ГЕНЕРАЛШТАБ ВОЈСКЕ СРБИЈЕ
ГЕНЕРАЛШТАБ ВОЈСКЕ СРБИЈЕ
МИНИСТАРСТВО ПОЉОПРИВРЕДЕ, ШУМАРСТВА И ВОДОПРИВРЕДЕ
МИНИСТАРСТВО ПОЉОПРИВРЕДЕ, ШУМАРСТВА И ВОДОПРИВРЕДЕ
На основу члана 54. Закона о државним службеницима (,,Службени гласник РС” бр. 79/05, 81/05 - исправка, 83/05 - исправка, 64/07, 67/07 - исправка, 116/08, 104/09, 99/14, 94/17, 95/18, 157/20 и 142/22), члана 9. став 1. Уредбе о интерном и јавном конкурсу за попуњавање радних места у државним органима („Службени гласник РС”, бр. 2/19 и 67/21) и Закључка Комисије за давање сагласности за ново запошљавање и додатно радно ангажовање код корисника јавних средстава 51 Број: 112-722/2024 од 30.01.2024. године, оглашава
ЈАВНИ КОНКУРС
ЗА ПОПУЊАВАЊЕ ИЗВРШИЛАЧКИХ РАДНИХ МЕСТА
I Орган у коме се радна места попуњавају: Министарство пољопривреде, шумарства и водопривреде, 11000 Београд, Немањина број 22-26.
II Радна места која се попуњавају:
1. Радно место за координацију и припрему прописа из ИПАРД програма, у звању виши саветник
Одељење за управљање ИПАРД програмом у Министарству пољопривреде, шумарства и водопривреде
1 извршилац
Опис послова: Координира рад свих организационих јединица у оквиру Одељења и израђује предлоге мера за успостављање ефикасног система за управљање и спровођење ИПАРД програма; координира ревизорске мисије и израђује акционе планове за решавање налаза и препорука ревизорских мисија; координира хоризонтална питања и учествује у изради и измени процедура за акредитацију; координира активности пријављивања неправилности у поступку спровођења ИПАРД програма и израђује извештаје и предлаже мере за откалњање истих; обавља стручне послове у раду другостепене комисије у поступку по жалбама ИПАРД корисника и припрема изјашњења; припрема стручне основе за израду законских и подзаконских аката; учествује у раду стручних радних група и других радних тела за израду прописа, стратегија, акционих планова и других аката; обавља и друге послове по налогу начелника Oдељења.
Услови: Стечено високо образовање из научне односно стручне области у оквиру образовно-научног поља природно-математичких, техничко-технолошких, друштвено-хуманистичких наука или ИМТ студија на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ бодова, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету или из научне области ветеринарске науке на интегрисаним академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету, радно искуство у струци од најмање 7 година, положен државни стручни испит, као и потребне компетенције за рад на радном месту.
Место рада: Београд.
2. Радно место руководилац Групе за програмирање мера ИПАРД програма за унапређење конкурентности, руралне инфраструктуре и LEADER приступа, у звању виши саветник
Група за програмирање мера ИПАРД програма за унапређење конкурентности, руралне инфраструктуре и LEADER приступа Одељење за управљање ИПАРД програмом у Министарству пољопривреде, шумарства и водопривреде
1 извршилац
Опис послова: Руководи и координира радом Групе (планира, усмерава и надзире рад државних службеника у Групи); координира припрему, измену и спровођење ИПАРД програма у складу са смерницама ЕУ у циљу повећања ефикасности, унапређења ефективности мерa ИПАРД програма и социоекономских аспеката живота у руралним областима, повећања конкурентности пољопривредне производње, шумарског и сектора рибарства, пружања подршке у унапређењу руралне инфраструктуре у складу са акредитованим процедурама рада; координира планирање и израду мера за унапређење конкурентности, руралне инфраструктуре и пружање подршке успостављању Локалних акционих група и спровођењу Локалних стратегија руралног развоја у склопу ИПАРД програма по LEADER приступу; контролише усклађеност ИПАРД програма са Националним програмом руралног развоја и програмима подршке пољопривреди и руралном развоју на нивоу ЈЛС и АП и надзире и координира израду правних аката за спровођење мера за унапређење конкурентности, припрему и спровођење локалних стратегија руралног развоја по LEADER приступу и унапређење руралне инфраструктуре ИПАРД програма; планира и координира прерасподелу средстава између мера ИПАРД програма у циљу боље искоришћености ИПАРД средстава и учествује у изради стратешких и планских докумената, хармонизацији закона и других прописа са прописима ЕУ; учествује у информисању и обуци пољопривредних саветодавних служби, ЈЛС/АП и техничких тела и промотивним активностима у вези са ИПАРД програмом; учествује у активности спровођења мере Техничка помоћ: прикупља и израђује елементе пројектних задатака, управља и прати реализацију уговора који се односе на програмирање и спровођење мера за унапређење конкурентности, руралне инфраструктуре и локалног руралног развоја; обавља и друге послове по налогу начелника Одељења.
Услови: Стечено високо образовање из научне односно стручне области у оквиру образовно-научног поља природно-математичких, техничко-технолошких, друштвено-хуманистичких наука или ИМТ студија на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ бодова, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету или из научне области ветеринарске науке на интегрисаним академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету, радно искуство у струци од најмање 7 година, положен државни стручни испит, као и потребне компетенције за рад на радном месту.
Место рада: Београд.
III Компетенције које се проверавају у изборном поступку:
Сагласно члану 9. Закона о државним службеницима, кандидатима при запошљавању у државни орган, под једнаким условима, доступна су сва радна места и избор кандидата се врши на основу провере компетенција.
Изборни поступак спроводи се из више обавезних фаза у којима се проверавају опште функционалне компетенције, посебне функционалне компетенције и понашајне компетенције и фазе у којој се спроводи интервју са комисијом.
У свакој фази изборног поступка врши се вредновање кандидата и само кандидат који испуни унапред одређено мерило за проверу одређених компетенција у једној фази изборног поступка може да учествује у провери следећих компетенција у истој или наредној фази изборног поступка.
Кандидатима који учествују у изборном поступку прво се проверавају опште функционалне компетенције.
1. Провера општих функционалних компетенција за сва извршилачка радна места:
Организација и рад државних органа РС - провераваће се путем теста (писано) на рачунару;
Дигитална писменост - провераваће се решавањем задатака (практичним радом на рачунару);
Пословна комуникација - провераваће се путем симулације (писано) на рачунару.
Напомена: У погледу провере опште функционалне компетенције Дигитална писменост (поседовању знања и вештина у основама коришћења рачунара, основама коришћења интернета, обради текста и табела, табеларне калкулације), ако кандидат поседује важећи сертификат, потврду или други одговарајући доказ о поседовању знања и вештина из наведених области, на траженом нивоу и жели да на основу њега буде ослобођен тестирања компетенције Дигитална писменост, неопходно је да уз пријавни образац (уредно и у потпуности попуњен у делу „Рад на рачунару”), достави и тражени доказ у оригиналу или овереној фотокопији.
Конкурсна комисија може одлучити да се кандидату изврши провера наведене компетенције ако увидом у достављени доказ не може потпуно да оцени поседовање ове компетенције.
Информације o материјалимa за припрему кандидата за проверу општих функционалних компетенција могу се наћи на сајту Службе за управљање кадровима, www.suk.gov.rs.
2. Провера посебних функционалних компетенција:
Након пријема извештаја о резултатима провере општих функционалних компетенција, међу кандидатима који су испунили мерила за проверу општих функционалних компетенција, врши се провера посебних функционалних компетенција, и то:
За радно место под редним бројем 1:
1. Посебна функционална компетенција за област рада послови управљања фондовима ЕУ и међународном развојном помоћи (релевантни правни и стратешки оквир који се односи на фондове ЕУ и друге изворе међународне развојне помоћи и механизми, процедуре и инструменти планирања и програмирања средстава фондова ЕУ (ИПА и ЕСИ фондови) и развојне помоћи у различитим областима) - провераваће се писаном симулацијом;
2. Посебне функционалне компетенције за одређено радно место - планска документа, прописи и акта из надлежности и организације органа (Оквирни споразум ЕУ и РС и Секторски споразум ЕУ и РС) - провераваће се писаном симулацијом;
3. Посебне функционалне компетенције за одређено радно место - прописи из делокруга радног места (ИПАРД програм) - провераваће се писаном симулацијом;
4. Посебна функционална компетенција за радно место - енглески језик (ниво Б2) – писана провера путем теста.
За радно место под редним бројем 2:
1. Посебна функционална компетенција за област рада послови руковођења (управљање људским ресурсима базирано на компетенцијама) – провераваће се писаном симулацијом;
2. Посебна функционална компетенција за област рада послови управљања фондовима ЕУ и међународном развојном помоћи (релевантни правни и стратешки оквир који се односи на фондове ЕУ и друге изворе међународне развојне помоћи и поступак програмирања фондова ЕУ и других програма финансираних из међународне развојне помоћи, као и поступак приоритизације пројектних идеја, писање програмских и пројектних докумената) - провераваће се писаном симулацијом;
3. Посебне функционалне компетенције за одређено радно место - прописи из делокруга радног места (ИПАРД програм и Правилник за спровођење мера за унапређење конкуретности, развој инфраструктуре и локалне иницијативе) - провераваће се писаном симулацијом;
4. Посебна функционална компетенција за радно место - енглески језик (ниво Б2) – писана провера путем теста.
Напомена: Ако учесник конкурса поседује важећи сертификат, потврду или други одговарајући доказ о знању енглеског језика, на траженом нивоу, и жели да на основу њега буде ослобођен тестирања компетенције знање страног језика, неопходно је да уз пријавни образац (уредно и у потпуности попуњен у делу * Знање страних језика који су тражени конкурсом), достави и тражени доказ у оригиналу или овереној фотокопији.
Комисија може одлучити да се кандидату изврши провера наведене компетенције, ако увидом у достављени доказ не може потпуно да оцени поседовање ове компетенције.
Информације о материјалима за припрему кандидата за проверу посебних функционалних кометенција могу се наћи на интернет презентацији Одељења за управљање ИПАРД програмом (ИПАРД Управљачког тела), Министарства пољопривреде, шумарства и водопривреде https://ipard.gov.rs/.
3. Провера понашајних компетенција за сва извршилачка радна места:
Понашајне компетенције (управљање информацијама, управљање задацима и остваривање резултата, оријентација ка учењу и променама, изградња и одржавање професионалних односа и савесност, посвећеност и интегритет) провераваће се путем психометријских тестова и интервјуа базираног на компетенцијама.
4. Интервју са Конкурсном комисијом и вредновање кандидата за сва извршилачка радна места: Процена мотивације за рад на радном месту у органу и прихватање вредности државних органа - провераваће се путем интервјуа са Конкурсном комисијом (усмено).
IV Адреса на коју се подноси попуњен образац пријаве: Пријаве на јавни конкурс шаљу се поштом на адресу Министарство пољопривреде, шумарства и водопривреде, Немањина 22-26, 11000 Београд или се предају непосредно на писарници Министарства пољопривреде, шумарства и водопривреде, Немањина 22-26, 11000 Београд, са назнаком „За јавни конкурс за попуњавање извршилачких радних места у Министарству пољопривреде, шумарства и водопривреде”.
V Лице које је задужено за давање обавештења о јавном конкурсу: Маријана Бурић, тел: 011/264-1073 од 9.00 до 13.00 часова.
VI Општи услови за запослење: држављанство Републике Србије; да је кандидат пунолетан; да кандидату раније није престајао радни однос у државном органу због теже повреде дужности из радног односа и да није осуђиван на казну затвора од најмање шест месеци.
VII Рок за подношење пријава: Рок за подношење пријава је 8 (осам) дана и почиње да тече наредног дана од дана оглашавања текста јавног конкурса у периодичном издању огласа Националне службе за запошљавање.
VIII Пријава на јавни конкурс: врши се на Обрасцу пријаве који је доступан на интернет презентацији Службе за управљање кадровима (www.suk.gov.rs) и Министарства пољопривреде, шумарства и водопривреде (www.minpolj.gov.rs), или у штампаној верзији на писарници Министарства пољопривреде, шумарства и водопривреде, 11000 Београд, Немањина бр. 22-26.
Приликом предаје пријаве на јавни конкурс, пријава добија шифру под којом подносилац пријаве учествује у даљем изборном поступку. Шифра пријаве уноси се у образац пријаве након што Конкурсна комисија састави списак кандидата међу којима се спроводи изборни поступак.
Подносилац пријаве се обавештава о додељеној шифри у року од три дана од дана пријема пријаве, достављањем наведеног податка на начин који је у пријави назначио за доставу обавештења.
Напомена: Пример правилно попуњеног обрасца пријаве се може погледати на блогу Службе за управљање кардовима (https://kutak.suk.gov.rs/vodic-za-kandidate) у одељку ,,Образац пријаве”.
IX Докази које прилажу кандидати који су успешно прошли фазе изборног поступка пре интервјуа са Конкурсном комисијом: Оригинал или оверена фотокопија уверења о држављанству; оригинал или оверена фотокопија извода из матичне књиге рођених; оригинал или оверена фотокопија дипломе којом се потврђује стручна спрема; оригинал или оверена фотокопија доказа о положеном државном стручном испиту за рад у државним органима (кандидати са положеним правосудним испитом уместо доказа о положеном државном стручном испиту, подносе доказ о положеном правосудном испиту), оригинал или оверена фотокопија доказа о радном искуству у струци (потврда, решење и други акти из којих се види на којим пословима, у ком периоду и са којом стручном спремом је стечено радно искуство).
Државни службеник који се пријављује на јавни конкурс, уместо уверења о држављанству и извода из матичне књиге рођених подноси решење о распоређивању или премештају на радно место у органу у коме ради или решење да је нераспоређен.
Сви докази се прилажу у оригиналу или у фотокопији која је оверена код јавног бележника (изузетно у градовима и општинама у којима нису именовани јавни бележници, приложени докази могу бити оверени у основним судовима, судским јединицама, пријемним канцеларијама основних судова, односно општинским управама као поверени посао).
Као доказ се могу приложити и фотокопије докумената које су оверене пре 1. марта 2017. године у основним судовима, односно општинским управама.
Напомена: Законом о општем управном поступку („Службени гласник РС”, број 18/16 и 95/18 - др. пропис) прописано је, између осталог, да су органи у обавези да по службеној дужности, када је то непходно за одлучивање у складу са законским роковима, бесплатно размењују, врше увид, обрађују и прибављају личне податке о чињеницима садржаним у службеним евиденцијама, осим ако странка изричито изјави да ће податке прибавити сама.
Документа о чињеницама о којима се води службена евиденција су: уверење о држављанству, извод из матичне књиге рођених, уверење о положеном државном стручном испиту за рад у државним органима / уверење о положеном правосудном испиту. Потребно је да кандидат у делу Изјава* у обрасцу пријаве, заокружи на који начин жели да се прибаве његови подаци из службених евиденција.
X Рок за подношење доказа: Кандидати који су успешно прошли претходне фазе изборног поступка, пре интервјуа са Конкурсном комисијом позивају се да у року од 5 (пет) радних дана од дана пријема обавештења, доставе наведене доказе који се прилажу у конкурсном поступку.
Кандидати који конкуришу на више радних места, попуњавају пријавни образац за свако радно место посебно. Кандидати који конкуришу на више радних места, која се разликују у погледу тражених доказа о дужини радног искуства у струци (потврда, решење и други акти из којих се види на којим пословима, у ком периоду и са којом стручном спремом је стечено радно искуство), дужни су да их доставе, у оригиналу или овереној фотокопији, према услову о дужини радног искуства у струци из радних места на која конкуришу.
Кандидати који не доставе доказе који се прилажу у конкурсном поступку, односно који на основу достављених или прибављених доказа не испуњавају услове за запослење, писмено се обавештавају да су искључени из даљег изборног поступка. Докази се достављају на адресу: Министарства пољопривреде, шумарства и водопривреде, Немањина 22-26, Београд.
XI Трајање радног односа: Радни однос заснива се на неодређено време.
XII Датум и место провере компетенција кандидата у изборном поступку: Са кандидатима чије су пријаве благовремене, допуштене, разумљиве, потпуне и који испуњавају услове предвиђене огласом о јавном конкурсу, на основу података наведених у обрасцу пријаве на конкурс, изборни поступак ће се спровести, почев од 16. децембра 2024. године, о чему ће учесници конкурса бити обавештени писаним путем на адресе које су навели у својим пријавама или путем email адресе.
Провера општих функционалних компетенција обавиће се у просторијама Службе за управљање кадровима, Београд, Булевар Михајла Пупина број 2 (источно крило Палате Србија).
Провера посебних функционалних компетенција обавиће се у просторијама Службе за управљање кадровима, Београд, Булевар Михајла Пупина број 2 (источно крило Палате Србија).
Провера понашајних компетенција ће се обавити у просторијама Службе за управљање кадровима, Београд, Булевар Михајла Пупина број 2 (источно крило Палате Србија).
Интервју са Конкурсном комисијом обавиће се у просторијама Министарства пољопривреде, шумарства и водопривреде, Немањина 22-26, Београд.
Кандидати који успешно прођу једну фазу изборног поступка обавештавају се о датуму, месту и времену спровођења наредне фазе изборног поступка на контакте (бројеве телефона или e-mail адресе), које наведу у својим обрасцима пријаве.
Напомене: Сагласно члану 9. Закона о државним службеницима (,,Службени гласник РС” бр. 79/05, 81/05 – исправка, 83/05 – исправка, 64/07, 67/07 – исправка, 116/08, 104/09, 99/14, 94/17, 95/18, 157/20 и 142/22) прописано је да су кандидатима при запошљавању у државни орган под једнаким условима доступна сва радна места и да се избор кандидата врши на основу провере компетенција.
Као државни службеник на извршилачко радно место, може да се запосли и лице које нема положен државни стручни испит, али је дужно да га положи у прописаном року. Положен државни стручни испит није услов, нити предност за заснивање радног односа.
Пробни рад је обавезан за све који први пут заснивају радни однос у државном органу. Пробни рад за радни однос на неодређено време траје шест месеци. Државни службеник на пробном раду, који је засновао радни однос на неодређено време и државни службеник који је засновао радни однос на неодређено време а који нема положен државни стручни испит, полаже државни стручни испит у року од шест месеци од дана заснивања радног односа.
Напомена: Неблаговремене, недопуштене, неразумљиве или непотпуне пријаве биће одбачене. Јавни конкурс спроводи Конкурсна комисија коју је именовао министар пољопривреде, шумарства и водопривреде.
Овај конкурс се објављује на интернет страни и огласној табли Министарствa пољопривреде, шумарства и водопривреде (www.minpolj.gov.rs), на интернет страни Службе за управљање кадровима (www.suk.gov.rs), на порталу е-управе и периодичном издању огласа Националне службе за запошљавање.
Сви изрази, појмови, именице, придеви и глаголи у овом огласу који су употребљени у мушком граматичком роду, односе се без дискриминације и на особе женског пола.
ГЕНЕРАЛШТАБ ВОЈСКЕ СРБИЈЕ
УНИВЕРЗИТЕТСКИ КЛИНИЧКИ ЦЕНТАР СРБИЈЕ
УНИВЕРЗИТЕТСКИ КЛИНИЧКИ ЦЕНТАР СРБИЈЕ
УНИВЕРЗИТЕТСКИ КЛИНИЧКИ ЦЕНТАР СРБИЈЕ
ЗАВОД ЗА ЗАШТИТУ СПОМЕНИКА КУЛТУРЕ ГРАДА БЕОГРАДА
Овај вебсајт користи cookies да би вам обезбедили најбољу услугу. Додатне информације можете пронаћи на страници Политика приватности.
Прихвати