Послови

25.06.2025.

БОРСКИ УПРАВНИ ОКРУГ 

БОРСКИ УПРАВНИ ОКРУГ 


БОРСКИ УПРАВНИ ОКРУГ 
19210 Бор, Моше Пијаде 19

ЈАВНИ КОНКУРС 
ЗА ПОПУЊАВАЊЕ ИЗВРШИЛАЧКОГ РАДНОГ МЕСТА

Референт за канцеларијске послове,
Одсек за опште послове

Орган у коме се попуњава радно место: Стручна служба Борског управног округа, 19210 Бор, Моше Пијаде 19.

Опис послова: Врши разврставање, класификацију и евидентирање документарног материјала кроз систем АОП, формира и заводи предмете, доставља предмете у рад обрађивачима, врши здруживање предмета, води роковник и евиденцију о кретању предмета у раду, улаже предмете у архиву, води архивску књигу и доставља је надлежном архиву, чува архивиране предмете, припрема и спроводи излучивање документарног материјала у прописаним роковима; ковертира, заводи пошту у књигу отпреме и врши отпрему исте, врши свакодневно преузимање, пријем и преглед поште упућене Стручној служби Борског управног округа, окружним подручним јединицама органа државне управе и даје обавештења странкама о кретању предмета; израђује месечне и годишње извештаје о броју активних и архивираних предмета за Стручну службу и окружне подручне јединице; обавља и друге послове по налогу шефа Одсека.

Услови: средња школска спрема друштвеног смера, најмање 2 године радног искуства у струци, положен државни стручни испит, као и потребне компетенције за рад на радном месту.

Трајање радног односа: радни однос се заснива на неодређено време.

Место рада: Борски управни округ, 19210 Бор, ул. Моше Пијаде 19.

Фазе изборног поступка и учешће кандидата: Сагласно одредбама члана 9. Закона о државним службеницима, прописано је да су кандидатима при запошљавању у државни орган под једнаким условима доступна сва радна места и да се избор кандидата врши на основу провере компетенција. Изборни поступак спроводи се из више обавезних фаза и то следећим редоследом: провера општих функционалних компетенција, провера посебних функционалних компетенција, провера понашајних компетенција и интервју са конкурсном комисијом (у даљем тексту: комисија). Кандидат који не испуни унапред одређено мерило за проверу одређене компетенције или се не одазове позиву да учествује у провери једне компетенције, искључује се из даљег тока изборног поступка, о чему ће бити обавештен на начин који је у пријави назначио за доставу обавештења.

1. Провера општих функционалних компетенција:
- Организација и рад државних органа Републике Србије – провераваће се путем теста на рачунару;
- Дигитална писменост – провераваће се решавањем задатака (практичним радом на рачунару);
- Пословна комуникација – провераваће се писаном симулацијом на рачунару.

Напомена: У погледу провере опште функционалне компетенције Дигитална писменост, ако кандидат поседује важећи сертификат, потврду или други одговарајући доказ о познавању рада на рачунару, на траженом нивоу и жели да на основу њега буде ослобођен тестирања компетенције – Дигитална писменост, неопходно је да уз пријавни образац (уредно и у потпуности попуњен у делу *Рад на рачунару), достави и тражени доказ у оригиналу или овереној фотокопији. Комисија ће на основу приложеног доказа донети одлуку да ли може или не може да прихвати доказ који сте приложили уместо тестовне провере. Информације о материјалима за припрему кандидата за проверу општих функционалних компетенција могу се наћи на веб-сајту Службе за управљање кадровима, www.suk.gov.rs. 

2. Провера посебних функционалних компетенција:
Након пријема извештаја о резултатима провере општих функционалних компетенција, међу кандидатима који су испунили мерила за проверу општих функционалних компетенција, врши се провера посебних функционалних компетенција, и то:
А) Посебна функционална компетенција у одређеној области рада – област рада административно технички послови (канцеларијско пословање) - провераваће се путем писане симулације.
Б) Посебна функционална компетенција за одређено радно место: Планска документа, прописи и акти из надлежности и организације органа (Уредба о управним окрузима) - провераваће се путем писане симулације.

Напомена: Информације о материјалима за припрему кандидата за проверу посебних функционалних компетенција могу се наћи на веб-сајту Борског управног округа: www.borski.okrug.gov.rs.

3. Провера понашајних компетенција: Понашајне компетенције: Управљање информацијама; Управљање задацима и остваривање резултата; Оријентација ка учењу и променама; Изградња и одржавање професионалних односа; Савесност, посвећеност и интегритет - провераваће се путем психометријских тестова и интервјуа базираном на компетенцијама.

4. Интервју са комисијом и вредновање кандидата: Процена мотивације за рад на радном месту и прихватање вредности државних органа - провераваће се путем интервјуа са комисијом (усмено).

Адреса на коју се подноси попуњен Образац пријаве на јавни конкурс: Пријаве на конкурс шаљу се поштом или предају непосредно у писарници Борског управног округа, на адресу: Борски управни округ, 19210 Бор, Моше Пијаде број 19, са назнаком „За јавни конкурс за попуњавање извршилачког радног места“. Лице задужено за давање обавештења у вези јавног конкурса: Јелена Димитријевић – 063/1293969 од 10.00 до 12.00 часова.

Рок за подношење пријава на јавни конкурс је 8 дана и почиње да тече наредног дана од дана објављивања јавног конкурса у периодичном издању огласа Националне службе за запошљавање. Пријава на јавни конкурс врши се на Обрасцу пријаве који је уз текст Огласа о јавном конкурсу доступан у електронском облику на сајту Службе за управљање кадровима и на сајту Борског управног округа или у штампаној верзији у писарници Борског управног округа, Моше Пијаде број 19, 19210 Бор. Пример правилно попуњеног обрасца пријаве се може погледати на блогу Службе за управљање кадровима – https://kutak.suk.gov.rs/vodic-za-kandidate?step=du_obrazac-prijave, у одељку ,,Образац пријаве”. 

Напомена: Приликом попуњавања Обрасца пријаве потребно је да кандидати обрате пажњу да ли су преузели одговарајући Образац пријаве који се односи на радно место на које желе да конкуришу, односно да утврде да у Обрасцу пријаве пише тачан назив органа и радног места на које конкуришу. Приликом предаје пријаве на јавни конкурс, пријава добија шифру под којом подносилац пријаве учествује у даљем изборном поступку. Подносиоци пријаве се обавештавају о додељеној шифри у року од три дана од дана пријема пријаве, на начин који су навели у пријави.

Општи услови за запослење: да је учесник конкурса пунолетан; да је држављанин Републике Србије; да учеснику конкурса раније није престајао радни однос у државном органу због теже повреде дужности из радног односа и да није осуђиван на казну затвора од најмање шест месеци.

Остали докази које прилажу кандидати који су успешно прошли фазе изборног поступка пре интервјуа са комисијом: уверење о држављанству; извод из матичне књиге рођених; диплома или уверења којом се потврђује врста и степен стручне спреме/образовања која је наведена у условима за радно место; доказ о радном искуству у струци (потврде, решења и други акти којима се доказује на којим пословима, у ком периоду и са којом врстом и степеном стручне спреме/образовања је стечено радно искуство); уверење о положеном државном стручном испиту за рад у државним органима (кандидати са положеним правосудним испитом, уместо доказа о положеном државном стручном испиту, подносе уверење о положеном правосудном испиту). Државни службеник који се пријављује на јавни конкурс, уместо уверења о држављанству и извода из матичне књиге рођених подноси решење о распоређивању или премештају на радно место у органу у коме ради или решење да је нераспоређен. Сви докази прилажу се у оригиналу или фотокопији која је оверена код јавног бележника (изузетно у градовима и општинама у којима нису именовани јавни бележници, приложени докази могу бити оверени у основним судовима, судским јединицама, пријемним канцеларијама основних судова, односно општинским управама као поверени посао). Као доказ се могу приложити и фотокопије докумената које су оверене пре 1. марта 2017. године у основним судовима, односно општинским управама. Фотокопије докумената које нису оверене од надлежног органа неће се разматрати. Сви докази прилажу се на српском језику, у супротном морају бити преведени и оверени од стране овлашћеног судског тумача. Диплома којом се потврђује врста и степен стручне спреме/образовања, а која је стечена у иностранству мора бити нострификована.

Напомена: Одредбама члана 9. и члана 103. Закона о општем управном поступку („Службени гласник РС”, број 18/2016, 95/2018 – аутентично тумачење и 2/23 – одлука УС) прописано је, између осталог, да у поступку који се покреће по захтеву странке орган може да врши увид, прибавља и обрађује личне податке о чињеницама о којима се води службена евиденција када је то неопходно за одлучивање, осим ако странка изричито изјави да ће те податке прибавити сама. Документа о чињеницама о којима се води службена евиденција су: уверење о држављанству, извод из матичне књиге рођених, уверење о положеном државном стручном испиту за рад у државним органима, односно уверење о положеном правосудном испиту, уверење да кандидат није осуђиван на казну затвора од најмање шест месеци и потврда да учеснику конкурса раније није престајао радни однос у државном органу због теже повреде дужности из радног односа. Потребно је да учесник конкурса у делу Изјава*, у обрасцу пријаве, заокружи на који начин жели да се прибаве његови подаци из службених евиденција.

Рок за подношење доказа: Кандидати који су успешно прошли претходне фазе изборног поступка, пре интервјуа са комисијом позивају се да у року од 5 (пет) радних дана од дана пријема обавештења доставе наведене доказе који се прилажу у конкурсном поступку. Кандидати који не доставе наведене доказе који се прилажу у конкурсном поступку, односно који на основу достављених или прибављених доказа не испуњавају услове за запослење, писмено се обавештавају да су искључени из даљег изборног поступка. Докази се достављају на адресу Борског управног округа, 19210 Бор, Моше Пијаде број 19. Пример правилно попуњене потврде о радном искуству у струци може се погледати и преузети на блогу Службе за управљање кадровима - https://kutak.suk.gov.rs/vodic-za-kandidate#dokumenta, у одељку ,,Предаја докумената”. 

Датум и место провере компетенција кандидата у изборном поступку: Са учесницима конкурса чије су пријаве благовремене, допуштене, разумљиве и потпуне и који испуњавају услове предвиђене огласом о јавном конкурсу, на основу података наведених у обрасцу пријаве на конкурс, изборни поступак ће се спровести, почев од 14. јула 2025. године, о чему ће кандидати бити обавештени на бројеве телефона или електронске адресе које су навели у својим пријавама. Провера општих функционалних компетенција и посебних функционалних компетенција обавиће се у Служби за управљање кадровима, Палата „Србија”, Булевар Михаила Пупина 2 (источно крило) или у просторијама Зајечарског управног округа, ул. Генерала Гамбете број 44 у Зајечару. Провера понашајних компетенција обавиће се у Служби за управљање кадровима, Палата „Србија”, Булевар Михаила Пупина 2 (источно крило). Интервју са конкурсном комисијом обавиће се у просторијама Борског управног округа, Моше Пијаде број 19 у Бору. 
Учесници конкурса који су успешно прошли једну фазу изборног поступка обавештавају се о датуму, месту и времену спровођења наредне фазе изборног поступка на контакте (бројеве телефона или електронске адресе) које наведу у својим пријавама.

Напомене: Кандидати који први пут заснивају радни однос у државном органу подлежу пробном раду од 6 месеци. Положен државни стручни испит није услов, нити предност за заснивање радног односа. Кандидати без положеног државног стручног испита су дужни да тај испит положе до окончања пробног рада. Државни стручни испит нису дужни да полажу кандидати који су положили правосудни испит.
Неблаговремене, недопуштене, неразумљиве или непотпуне пријаве, као и пријаве уз које нису приложени одговарајући тражени докази у оригиналу или овереној фотокопији, биће одбачене решењем комисије.
Јавни конкурс спроводи Конкурсна комисија коју је именовао начелник Борског управног округа, својим решењем. Овај оглас се објављује на огласној табли и wеб страници Борског управног округа: www.borski.okrug.gov.rs, на wеб страници Службе за управљање кадровима: www.suk.gov.rs, wеб страници и периодичном издању огласа Националне службе за запошљавање.