Послови

09.07.2025.

МИНИСТАРСТВО ФИНАНСИЈА

МИНИСТАРСТВО ФИНАНСИЈА

МИНИСТАРСТВО ФИНАНСИЈА

На основу члана 54. Закона о државним службеницима („Службени гласник РС“, бр. 79/05, 81/05 – исправка, 83/05 – исправка, 64/07, 67/07-исправка, 116/08, 104/09, 99/14, 94/17, 95/18, 157/20, 144/22, 13/25- УС и 19/25) и члана 9. став 1. Уредбе о интерном и јавном конкурсу за попуњавање радних места у државним органима („Сл. гласник РС“, бр. 2/19 и 67/21) и Закључка Комисије за давање сагласности за ново запошљавање и додатно радно ангажовање код корисника јавних средстава 51 број: 112-4599/2025 од 8. маја 2025. године, оглашава

ЈАВНИ КОНКУРС
ЗА ПОПУЊАВАЊЕ ИЗВРШИЛАЧКИХ РАДНИХ МЕСТА

I Орган у коме се радна места попуњавају: Министарство финансија, Београд, Кнеза Милоша 20. 

II Радна места која се попуњавају: 

1. Радно место за аналитичке и нормативне послове из области банкарског система, у звању самостални саветник
Одељење за банкарство, Сектор за финансијски систем
1 извршилац

Опис послова: Учествује у изради нацрта закона и предлога подзаконских аката, односно стручних основа за израду нацрта закона и предлога подзаконских аката из области банкарског система (укључујући осигурање депозита); учествује у радним групама у вези са припремом и израдом прописа који се тичу банкарског система; прати упоредно законодавство и праксу из области банкарског система и упоређује праксу са стандардима Европске уније, међународних организација, међународних споразума и конвенција; учествује у активностима усмереним на праћење рада органа управљања у банкама чији је акционар Република Србија, њихових пословних резултата, као и у oргaнизацији и спрoвoђењу пoступака прoдaje aкциja у њима; израђује анализе и информације из области банкарског система; учествује у припреми смерница за пословање банака чији је акционар Република Србија; учествује у припреми нацрта извештаја у циљу реализације Споразума о стабилизацији и придруживању ЕУ; припрема мишљења из области банкарског система, сарађује са Народном банком Србије у вези функционисања банкарског система и Агенцијом за осигурање депозита; обавља и друге послове по налогу начелника Одељења.

Услови: Стечено високо образовање из научне области економске или правне науке на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или на специјалистичким студијама на факултету; положен државни стручни испит; најмање 5 година радног искуства у струци; као и потребне компетенције за обављање послова радног места.

2. Радно место за припрему методологије успостављања и развоја система финансијског управљања и контроле, у звању саветник
Група за методологију успостављања и развоја система финансијског управљања и контроле, Сектор – Централна јединица за хармонизацију
1 извршилац

Опис послова: Учествује у припреми методологије и стандарда, приручника, смерница и упутстава за успостављање и развој система финансијског управљања и контроле у јавном сектору у складу са међународним стандардима и добром праксом ЕУ; учествује у процени потреба за обуком руководилаца и запослених код корисника јавних средстава везано за успостављање и развој система финансијског управљања и контроле; пружа подршку у активностима припреме програма, организације и спровођења обука руководилаца и запослених задужених за финансијско управљање и контролу у јавном сектору код корисника јавних средстава, у делу успостављања и развоја система; прикупља и обрађује појединачне извештаје корисника јавних средстава и остале информације о стању система финансијског управљања и контроле; учествује у припреми обједињеног годишњег и других извештаја о стању система финансијског управљања и контроле у јавном сектору; евидентира планиране и спроведене активности унутар Групе и сачињава извештаје по потреби; пружа подршку спровођењу обуке и испита за стицање звања овлашћени интерни ревизор у јавном сектору; обавља и друге послове по налогу руководиоца Групе.

Услови: Стечено високо образовање из научне, односно стручне области у оквиру образовно-научног поља друштвено-хуманистичких или техничко-технолошких наука на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или на специјалистичким студијама на факултету; положен државни стручни испит; најмање 3 године радног искуства у струци; као и потребне компетенције за обављање послова радног места.

3. Радно место за подршку координацији и извештавању из области финансијског управљања и контроле и интерне ревизије и управљању пројектима, у звању млађи саветник
Група за координацију и извештавање из области финансијског управљања и контроле и интерне ревизије и управљање пројектима, Сектор – Централна јединица за хармонизацију
1 извршилац

Опис послова: Учествује у обради података у оквиру годишњег извештавања КЈС о стању ФУК и о обављеним ревизијама и активностима интерне ревизије у јавном сектору као и других извештаја за потребе Сектора; припрема прилоге, анализе и извештаје за потребе Сектора ЦЈХ из области ИФКЈ; учествује у припреми предлога упитника за годишње извештавање о стању ФУК и о обављеним ревизијама код КЈС; учествује у припреми предлога за унапређење апликације за годишње извештавање о стању ИФКЈ; прикупља и израђује предлог документације за прибављање донаторске пројектне подршке; учествује у припреми промотивних активности из области ИФКЈ; обавља друге послове и задатке по налогу руководиоца Групе.

Услови: Стечено високо образовање из научне, односно стручне области у оквиру образовно-научног поља друштвено–хуманистичких или техничко-технолошких наука на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или на специјалистичким студијама на факултету; положен државни стручни испит; најмање једну годину радног искуства у струци или најмање пет година радног стажа у државним органима; као и потребне компетенције за обављање послова радног места. 

4. Радно место – самостални буџетски инспектор, у звању самостални саветник
Група за инспекцијски надзор Крагујевац, Одсек за координацију буџетских инспектора, припрему годишњег плана надзора и административну подршку и извештавање о надзорима, Одељење буџетске инспекције, Сектор за буџетску инспекцију
1 извршилац

Опис послова: Самостално врши инспекцијске надзоре материјално-финансијског пословања, наменског и законитог коришћења средстава код надзираних субјеката укључујући припремне радње за спровођење исте; израђује записнике о извршеном инспекцијском надзору; уручује записнике надзираном субјекту и израђује извештаје о извршеном инспекцијском надзору, разматра примедбе на записник о извршеном инспекцијском надзору, израђује и доставља одговор на записник надзираном субјекту; израђује и подноси одговарајуће пријаве и одговоре на тужбене и друге захтеве надлежним органима, израђује решења за отклањање утврђених незаконитости и неправилности; прати извршење мера предложених у записницима о извршеном инспекцијском надзору, и води евиденције о извршеним надзорима; прикупља и ажурира релевантне податаке и документа у апликативном софтверу и обавља и друге послове по налогу руководиоца Групе.

Услови: Стечено високо образовање из научне области економске или правне науке на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или на специјалистичким студијама на факултету; положен државни стручни испит; положен испит за инспектора; најмање 5 година радног искуства у струци; као и потребне компетенције за обављање послова радног места.

5. Радно место за административне послове унапређења процеса оцена и праћења капиталних пројеката, у звању сарадник
Група за унапређење процеса оцена и праћења капиталних пројеката, Сектор за капиталне пројекте
1 извршилац

Опис послова: Пружа административну подршку у процесу унапређења управљања капиталним пројектима; пружа административну подршку и обавља административне послове у погледу сарадње са међународним институцијама у поступку унапређења система управљања јавним инвестицијама; администрира и сортира материјал прикупљен анализом упоредне праксе у поступку оцене и праћења капиталних пројеката; обавља и друге послове по налогу руководиоца Групе.

Услови: Стечено високо образовање из научне, односно стручне области у оквиру образовно-научног поља друштвено-хуманистичких или техничко-технолошких наука на основним академским студијама у обиму од 180 ЕСПБ, основним струковним студијама, односно на студијама у трајању до три године; положен државни стручни испит; најмање 3 година радног искуства у струци; као и потребне компетенције за обављање послова радног места.

6. Радно место за поступање по пријављеним неправилностима и сумњама на превару, у звању виши саветник
Група за поступање по пријављеним неправилностима и сумњама на превару, Одељење за сузбијање неправилности и превара у поступању са финансијским средствима Европске уније (АФКОС)
2 извршиоца

Опис послова: Спроводи административне провере пријављених неправилности и припрема извештаје; припрема документацију у вези са административном провером, пружа подршку и учествује у истрагама и проверама о неправилностима и сумњама на превару у поступању са финансијским средствима Европске уније заједно са представницима надлежних институција у Републици Србији и/или ОЛАФ-а; прикупља информације за покретања поступака од стране надлежних институција ради санкционисања незаконитог и неправилног поступања са финансијским средствима Европске уније; прати ток истраге и судских поступака у вези са случајевима сумње на превару у поступању са финансијским средствима Европске уније и извештава руководиоца Групе; идентификује слабости у националним системима за управљање финансијским средствима Европске уније; прати и извештава кроз Информациони систем за управљање неправилностима (IMS); израђује и ажурира процедуре за поступање по пријављеним неправилностима; спроводи обуке из надлежности Групе; обавља и друге послове по налогу руководиоца Групе.

Услови: Стечено високо образовање из научне, односно стручне области у оквиру образовно-научног поља друштвено-хуманистичких на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или на специјалистичким студијама на факултету; положен државни стручни испит; најмање 7 година радног искуства у струци; као и потребне компетенције за обављање послова радног места.

III Место рада за извршилачка радна места: За радно место под редним бројем 4 – Крагујевац, за остала радна места – Београд.

IV Фазе изборног поступка и учешће кандидата: Изборни поступак спроводи се из више обавезних фаза у којима се проверавају опште функционалне, посебне функционалне и понашајне компетенције и фазе у којој се спроводи интервју са комисијом. 
У изборном поступку проверавају се:
 
1. Опште функционалне компетенције, и то:
- Организација и рад државних органа Републике Србије – провераваће се писмено (путем теста)
- Дигитална писменост – провераваће се решавањем задатака (практичним радом на рачунару) 
- Пословна комуникација – провераваће се писмено (путем симулације).

Напомена: У погледу провере опште функционалне компетенције Дигитална писменост, ако поседујете важећи сертификат, потврду или други одговарајући доказ о познавању рада на рачунару, на траженом нивоу и желите да на основу њега будете ослобођени тестирања компетенције – Дигитална писменост, неопходно је да уз пријавни образац (уредно и у потпуности попуњен у делу *Рад на рачунару), доставите и тражени доказ у оригиналу или овереној фотокопији. Комисија ће на основу приложеног доказа донети одлуку да ли може или не може да прихвати доказ који сте приложили уместо тестовне провере. Информације o материјалимa за припрему кандидата за проверу општих функционалних компетенција могу се наћи на сајту Службе за управљање кадровима, www.suk.gov.rs.

2. Посебне функционалне компетенције: 
Посебне функционалне компетенције за радно место под редним бројем 1:
Посебна функционална компетенција у одређеној области рада – нормативни послови (номотехничка и правно-техничка правила за израду правних аката (усаглашеност прописа и општих аката у правном систему) и мишљења о примени закона и општих правних аката) - провераваће се путем писане симулације.
Посебна функционална компетенција у одређеној области рада – послови међународне сарадње и европских интеграција (прописи ЕУ у контексту праћења усклађивања прописа Републике Србије са прописима и стандардима Европске уније) - провераваће се путем писане симулације;
Посебна функционална компетенција за одређено радно место - планска документа, прописи и акти из надлежности и организације органа – (Закон о осигурању депозита; Закон о стечају и ликвидацији банака и друштава за осигурање) - провераваће се путем писане симулације;
Посебна функционална компетенција за одређено радно место – прописи из делокруга радног места – (Закон о државној управи) - провераваће се путем писане симулације.

Посебне функционалне компетенције за радно место под редним бројем 2:
Посебна функционална компетенција у одређеној области рада - стручно-оперативни послови (технике обраде и израде прегледа података; методе анализе и закључивања о стању у области) - провераваће се путем писане симулације;
Посебна функционална компетенција за одређено радно место - планска документа, прописи и акти из надлежности и организације органа (Закон о буџетском систему) - провераваће се путем писане симулације;
Посебна функционална компетенција за одређено радно место - прописи из делокруга радног места (Правилник о заједничким критеријумима и стандардима за успостављање, функционисање и извештавање о систему финансијског управљања и контроле у јавном сектору) - провераваће се путем писане симулације;
Посебна функционална компетенција за одређено радно место – страни језик (енглески језик ниво Б2) - провераваће се писано (путем теста).

Посебне функционалне компетенције за радно место под редним бројем 3:
Посебна функционална компетенција у одређеној области рада - стручно-оперативни послови (технике обраде и израде прегледа података; методе анализе и закључивања о стању у области) - провераваће се путем писане симулације;
Посебна функционална компетенција за одређено радно место - планска документа, прописи и акти из надлежности и организације органа (Закон о буџетском систему) - провераваће се путем писане симулације;
Посебна функционална компетенција за одређено радно место - прописи из делокруга радног места (Правилник о заједничким критеријумима и стандардима за успостављање, функционисање и извештавање о систему финансијског управљања и контроле у јавном сектору) - провераваће се путем писане симулације;
Посебна функционална компетенција за одређено радно место – страни језик (енглески језик ниво Б1) - провераваће се писано (путем теста).

Посебне функционалне компетенције за радно место под редним бројем 4:
Посебна функционална компетенција у одређеној области рада – инспекцијски послови (поступак инспекцијског надзора и методе анализе ризика) - провераваће се путем писане симулације;
Посебна функционална компетенција за одређено радно место – планска документа, прописи и акти из надлежности и организације органа (Закон о буџетском систему и Закон о буџету) - провераваће се путем писане симулације;
Посебна функционална компетенција за одређено радно место – прописи из делокруга радног места (Закон о роковима измирења новчаних обавеза у комерцијалним трансакцијама) - провераваће се путем писане симулације.

Посебне функционалне компетенције за радно место под редним бројем 5:
Посебна функционална компетенција у одређеној области рада - стручно-оперативни послови (методе и технике опсервације, прикупљања и евидентирања података) - провераваће се путем писане симулације;
Посебна функционална компетенција за одређено радно место - планска документа, прописи и акти из надлежности и организације органа (Уредба о капиталним пројектима и сви прописи донети на основу Уредбе) - провераваће се путем писане симулације;
Посебна функционална компетенција за одређено радно место - прописи из делокруга радног места (Закон о министарствима) - провераваће се путем писане симулације.

Посебне функционалне компетенције за радно место под редним бројем 6:
Посебна функционална компетенција у одређеној области рада - стручно-оперативни послови (методе и технике опсервације, прикупљања и евидентирања података; методе анализе и закључивања о стању у области) - провераваће се путем писане симулације;
Посебна функционална компетенција у одређеној области рада - послови управљања фондовима ЕУ и међународном развојном помоћи (финансијско управљање и контролa у ИПА и ЕСИ контексту (управљање, контрола, рачуноводство)) - провераваће се путем писане симулације;
Посебна функционална компетенција за одређено радно место - планска документа, прописи и акти из надлежности и организације органа (Закон о буџетском систему) - провераваће се путем писане симулације;
Посебна функционална компетенција за одређено радно место - прописи из делокруга радног места (Закон о потврђивању Оквирног споразума између Републике Србије и Европскe комисијe о правилима за спровођење финансијске помоћи Европске уније Републици Србији у оквиру инструмента за претприступну помоћ (ИПА II)) - провераваће се путем писане симулације;
Посебна функционална компетенција за одређено радно место - процедуре и методологије из делокруга радног места (Директива о спровођењу административних провера) - провераваће се путем писане симулације;
Посебна функционална компетенција за одређено радно место – страни језик (енглески језик ниво Б2) - провераваће се писано (путем теста). У погледу провере посебне функционалне компетенције за одређено радно место – страни језик, ако учесник конкурса поседује важећи сертификат, потврду или други одговарајући доказ о поседовању знања страног језика који је тражен конкурсом, и жели да на основу њега буде ослобођен тестирања компетенције – Страни језик, неопходно је да уз пријавни образац (уредно и у потпуности попуњен у делу *Знање страних језика који су тражени конкурсом), достави и тражени доказ у оригиналу или овереној фотокопији. Комисија може одлучити да се кандидату изврши провера наведене компетенције, ако увидом у достављени доказ не може потпуно да оцени поседовање ове компетенције. Информације о материјалима за припрему кандидата за проверу посебних функционалних компетенција могу се наћи на сајту Министарства финансија www.mfin.gov.rs. 

3. Понашајне компетенције: Понашајне компетенције за сва радна места (управљање информацијама; управљање задацима и остваривање резултата; оријентација ка учењу и променама; изградња и одржавање професионалних односа и савесност, посвећеност и интегритет) - провераваће се путем психометријских тестова и интервјуа базираног на компетенцијама.

4. Интервју са комисијом и вредновање кандидата: Процена мотивације за рад на радном месту и прихватање вредности државних органа - провераваће се путем интервјуа са комисијом (усмено).

V Рок за подношење пријава: рок за подношење пријава је осам дана и почиње да тече наредног дана од дана објављивања у периодичном издању огласа Националне службе за запошљавање – листу „Послови“.

VI Пријава на јавни конкурс: врши се на Обрасцу пријаве који је доступан на интернет презентацији Службе за управљање кадровима и Министарства финансија или у штампаној верзији у писарници Министарства финансија, Кнеза Милоша бр. 20. Приликом предаје пријаве на јавни конкурс, пријава добија шифру под којом подносилац пријаве учествује у даљем изборном поступку. Подносиоци пријаве се обавештавају о додељеној шифри у року од три дана од пријема пријаве, достављањем наведеног податка на начин који је у пријави назначио за доставу обавештења.

VII Докази које прилажу кандидати који су успешно прошли фазе изборног поступка пре интервјуа са конкурсном комисијом: оригинал или оверена фотокопија уверења о држављанству; оригинал или оверена фотокопија извода из матичне књиге рођених; оригинал или оверена фотокопија дипломе којом се потврђује стручна спрема; оригинал или оверена фотокопија доказа о положеном државном стручном испиту за рад у државним органима (кандидати са положеним правосудним испитом уместо доказа о положеном државном стручном испиту, подносе доказ о положеном правосудном испиту); оригинал или оверена фотокопија доказа о радном искуству у струци (потврда, решење и други акти из којих се види на којим пословима, у ком периоду и са којом стручном спремом је стечено радно искуство). 

Државни службеник који се пријављује на јавни конкурс, уместо уверења о држављанству и извода из матичне књиге рођених подноси решење о распоређивању или премештају на радно место у органу у коме ради или решење да је нераспоређен. Кандидати који конкуришу за радно место под редним бројем 4. поред наведених доказа прилажу и оригинал или оверену фотокопију доказа о положеном испиту за инспектора. Чланом 47. став 3. Закона о инспекцијском надзору („Службени гласник РС“, бр. 36/15, 44/18 - др. закон и 95/18) прописано је да лице на пробном раду које је радни однос засновало на радном месту инспектора на неодређено време и лице које је засновало радни однос на радном месту инспектора на неодређено време, а нема положен испит за инспектора, полаже испит за инспектора у року од шест месеци од дана заснивања радног односа. Ставом 6. истог члана Закона прописано је да изузетно, испит за инспектора није дужан да полаже инспектор који је на дан ступања на снагу овог закона имао најмање седам година радног искуства на пословима инспекцијског надзора и испуњава услове за обављање послова инспекцијског надзора. Сви докази прилажу се у оригиналу или фотокопији која је оверена код јавног бележника (изузетно у градовима и општинама у којима нису именовани јавни бележници, приложени докази могу бити оверени у основним судовима, судским јединицама, пријемним канцеларијама основних судова, односно општинским управама као поверени посао). Као доказ се могу приложити и фотокопије докумената које су оверене пре 1. марта 2017. године у основним судовима, односно општинскоj управи. 

Напомена: Документа о чињеницама о којима се води службена евиденција су: уверење о држављанству, извод из матичне књиге рођених, уверење о положеном државном стручном испиту за рад у државним органима, односно уверење о положеном правосудном испиту, уверење о положеном испиту за инспектора. Законом о општем управном поступку („Службени гласник РС“, бр. 18/16, 95/18 – аутентично тумачење и 2/23 - УС) је, између осталог, прописано да су органи у обавези да по службеној дужности, када је то неопходно за одлучивање, у складу са законским роковима, бесплатно размењују, врше увид, обрађују и прибављају личне податке о чињеницама садржаним у службеним евиденцијама, осим ако странка изричито изјави да ће податке прибавити сама. Потребно је да учесник конкурса у делу Изјава*, у обрасцу пријаве, заокружи на који начин жели да се прибаве његови подаци из службених евиденција.

VIII Рок за подношење доказа: кандидати који су успешно прошли претходне фазе изборног поступка, пре интервјуа са Конкурсном комисијом позивају се да у року од пет радних дана од дана пријема обавештења доставе наведене доказе који се прилажу у конкурсном поступку. Кандидати који не доставе наведене доказе који се прилажу у конкурсном поступку, односно који на основу достављених или прибављених доказа не испуњавају услове за запослење, писмено се обавештавају да су искључени из даљег изборног поступка. Докази се достављају на адресу Министарства финансија, Београд, Кнеза Милоша бр. 20.

IX Датум и место провере компетенција учесника конкурса у изборном поступку: са учесницима конкурса чије су пријаве благовремене, допуштене, разумљиве, потпуне и који испуњавају услове предвиђене огласом о јавном конкурсу, на основу података наведених у обрасцу пријаве на конкурс, изборни поступак ће се спровести, почев од 20. августа 2025. године, о чему ће учесници конкурса бити обавештени на бројеве телефона или електронске адресе које су навели у својим пријавама. Провера општих функционалних компетенција, посебних функционалних компетенција и понашајних компетенција ће се обавити у Служби за управљање кадровима, у Палати „Србија“, Нови Београд, Булевар Михајла Пупина број 2 (источно крило). Интервју са конкурсном комисијом ће се обавити у просторијама Министарства финансија, Кнеза Милоша бр. 20. у Београду. Учесници конкурса који су успешно прошли једну фазу изборног поступка обавештавају се о датуму, месту и времену спровођења наредне фазе изборног поступка на контакте (бројеве телефона или електрoнске адресе), које наведу у својим пријавама.

X Општи услови за запослење: држављанство Републике Србије; да је учесник конкурса пунолетан; да учеснику конкурса раније није престајао радни однос у државном органу због теже повреде дужности из радног односа и да није осуђиван на казну затвора од најмање шест месеци.

XI Трајање радног односа: За сва радна места радни однос се заснива на неодређено време.

XII Лица која су задужена за давање обавештења: Марија Крстовић тел. 011/765-2036 и Татјана Јовановић, тел: 011/765-2359.

XIII Адреса на коју се подноси попуњен образац пријаве на конкурс: Пријаве на конкурс шаљу се поштом или предају непосредно на писарници Министарства финансија, Кнеза Милоша 20, Београд, са назнаком „За јавни конкурс за попуњавање извршилачких радних места”. 

Напоменe: Чланом 9. Закона о државним службеницима прописано је да су кандидатима при запошљавању у државни орган под једнаким условима доступна сва радна места и да се избор кандидата врши на основу провере компетенција. Кандидати који први пут заснивају радни однос у државном органу подлежу пробном раду од 6 месеци. Кандидати без положеног државног стручног испита примају се на рад под условом да тај испит положе до окончања пробног рада. Кандидати са положеним државним стручним испитом немају предност у изборном поступку у односу на кандидате без положеног државног стручног испита. Пробни рад је обавезан за све који први пут заснивају радни однос у државном органу. Пробни рад за радни однос на неодређено време траје шест месеци.     Државни службеник на пробном раду који је засновао радни однос на неодређено време и државни службеник који је засновао радни однос на неодређено време, а који нема положен државни стручни испит, полаже државни стручни испит у року од шест месеци од дана заснивања радног односа. Неблаговремене, недопуштене, неразумљиве или непотпуне пријаве, биће одбачене решењем конкурсне комисије. Јавни конкурс спроводи Конкурсна комисија коју је именовао министар финансија. Овај конкурс се објављује на интернет презентацији и огласној табли Министарства финансија, на интерент презентацији Службе за управљање кадровима, на порталу е-управе, на интернет презентацији, огласној табли и периодичном издању огласа Националне службе за запошљавање. Сви изрази, појмови, именице, придеви и глаголи у овом огласу који су употребљени у мушком граматичком роду, односе се без дискриминације и на особе женског пола.