ИНСТИТУТ ЗА РЕУМАТОЛОГИЈУ
ИНСТИТУТ ЗА РЕУМАТОЛОГИЈУ
МЕЂУОПШТИНСКИ ИСТОРИЈСКИ АРХИВ ЗА ГРАД ЧАЧАК И ОПШТИНЕ ГОРЊИ МИЛАНОВАЦ И ЛУЧАНИ
МЕЂУОПШТИНСКИ ИСТОРИЈСКИ АРХИВ ЗА ГРАД ЧАЧАК И ОПШТИНЕ ГОРЊИ МИЛАНОВАЦ И ЛУЧАНИ
32 000 Чачак, Господар Јованова 2.,
Директора
На мандатни период од 4 године
УСЛОВИ: 1.)Услови које кандидат за директора установе културе мора да испуњава:
За директора може бити именовано лице које, поред општих услова прописаних законом, испуњава и следеће услове:
-високо образовање из научне области историјске науке - дипломирани историчар односно из правне науке - дипломирани правник односно из филолошке науке-дипломирани филолог или дипломирани професор језика и књижевности, односно филозофије-дипломирани филозоф на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ бодова, односно специјалистичким струковним студијама, по пропису који уређује високо образовање почев од 10. септембра 2005. године или високо образовање из научне области историјске науке - дипломирани историчар односно из правне науке - дипломирани правник, односно из филолошке науке-дипломирани филолог или дипломирани професор језика и књижевности, односно филозофије-дипломирани филозоф на основним студијама у трајању од најмање четири године, по пропису који је уређивао високо образовање до 10. септембра 2005. године,
-положен стручни испит из архивистике,
-најмање пет година радног искуства у култури,
-знање страног језика и
-знање рада на рачунару.
Поред испуњености наведених услова, кандидат за директора Установе дужан је да предложи програм рада и развоја установе, као саставни део конкурсне документације.
2.) Документација (докази) која се прилаже уз пријаву на јавни конкурс:
-предлог програма рада и развоја установе, за мандатни период од четири године,
-краћа биографија кандидата за директора,
-оригинал или оверена фотокопија дипломе или уверења о стеченој стручној спреми,
- оригинал или оверена фотокопија уверења о положеном стручном испиту из архивистике,
-потврда или уверење о радном искуству у култури, односно други документ о радном искуству у култури, из кога се може несумњиво утврдити да је радио на пословима у култури и у трајању од најмање 5 година,
-оригинал или оверена фотокопија извода из матичне књиге рођених, који је важећи у складу са законским прописима,
-доказ о знању страног језика: оригинал или оверена фотокопија потврде или уверења о положеном испиту на студијама, потврда установе или школе страних језика или сертификат, односно било који други документ којим доказује знање страног језика и
-доказ о знању рада на рачунару: оригинал или оверена фотокопија потврде или уверења о положеном испиту на студијама, потврдe установе или школе рачунара или сертификатa, односно било кoг другог документа којим доказује знање рада на рачунару.
3.) Рок и начин подношења пријаве и поступање са пријавама:
Конкурс је отворен 8 дана од дана објављивања.
Пријавe са доказима о испуњености услова конкурса достављају се писаним путем, у затвореној коверти са назнаком: “КОНКУРС ЗА ДИРЕКТОРА УСТАНОВЕ КУЛТУРЕ“ на адресу Међуопштински историјски архив за град Чачак и општине Горњи Милановац и Лучани, ул. Господар Јованова бр. 2., 32 000 Чачак, препорученом пошиљком или лично, сваког радног дана у времену од 7 до 14,00 часова у канцеларију број 9.
Управни одбор поступа са пријавама на јавни конкурс у складу са законом којим се уређује управни поступак.
Пријава на конкурс мора бити разумљива и да садржи све што је потребно да би се по њој поступило. Уколико се утврди да је пријава неуредна, односно да има недостатке који онемогућавају поступање по њој, ако је неразумљива или је непотпуна, Управни одбор ће обавестити подносиоца пријаве на који начин ће да је уреди, у року од осам дана од дана обавештења за уређење. Ако пријава буде уређена у остављеном року, сматра се да је од почетка била уредна.
Неблаговремене и пријаве које не буду уређене ни у накнадном остављеном року (неразумљиве и непотпуне), Управни одбор ће одбацити решењем.
Против решења Управног одбора се може изјавити жалба Градском већу града Чачка, преко Управног одбора, у року од 15 дана од дана обавештавања подносиоца пријаве о решењу.
4.) Подаци о изборном поступку:
Управни одбор Установе ће обавити разговор са кандидатима који испуњавају услове из конкурса и у року од 30 дана од дана завршетка јавног конкурса доставити оснивачу-Скупштини града Чачка образложени предлог Листе кандидата, која ће садржати мишљење Управног одбора о стручним и организационим способностима сваког кандидата и записник о обављеном разговору.
Оснивач -Скупштина града Чачка именује директора установе са Листе кандидата.
Јавни конкурс није успео ако Управни одбор утврди да нема кандидата који испуњава услове да уђе у изборни поступак о чему је дужан да обавести оснивача-Скупштину града Чачка, односно уколико оснивач-Скупштина града Чачка не именује директора установе са Листе кандидата.
Сва додатна обавештења о јавном конкурсу могу се добити на телефон референта за правне, кадровске и административне послове Међуопштинског историјског архива за град Чачак и општине Горњи Милановац и Лучани, бр. 032 342-860 локал 5 или на email: gordana.dragicevic@arhivcacak.org.rs
ИНСТИТУТ ЗА РЕУМАТОЛОГИЈУ
ИНСТИТУТ ЗА ОНКОЛОГИЈУ И РАДИОЛОГИЈУ СРБИЈЕ
ГАК ,,НАРОДНИ ФРОНТ“
ГАК "НАРОДНИ ФРОНТ“
ГАК "НАРОДНИ ФРОНТ"
Овај вебсајт користи cookies да би вам обезбедили најбољу услугу. Додатне информације можете пронаћи на страници Политика приватности.
Прихвати