа: стручна заснованост, аналитичност, систематичност, прецизност и тачност у навођењу података и јасноћа у изношењу личног става и мишљења.
3. Провера понашајних компетенција: Провера понашајних компетенција и то: управљање информацијама, управљање задацима и остваривање резултата, оријентација ка учењу и променама, изградња и одржавање професионалних односа, савесност, посвећеност и интегритет, управљање људским ресурсима вршиће се од стране дипломираног психолога путем упитника.
4. Интервју са комисијом и вредновање кандидата: Процена мотивације за рад на радном месту и прихватање вредности државних органа – провераће се путем интервјуа са комисијом (усмено).
IV Врста радног односа и место рада: Радни однос - на неодређено време. Место рада: седиште Апелационог суда у Новом Саду, Нови Сад, улица Сутјеска број 3. Пробни рад је обавезан за оне који први пут заснивају радни однос у државном органу. Пробни рад траје 6 (шест) месеци.
V Општи услови за рад на радном месту: да је учесник конкурса пунолетан држављанин Републике Србије; да учеснику конкурса није раније престајао радни однос у државном органу због теже повреде дужности из радног односа; да учесник конкурса није осуђиван на казну затвора у трајању од најмање шест месеци.
VI Датум оглашавања и рок за подношење пријава на конкурс: Датум оглашавања 06.08.2025. године. Адреса на коју се подноси попуњен образац пријаве за јавни конкурс: Пријаве на јавни конкурс подносе се непосредно административно-техничком секретару судске управе Апелационог суда у Новом Саду, 3. спрат зграде правосудних органа, Нови Сад, Сутјеска 3 (соба број 303) или путем поште на адресу Апелациони суд у Новом Саду, Нови Сад, Сутјеска 3, са назнаком „Пријава на јавни конкурс Су V-35-31/25”.
Лица задужена за комуникацију у вези јавног конкурса: Ксенија Соро, судијски помоћник контакт тел: 021/4876-524 и 021/4876-404; Марина Лопичић секретар суда контакт тел: 021/4876-404. Рок за подношење пријава је 8 дана и почиње да тече наредног дана од дана објављивања јавног конкурса у периодичном издању огласа Националне службе за запошљавање - публикација „Послови“. Последњи дан рока за подношење пријава је 14.08.2025. године.
VII Пријава на јавни конкурс врши се: на Обрасцу пријаве који је доступан на званичној презентацији Апелационог суда у Новом Саду (www.ns.ap.sud.rs) у делу: Јавност рада - Јавни конкурси. Приликом предаје пријаве на јавни конкурс, пријава добија шифру под којом подносилац пријаве учествује у даљем изборном поступку.
Шифра пријаве уноси се у образац пријаве након што Конкурсна комисија састави списак кандидата међу којима се спроводи изборни поступак. Подносилац пријаве се обавештава о додељеној шифри у року од три дана од пријема пријаве, достављањем наведеног податка на начин који је у пријави назначио за доставу обавештења.
VIII Докази које прилажу кандидати који су успешно прошли фазе изборног поступка пре интервјуа са конкурсном комисијом: биографија, оригинал или оверена фотокопија уверења о држављанству; оригинал или оверена фотокопија извода из матичне књиге рођених; оригинал или оверена фотокопија дипломе којом се потврђује стручна спрема; оригинал или оверена фотокопија доказа о положеном државном стручном испиту; оригинал или оверена фотокопија доказа о радном искуству у струци (потврда, решење и други акти из којих се види на којим пословима, у ком периоду и са којом стручном спремом је стечено радно искуство), потврда о похађању обуке за коришћење програма ИСКРА - Информациони систем за обрачун примања запослених у јавном сектору и потврда послодавца о искуству на раду у том програму.
Државни службеник који се пријављује на јавни конкурс, уместо уверења о држављанству и извода из матичне књиге рођених, подноси решење о распоређивању или премештају на радно место у органу у коме ради или решење да је нераспоређен.
Сви докази се прилажу у оригиналу или у фотокопији која је оверена код јавног бележника (изузетно у градовима и општинама у којима нису именовани јавни бележници, приложени докази могу бити оверени у основним судовима, судским јединицама, пријемним канцеларијама основних судова, односно општинским управама као поверени посао).
Као доказ се могу приложити и фотокопије докумената које су оверене пре 01.03.2017. године у основним судовима, односно општинским управама.
Сви докази који се прилажу морају бити на језику и писму које је у службеној употреби
државних органа Републике Србије, тако да се уз исправу састављену на страном језику, прилаже прописани оверен превод на српски језик.
Диплома којом се потврђује стручна спрема, а која је стечена у иностранству, мора бити нострификована.
Напомена: Законом о општем управном поступку („Службени гласник РС“, број 18/16, 95/18-аутентично тумачење и 2/23-одлука УС) прописано је, између осталог, да су органи у обавези да по службеној дужности, када је то неопходно за одлучивање у складу са законским роковима, бесплатно размењују, врше увид, обрађују и прибављају личне податке о чињеницима садржаним у службеним евиденцијама, осим ако странка изричито изјави да ће податке прибавити.
Документа о чињеницама о којима се води службена евиденција су: уверење о држављанству, извод из матичне књиге рођених, уверење о положеном државном стручном испиту за рад у државним органима и уверење да кандидат није осуђиван на казну затвора од најмање 6 (шест) месеци. Потребно је да кандидат у делу Изјава* у обрасцу пријаве, заокружи на који начин жели да се прибаве његови подаци из службених евиденција.
Рок за подношење доказа: Кандидати који су успешно прошли претходне фазе изборног поступка, пре интервјуа са конкурсном комисијом позивају се да у року од 5 (пет) радних дана од дана пријема обавештења доставе наведене доказе који се прилажу у конкурсном поступку. Кандидати који не доставе наведене доказе који се прилажу у конкурсном поступку, односно који на основу достављених или прибављених доказа не испуњавају услове за запослење, писмено се обавештавају да су искључени из даљег изборног поступка. Докази се достављају на наведену адресу овог суда, Нови Сад, Сутјеска 3, са назнаком „За јавни конкурс“.
IX Датум и место провере компетенција учесника конкурса у изборном поступку: са кандидатима чије су пријаве благовремене, допуштене, разумљиве, потпуне и који испуњавају услове предвиђене огласом о јавном конкурсу, на основу података наведених у обрасцу пријаве на конкурс, биће спроведен изборни поступак о чему ће кандидати бити обавештени на начин који су навели у својим пријавама.
Провера општих функционалних компетенција и посебних функционалних компетенција, као и интервју са конкурсном комисијом обавиће се у просторијама Апелационог суда у Новом Саду, Нови Сад, Сутјеска 3, а о месту провере понашајних компетенција кандидати ће бити благовремено обавештени.
Изборни поступак ће започети по истеку рока за подношење пријава.
Кандидати који су успешно прошли једну фазу изборног поступка, обавештавају се о датуму, месту и времену спровођења наредне фазе изборног поступка на контакте (бројеве телефона или е-mail адресе) које наведу у својим обрасцима пријаве.
Напомене: Неблаговремене, недопуштене, неразумљиве или непотпуне пријаве биће одбачене.
Као државни службеник на извршилачком радном месту може да се запосли и лице које нема положен државни стручни испит, али је дужно да га положи у прописаном року. Положен државни стручни испит није услов, нити предност за заснивање радног односа. Лица која први пут заснивају радни однос у државном органу примају се на пробни рад од шест месеци, у ком року су дужни да положе државни стручни испит. Доказ о здравственој способности достављају само кандидати који буду изабрани. Сагласно чл. 9 Закона о државним службеницима прописано је да су кандидатима при запошљавању у државни орган, под једнаким условима доступна сва радна места и да се избор кандидата врши на основу провере компетенција. Јавни конкурс спроводи Конкурсна комисија коју је именовао одлуком председник Апелационог суда у Новом Саду. Обавештавају се учесници конкурса да ће се документација враћати искључиво на писани захтев учесника Апелациони суд у Новом Саду не врши дискриминацију на основу расе, боје коже, пола, вере, националности и етничког порекла или инвалидитета. Конкуренција се заснива на квалитету и отворена је за све који испуњавају прописане услове.
Сви изрази и појмови који су у овом огласу изражени у граматичком мушком роду, односе се без дискриминације и на особе женског пола. Овај конкурс се оглашава на званичној интернет презентацији Апелационог суда у Новом Саду (www.ns.ap.sud.rs) у делу - Јавност рада: Јавни конкурси, на интернет презентацији и у периодичном издању огласа Националне службе за запошљавање.
ИНСТИТУТ ЗА ОНКОЛОГИЈУ И РАДИОЛОГИЈУ
ИНСТИТУТ ЗА ОНКОЛОГИЈУ И РАДИОЛОГИЈУ
ИНСТИТУТ ЗА КАРДИОВАСКУЛАРНЕ БОЛЕСТИ „ДЕДИЊЕ“
ИНСТИТУТ ЗА НЕОНАТОЛОГИЈУ
ИНСТИТУТ ЗА РЕУМАТОЛОГИЈУ
Овај вебсајт користи cookies да би вам обезбедили најбољу услугу. Додатне информације можете пронаћи на страници Политика приватности.
Прихвати
