ИНСТИТУТ ЗА МЕНТАЛНО ЗДРАВЉЕ
ИНСТИТУТ ЗА МЕНТАЛНО ЗДРАВЉЕ
ИНСТИТУТ ЗА ЈАВНО ЗДРАВЉЕ ВОЈВОДИНЕ
ИНСТИТУТ ЗА ЈАВНО ЗДРАВЉЕ ВОЈВОДИНЕ
ЈАВНИ ОГЛАС
Оглашава се пријем укупно 4 извршиоца и то:
1. Виша медицинска сестра / техничар у јавном здрављу
на одређено и пуно радно време али не дуже од 24 месеца, због повећаног обима послова, у Одсеку за здравствено васпитање и здравље заједнице у Центру за промоцију здравља
1 извршилац
Услови:
• Високо образовање:
- на студијама првог степена (основне струковне / академске студије) здравствене струке по пропису који уређује високо образовање, почев од 10. септембра 2005. године;
- на основним студијама здравствене струке у трајању од најмање две године, по пропису који је уређивао високо образовање до 10. септембра 2005. године
• стручни испит
• лиценца
• најмање шест месеци радног искуства у наведеном звању
Опис послова:
- учествује у праћењу, истраживању и анализи здравственог стања и здравствене културе становништа и изради и евалуацији плана и програма здравственог васпитања и програма акција у заједници, краткорочних и дугорочних.
- учествује у активностима јачања капацитета и координације здравствено промотивних активности здравствених установа примарне здравствене заштите и других здравствених установа
- учествује у активностима унапређења мултисекторске сарадње и партнерства;
- учествује у активностима едукације едукатора и становништва за промоцију здравља у здравственим установама, просветним установама, на јавним манифестацијама ;
- учествује у активностима унапређења знања и информисаности вулнерабилних група;
- учествује у активностима спровођења кампања за промоцију здравља ;
- учествује у активностима континуираног информисања становништва и промоцији здравих стилова живота путем мас медија
- прикупља периодичне извештаје, спроводи њихову контролу, прати обухватност извештајног материјала и учествује у изради сумара;
- спроводи инструктажу на терену, спроводи јавне манифестације на терену са брзим лабораторијским тестирањима и индивидуалним саветовањима пацијената и становништва;
- спроводи претходну анализу показатеља рада здравствених установа на здравственом васпитању и учествује у изради коначне анализе;
- организује и спроводи дистрибуцију здравствено-васпитног и промотивног материјала
- учествује у едукацији едукатора за спровођење активности промоције здравља;
- учествује у изради здравствено васпитних средстава;
- сачињава извештаје из делокруга свога рада;
- учествује у здравственом информисању популације – путем масовних медија (радио, ТВ емисије, новински чланци), публикација и других облика
- обавезан/на је да послове више медицинске сестре-техничара у јавном здрављу обавља у свим организационим јединицама Центра за промоцију здравља, према распореду радног времена који унапред утврди Послодавац
- учествује у раду комисија, радних група и других тела у складу са општим актима Института, по решењу директора
- обавља и друге сродне послове који су у складу са стручном спремом и за које je стекao одређена знања и звања а по налогу непосредног руководиоца.
Заинтересовани кандидати за радно место виша медицинска сестра / техничар у јавном здрављу подносе:
• пријаву са личном и радном биографијом са адресом и контакт телефоном
• оверену фотокопију дипломе/ уверења о стеченом звању виша медицинска сестра/струковна медицинска сестра
• оверену фотокопију уверења о положеном стручном испиту
• оверена фотокопија лиценце издате од стране надлежне коморе (или решења надлежне коморе о постојању услова за издавање лиценце),
• фотокопију очитане личне карте
• фотокопију извода из матичне књиге венчаних (уколико је дошло до промене презимена)
2. Ликвидатор
на неодређено и пуно радно време у Одсеку за финансијско-рачуноводствене послове у Служби за правне и економско-финансијске послове
1 извршилац
Услови:
• средње образовање економске струке у трајању од четири године
• знање рада на рачунару
Опис послова:
- пружа техничку подршку у припреми појединачних аката;
- надзире пријем и врши контролу формалне исправности књиговодствених исправа;
- обавља пријем, контролу и груписање улазне документације и даје налог за финансијско задуживање;
- израђује дневне и месечене прегледе по добављачима;
- преко портала СУФ-а региструје улазне фактуре добијене од субјеката који нису у обавези да издају електронске фактуре
- води прописане електронске евиденције и обавља електронска плаћања;
- контира документацију која није обухваћена аутоматском обрадом
- уноси податаке из налога за књижење;
- контролише евидентирање пословних промена у пословним књигама и евиденцијама
- књижи основна средстваи инвентар
- прати и усаглашава стање књига основних средстава и главне књиге
- води прописане евиденције;
- израђује месечне извештаје о документацији и одговоран је за њихову тачност;
- одлаже, чува и архивира рачуноводствене исправе у складу са прописима;
- ажурира податке у одговарајућим базама;
- учествује при изради периодичног и годишњег обрачуна;
- ализира стање и извештава непосредног руководиоца о уоченим грешкама;
- обавља коресподенцију са добављачима.
- прима и води књигу улазних рачуна, комплетира пратећу документацију, врши логичку и рачунску контролу запримљене документације, ликвидирања исту и потписом оверава тачност и књижи исту;
- припрема налоге за плаћање свих обавеза, врши плаћање, брине се о роковима и динамици доспелости плаћања и раскњижава плаћене обавезе;
- комплетира налоге за службена путовања и остала благајничка документа пре исплате;
- припрема потребне прегледе по врстама и доспелости плаћања;
- формира евиденцију основних средстава, (књига О.С.) и ситног инвентара као и евиденцију основних средстава ван употребе до коначне ликвидације, аналитички – по групама основних средстава и појединачно за свако основно средство;
- даје предрачун амортизације и врши коначан обрачун амортизације и ревалоризације основних средстава и ситног инвентара за потребе обрачуна и при расходу основних средстава;
- припрема пописне листе основних средстава и ситног инвентара и одговоран је њихову благовремену доставу;
- обавља усаглашавање пописаног стања основних средстава и ситног инвентара са књиговодственим и на основу тога сачињава одговарајући извештај;
- благовремено а на основу пописних листа искњижава расходована, отуђена и продата основна средства;
- одговоран је за чување и одлагање документације;
- по потреби обавља све послове благајника
- обавља усаглашавање стања на аналитичким контима са финансијским рачуноводством;
- припрема документацију (фотокопије фактура и извода) потребну за сачињавање економско-финансијских извештаја о наменском утрошку пренетих средстава од стране финансијера и суфинансијера пројеката и програма у складу са закљученим уговорима;
- обавезна/ан је да обавља послове економског техничара, у организационим јединицама Службе за правне и економско-финансијске послове, према распореду радног времена који унапред утврди Послодавац
Заинтересовани кандидати за радно место ликвидатор подносе:
• пријаву са личном и радном биографијом са адресом и контакт телефоном
• оверену фотокопију дипломе/ уверења о стеченом средњем образовању четвртог степена економске струке
• фотокопију очитане личне карте
• фотокопију извода из матичне књиге венчаних (уколико је дошло до промене презимена)
3. Хемијски техничар
на неодређено и пуно радно време, у Одсеку лабораторијских служби у Центру за хигијену и хуману екологију
2 извршиоца
Услови:
• средње образовање хемијске струке у трајању од четири године
• знање рада на рачунару
Опис послова:
- обавља лабораторијске анализе поступцима прописаним системом менаџмента сагласно захтевима стандарда SRPS ISO/IEC 17025
- спроводи принципе добре лабораторијске праксе и добре хигијенске праксе;
- води бригу о повереној лабораторијској опреми;
- уноси податке у рачунар и обрађује податке;
- обавља послове у складу са писменим овлашћењем које му изда непосредни руководилац а који су везани за систем менаџмента сагласно захтевима стандарда SRPS ISO/IEC 17025;
- припрема и поставља лабораторијски прибор за рад
- обавља узорковање материјала (узорци животне средине, храна, предмети опште употребе) за физичко хемијско испитивање;
- учествује у пословима разврставања узорака при пријему, евидентирања, уноса података из записника о узроковању и уноса података о извршеним лабораторијским испитивањима у базу података
- стара се о чувању и транспорту лабораторијских узорака,
- стара се о исправност лабораторијске опреме;
- обавезан/на је да послове хемијског техничара обавља у свим организационим јединицама Центра за хигијену и хуману екологију, према распореду радног времена који унапред утврди Послодавац.
- учествује у раду комисија, радних група и других тела у складу са општим актима Института, по решењу директора
- обавља и друге сродне послове који су у складу са стручном спремом и за које je стекao одређена знања и звања а по налогу непосредног руководиоца.
Посебни услови:
- повремена изложеност потенцијално штетним физичким и хемијским материјалима.
Заинтересовани кандидати за радно место хемијски техничар подносе:
• пријаву са личном и радном биографијом са адресом и контакт телефоном
• оверену фотокопију дипломе/ уверења о стеченом средњем образовању четвртог степена хемијске струке
• фотокопију очитане личне карте
• фотокопију извода из матичне књиге венчаних (уколико је дошло до промене презимена)
Јавни оглас ће бити објављен на интернет порталима Института за јавно здравље Војводине, Националне службе за запошљавање и Министарства здравља Републике Србије.
Рок за пријаву кандидата је 8 (осам) дана од дана објављивања јавног огласа на интернет порталу Националне службе за запошљавање.
Пријавом на оглас кандидат даје сагласност за обраду података о личности у сврху избора за пријем у радни однос . Подаци се не могу користити у друге сврхе.
Сви појмови наведени у мушком роду подразумевају без дискриминације и појмове у женском роду.
Кандидати који испуњавају услове јавног огласа могу бити позвани на разговор уколико су потребне додатне информације које могу бити важне за доношење одлуке о пријему.
Пријаву са потребном документацијом у затвореној коверти доставити поштом на адресу Футошка 121, са назнаком „пријава за јавни оглас за радно место ( навести назив радног места)“ или предати лично на писарницу Института за јавно здравље Војводине (II међуспрат, канцеларија бр. 53).
Учесницима јавног огласа доставиће се путем поште обавештење о изабраном кандидату заједно са документима која су предали уз пријаву.
Непотпуне и неблаговремене пријаве неће се узимати у разматрање.
ИНСТИТУТ ЗА МЕНТАЛНО ЗДРАВЉЕ
ОПШТИНСКО ПРАВОБРАНИЛАШТВО ОПШТИНЕ БАЧКА ТОПОЛА
ОСНОВНО ЈАВНО ТУЖИЛАШТВО У ШАПЦУ
ИНСТИТУТ ЗА НЕОНАТОЛОГИЈУ
ИНСТИТУТ ЗА ТРАНСФУЗИЈУ КРВИ СРБИЈЕ
Овај вебсајт користи cookies да би вам обезбедили најбољу услугу. Додатне информације можете пронаћи на страници Политика приватности.
Прихвати