ГРАДСКИ ЗАВОД ЗА КОЖНЕ И ВЕНЕРИЧНЕ БОЛЕСТИ
ГРАДСКИ ЗАВОД ЗА КОЖНЕ И ВЕНЕРИЧНЕ БОЛЕСТИ
МИНИСТАРСТВО ПРОСВЕТЕ
МИНИСТАРСТВО ПРОСВЕТЕ
На основу чл. 54. Закона о државним службеницима („Службени гласник РС”, бр. 79/05, 81/05-исправка, 83/05-исправка, 64/07, 67/07-исправка, 116/08, 104/09, 99/14, 94/17, 95/18, 157/20 и 142/22), члана 9. став 1. Уредбе о интерном и јавном конкурсу за попуњавање радних места у државним органима („Службени гласник РС”, бр. 2/19 и 67/21), Закључка Комисије за давање сагласности за ново запошљавање и додатно радно ангажовање код корисника јавних средстава 51 број: 112-11618/2024 од 27. новембра 2024. године, оглашава
ЈАВНИ КОНКУРС
ЗА ПОПУЊАВАЊЕ ИЗВРШИЛАЧКИХ РАДНИХ МЕСТА
I Орган у коме се радна места попуњавају: Министарство просвете, Београд, Немањина 22-26.
II Радна места која се попуњавају:
1. Радно место за стандардизацију институција, програма и наставника у области образовања одраслих, разврстано у звање саветник
Сектор за средње образовање и васпитање и образовање одраслих, Одељење за послове средњег образовања и васпитања и образовања одраслих, Група за образовање одраслих
1 извршилац
Опис послова: Учествује на пословима у припреми стандарда за програме и рад институција, организација и наставника у области образовања одраслих; учествује у изради и успостављању поступака и процедура за акредитацију институција и организација у области образовања одраслих и доживотног учења; прати остваривање програма и развоја образовања одраслих и ради на унапређивању стандарда; учествује у припреми и праћењу реализације Годишњег плана образовања одраслих; учествује у унапређивању програма дидактичко методичког и андрагошког усавршавања наставника; учествује у изради анализа, студија, пројеката, елабората и извештаја из ове области; поступа по предметима и представкама грађана и установа у области образовања одраслих и иницира стручни и педагошки надзор у области образовања одраслих; обавља друге послове по налогу руководиоца Групе.
Услови: Високо образовање из поља друштвено-хуманистичких, природно- математичких, техничко-технолошких наука или образовно-уметничког поља Уметности на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету, најмање три године радног искуства у струци, положен државни стручни испит, као и потребне компетенције за рад на радном месту.
Место рада: Београд, Немањина бр. 22-26.
2. Радно место за административне послове, разврстано у звање референт
Сектор за превенцију и заштиту од насиља и инклузију осетљивих група у образовању
1 извршилац
Опис послова: Прима, прегледа, распоређује, евидентира и доставља акта у рад; припрема материјале за учешће на састанцима и води евиденције од значаја за рад Сектора; стара се о набавци канцеларијског материјала за потребе Сектора; обавља послове везане за службена путовања запослених; обавља административне послове за потребе комисија и других радних тела из области образовања; стара се о потписивању аката и записника; даје основна обавештења странкама о решавању њихових захтева и организује пријем странака;организује састанке и води записнике по налогу помоћника министра; обавља и друге послове по налогу помоћника министра.
Услови: Образовање стечено у средњој школи и радно искуство у струци од најмање две године, положен државни стручни испит, као и потребне компетенције за рад на радном месту.
Место рада: Београд, Немањина бр. 22-26.
3. Радно место за послове превентивно-васпитног рада и сарадњу са спољашњом мрежом заштите од насиља, разврстано у звање саветник
Сектор за превенцију и заштиту од насиља и инклузију осетљивих група у образовању, Одељење за унапређивање превентивно-васпитних програма и инклузију осетљивих група у образовању, Група за превентивни рад и заштиту од насиља и дискриминације
1 извршилац
Опис послова: Учествује у припреми системских активности за област превентивно-васпитног рада, области заштите од насиља и дискриминације; учествује у праћењу остваривања програма и пројеката из области заштите од насиља и дискриминације и израђује извештаје; пружа стручну подршку просветним саветницима у школским управама и образовно-васпитним установама у ситуацијама трећег нивоа насиља и стара се о даљем развоју програма превенције и заштите од насиља и дискриминације на захтев школских управа у посебним ситуацијама; пружа подршку просветним саветницима школских управа и саветницима спољним сарадницима за заштиту од насиља и дискриминације у ситуацијама насиља које укључује децу, односно ученике, на захтев школске управе и сарађује са просветном инспекцијом у ситуацијама трећег нивоа насиља на њихов захтев; учествује у припреми анализа, извештаја, студија и истраживања из области превенције насиља и дискриминације; прати рад СОС телефонске линије за пријаву насиља у систему образовања; прати имплементацију софтверског решења за превенцију насиља које укључује децу - Национална платформа „Чувам те“ у систем образовања и израђује извештаје и обавља друге послове по налогу руководиоца Групе.
Услови: Високо образовање из области друштвено-хуманистичких наука на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету, најмање три године радног искуства у струци, положен државни стручни испит, као и потребне компетенције за рад на радном месту.
Место рада: Београд, Немањина бр. 22-26.
4. Радно место за послове превентивног и аналитичког рада у процесу имплементације заштите од насиља, разврстано у звање саветник
Сектор за превенцију и заштиту од насиља и инклузију осетљивих група у образовању, Одељење за унапређивање превентивно-васпитних програма и инклузију осетљивих група у образовању, Група за превентивни рад и заштиту од насиља и дискриминације
1 извршилац
Опис послова: Води евиденцију и прати имплементацију инструктивног рада и интервенција у области заштите од насиља и дискриминације и израђује извештаје о њиховом утицају на образовно васпитни систем; учествује у припреми и реализацији програма из области заштите од насиља и дискриминације; стара се о информисању образовно васпитних установа и школских управа у ситуацијама трећег нивоа насиља; израђује анализе примењених програма и интервенција ради планирања даљег стручног усавршавања запослених у установама, евидентира и сумира ситуације трећег нивоа насиља, пријава на СОС телефонску линију за пријаву насиља у систему образовања; анализира пријаве на Националној платформи „Чувам те“, које се односе на систем образовања и израђује извештаје; обавља друге послове по налогу руководиоца Групе.
Услови: Високо образовање из области друштвено-хуманистичких наука на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету, најмање три године радног искуства у струци, положен државни стручни испит, као и потребне компетенције за рад на радном месту.
Место рада: Београд, Немањина бр. 22-26.
III Фазе изборног поступка и учешће кандидата:
Изборни поступак се спроводи из више обавезних фаза и то следећим редоследом: провера општих функционалних компетенција, провера посебних функционалних компетенција, провера понашајних компетенција и интервју са Конкурсном комисијом.
Кандидат који не испуни мерило за проверу одређене компетенције у једној фази изборног поступка, обавештава се о резултату провере компетенције и не позива се да учествује у провери следеће компетенције у истој или наредној фази изборног поступка.
1. Провера општих функционалних компетенција за сва радна места:
- Организација и рад државних органа Републике Србије - провераваће се путем теста (писано),
- Дигитална писменост – провераваће се решавањем задатака (практичним радом на рачунару),
- Пословна комуникација – провераваће се путем симулације (писано).
Напомена: У погледу провере опште функционалне компетенције „Дигитална писменост“ (поседовању знања и вештина у основама коришћења рачунара, основама коришћења интернета, обради текста и табеларне калкулације), ако учесник конкурса поседује важећи сертификат, потврду или други одговарајући доказ о поседовању знања и вештина из наведених области, и жели да на основу њега буде ослобођен тестирања компетенције – Дигитална писменост, неопходно је да уз пријавни образац ( уредно и у потпуности попуњен у делу * Рад на рачунару), достави и тражени доказ у оригиналу или овереној фотокопији.
Конкурсна комисија може одлучити да се кандидату изврши провера наведене компетенције, ако увидом у достављени доказ не може потпуно да оцени поседовање ове компетенције.
Информације о материјалима за припрему кандидата за проверу општих функционалних компетенција могу се наћи на интернет презентацији Службе за управљање кадровима, www.suk.gov.rs.
2. Провера посебних функционалних компетенција:
Након пријема извештаја о резултатима провере општих функционалних компетенција, међу кандидатима који су испунили мерила за проверу општих функционалних компетенција, врши се провера посебних функционалних компетенција, и то:
За радно место под редним бројем 1:
Посебна функционална компетенција у одређеној области рада област рада стручно-оперативни послови – методе и технике опсервације, прикупљања и евидентирања података, провераваће се путем симулације (усмено).
Посебна функционална компетенција за одређено радно место планска документа, прописи и акта из надлежности и организације органа – (Закон о основама система образовања и васпитања, Закон о образовању одраслих) провераваће се путем симулације (усмено).
Посебна функционална компетенција за одређено радно место прописи из делокруга радног места – Годишњи план образовања одраслих, Правилник о ближим условима у погледу програма, кадра, простора, опреме и наставних средстава за стицање статуса јавно признатог организатора активности образовања одраслих, провераваће се путем симулације (усмено).
За радно место под редним бројем 2:
Посебна функционална компетенција у одређеној области рада област рада административно-технички послови – технике припреме материјала ради даљег приказивања и употребе, провераваће се путем симулације (усмено).
Посебна функционална компетенција за одређено радно место планска документа, прописи и акта из надлежности и организације органа – Закон о министарствима, провераваће се путем симулације (усмено).
За радно место под редним бројем 3:
Посебна функционална компетенција у одређеној области рада област рада сручно-оперативни послови – технике обраде и израде прегледа података, провераваће се путем симулације (писано).
Посебна функционална компетенција за одређено радно место планска документа, прописи и акта из надлежности и организације органа – Закон о основама система образовања и васпитања, провераваће се путем симулације (писано).
Посебна функционална компетенција за одређено радно место прописи из делокруга радног места - Правилник о протоколу и поступања у установи у одговору на насиља, злостављање и занемаривање, Правилник о поступању установе у случају сумње или утврђеног дискриминаторног понашања и вређања угледа, части или достојанства личности, провераваће се путем симулације (писано).
За радно место под редним бројем 4:
Посебна функционална компетенција у одређеној области рада област рада сручно-оперативни послови – технике обраде и израде прегледа података, провераваће се путем симулације (писано).
Посебна функционална компетенција за одређено радно место планска документа, прописи и акта из надлежности и организације органа – Закон о основама система образовања и васпитања, провераваће се путем симулације (писано).
Посебна функционална компетенција за одређено радно место прописи из делокруга радног места - Правилник о протоколу и поступања у установи у одговору на насиља, злостављање и занемаривање, Правилник о поступању установе у случају сумње или утврђеног дискриминаторног понашања и вређања угледа, части или достојанства личности, провераваће се путем симулације (писано).
Информације о материјалима за припрему кандидата за проверу посебних функционалних комптенција могу се наћи на сајту Министарства просвете, (https://mpn.gov.rs/kategorija/vazna-obavestenja/konkursi-zaposljavanje-u-mpntr/).
3. Провера понашајних компетенција за сва извршилачка радна места: Понашајне компетенције (управљање информацијама, управљање задацима и остваривање резултата, оријентација ка учењу и променама, изградња и одржавање професионалних односа, савесност, посвећеност и интегритет) провераваће се путем психометријских тестова и интервјуа базираним на компетенцијама.
4. Интервју са конкурсном комисијом и вредновање кандидата за сва извршилачка радна места: Процена мотивације за рад на радном месту и прихватање вредности државних органа – провераваће се путем интервјуа са конкурсном комисијом (усмено).
IV Пријава на јавни конкурс: врши се на Обрасцу пријаве који је доступан на интернет презентацији Службе за управљање кадровима и Министарства просвете или у штампаној верзији на писарници Министарства просвете, Немањина 22-26, Београд.
Приликом предаје пријаве на јавни конкурс, пријава добија шифру под којом подносилац пријаве учествује у даљем изборном поступку. Шифра пријаве уноси се у образац пријаве након што Конкурсна комисија састави списак кандидата међу којима се спроводи изборни поступак.
Подносиоци пријаве се обавештавају о додељеној шифри у року од три дана од дана пријема пријаве, достављањем наведеног податка на начин који је у пријави назначио за доставу обавештења.
Напомена:
Пример правилно попуњеног обрасца пријаве се може погледати на блогу Службе за управљање кадровима (https://kutak.suk.gov.rs/vodic-za-kandidate) у одељку ,,Образац пријаве“.
V Рок за подношење пријава: рок за подношење пријава је 8 (осам) дана и почиње да тече наредног дана од дана објављивања јавног конкурса у периодичном издању огласа Националне службе за запошљавање - листу „Послови“.
VI Адреса на коју се подноси попуњен образац пријаве на јавни конкурс: Пријаве на јавни конкурс шаљу се поштом на адресу: Министарство просвете, ул. Немањина бр. 22-26, 11000 Београд, или предају непосредно на писарници Министарства просвете, ул. Немањина бр. 22-26, Београд, са назнаком „За јавни конкурс за попуњавање извршилачког радног места”.
VII Лице које је задужено за давање обавештења о јавном конкурсу: Сњежана Маленчић, телефон: 011/361-0287.
VIII Општи услови за запослење: држављанство Републике Србије; да је учесник конкурса пунолетан; да учеснику конкурса раније није престајао радни однос у државном органу због теже повреде дужности из радног односа и да није осуђиван на казну затвора од најмање шест месеци.
IX Докази које прилажу кандидати који су успешно прошли фазе изборног поступка пре интервјуа са конкурсном комисијом: оригинал или оверена фотокопија извода из матичне књиге рођених; оригинал или оверена фотокопија уверења о држављанству; оригинал или оверена фотокопија дипломе којом се потврђује стручна спрема; оригинал или оверена фотокопија доказа о положеном државном стручном испиту за рад у државним органима (кандидати са положеним правосудним испитом уместо доказа о положеном државном стручном испиту, подносе доказ о положеном правосудном испиту); оригинал или оверена фотокопија доказа о радном искуству у струци (потврда, решење и други акти којима се доказује на којим пословима, са којом стручном спремом и у ком временском периоду је стечено радно искуство);
Напомена:
Пример правилно попуњене потврде од послодавца може се погледати на блогу Службе за управљање кадровима (https://kutak.suk.gov.rs/vodic-za-kandidate) у одељку ,,Предаја докумената.” У оквиру корака “Предаја докумената” можете преузети шаблон потврде коју послодавац може да попуни.
Државни службеник који се пријављује на јавни конкурс уместо уверења о држављанству и извода из матичне књиге рођених подноси оригинал или оверену фотокопију решења о распоређивању или премештају на радно место у органу у коме ради или решења да је државни службеник нераспоређен.
Сви докази прилажу се у оригиналу или фотокопији која је оверена код јавног бележника (изузетно у градовима и општинама у којима нису именовани јавни бележници, приложени докази могу бити оверени у основним судовима, судским јединицама, пријемним канцеларијама основних судова, односно општинским управама као поверени посао). Као доказ се могу приложити и фотокопије докумената које су оверене пре 1. марта 2017. године у основним судовима, односно општинским управама.
X Документа о чињеницама о којима се води службена евиденција су: извод из матичне књиге рођених, уверење о држављанству и уверење о положеном државном стручном испиту за рад у државним органима, односно уверење о положеном правосудном испиту.
Законом о општем управном поступку („Службени гласник РС“, бр. 18/16, 95/18 - аутентично тумачење и 2/23 – одлука УС) прописано је, између осталог, да је орган дужан да по службеној дужности, у складу са законом, врши увид у податке о чињеницама неопходним за одлучивање о којима се води службена евиденција, да их прибавља и обрађује (члан 9. став 3.); да у поступку који се покреће по захтеву странке орган може да врши увид, прибавља и обрађује личне податке о чињеницама о којима се води службена евиденција када је то неопходно за одлучивање, осим ако странка изричито изјави да ће те податке прибавити сама (члан 103. став 3).
Потребно је да учесник конкурса у делу Изјава*, у обрасцу пријаве, заокружи на који начин жели да се прибаве његови подаци из службених евиденција.
XI Рок за подношење доказа: Кандидати који су успешно прошли фазе изборног поступка, пре интервјуа са Конкурсном комисијом позивају се да у року од 5 (пет) радних дана од дана пријема обавештења, доставе наведене доказе који се прилажу у конкурсном поступку.
Кандидати који не доставе доказе који се прилажу у конкурсном поступку, односно који на основу достављених или прибављених доказа не испуњавају услове за запослење, писмено се обавештавају да су искључени из даљег изборног поступка. Докази се достављају на адресу Министарства просвете, Немањина 22-26, 11000 Београд.
XII Трајање радног односа: За сва радна места радни однос се заснива на неодређено време.
XIII Датум и место провере компетенција учесника конкурса у изборном поступку: са учесницима конкурса чије су пријаве благовремене, допуштене, разумљиве, потпуне и који испуњавају услове предвиђене огласом о јавном конкурсу, на основу података наведених у обрасцу пријаве на конкурс, изборни поступак ће се спровести почев од 06. фебруара 2025. године, о чему ће кандидати бити обавештени на контакте (бројеве телефона или електронске адресе) које наведу у својим пријавама.
Провера општих функционалних компетенција, посебних функционалних компетенција и понашајних компетенција ће се обавити у просторијама Службе за управљање кадровима, у Палати Србија, Нови Београд, Булевар Михајла Пупина бр. 2 (источно крило). Интервју са Конкурсном комисијом обавиће се у просторијама Министарства просвете, Београд, Немањина бр. 22-26.
Учесници конкурса који успешно прођу једну фазу изборног поступка обавештавају се о датуму, месту и времену спровођења наредне фазе изборног поступка на контакте ( бројеве телефона или електронске адресе) које наведу у својим пријавама.
Напомене:
Чланом 9. Закона о државним службеницима, прописано је да су кандидатима при запошљавању у државни орган, под једнаким условима доступна сва радна места и да се избор кандидата врши на основу провере компетенција.
Положен државни стручни испит није услов нити предност за заснивање радног односа.
Кандидати који први пут заснивају радни однос у државном органу подлежу пробном раду. Пробни рад за радни однос на неодређено време траје шест месеци.
Кандидати без положеног државног стручног испита примају се на рад под условом да тај испит положе до окончања пробног рада.
Неблаговремене, недопуштене, неразумљиве или непотпуне пријаве биће одбачене решењем конкурсне комисије.
Јавни конкурс спроводи Конкурсна комисија коју је именовао министар просвете.
Овај конкурс објављује се на web страници Министарства просвете, www.mpn.gov.rs, на web страници Службе за управљање кадровима: www.suk.gov.rs, на порталу e-управе, на огласној табли, web страници и периодичном издању огласа Националне службе за запошљавање.
Сви изрази, појмови, именице, придеви и глаголи у овом огласу који су употребљени у мушком роду, односе се без дискриминације и на особе женског пола.
МИНИСТАРСТВО ПРОСВЕТЕ
На основу чл. 54. Закона о државним службеницима („Службени гласник РС”, бр. 79/05, 81/05-исправка, 83/05-исправка, 64/07, 67/07-исправка, 116/08, 104/09, 99/14, 94/17, 95/18, 157/20 и 142/22), члана 9. став 1. Уредбе о интерном и јавном конкурсу за попуњавање радних места у државним органима („Службени гласник РС”, бр. 2/19 и 67/21), Закључка Комисије за давање сагласности за ново запошљавање и додатно радно ангажовање код корисника јавних средстава 51 број: 112-11618/2024 од 27. новембра 2024. године, оглашава
ЈАВНИ КОНКУРС
ЗА ПОПУЊАВАЊЕ ИЗВРШИЛАЧКИХ РАДНИХ МЕСТА
I Орган у коме се радна места попуњавају: Министарство просвете, Београд, Немањина 22-26.
II Радна места која се попуњавају:
1. Радно место за стандардизацију институција, програма и наставника у области образовања одраслих, разврстано у звање саветник
Сектор за средње образовање и васпитање и образовање одраслих, Одељење за послове средњег образовања и васпитања и образовања одраслих, Група за образовање одраслих
1 извршилац
Опис послова: Учествује на пословима у припреми стандарда за програме и рад институција, организација и наставника у области образовања одраслих; учествује у изради и успостављању поступака и процедура за акредитацију институција и организација у области образовања одраслих и доживотног учења; прати остваривање програма и развоја образовања одраслих и ради на унапређивању стандарда; учествује у припреми и праћењу реализације Годишњег плана образовања одраслих; учествује у унапређивању програма дидактичко методичког и андрагошког усавршавања наставника; учествује у изради анализа, студија, пројеката, елабората и извештаја из ове области; поступа по предметима и представкама грађана и установа у области образовања одраслих и иницира стручни и педагошки надзор у области образовања одраслих; обавља друге послове по налогу руководиоца Групе.
Услови: Високо образовање из поља друштвено-хуманистичких, природно- математичких, техничко-технолошких наука или образовно-уметничког поља Уметности на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету, најмање три године радног искуства у струци, положен државни стручни испит, као и потребне компетенције за рад на радном месту.
Место рада: Београд, Немањина бр. 22-26.
2. Радно место за административне послове, разврстано у звање референт
Сектор за превенцију и заштиту од насиља и инклузију осетљивих група у образовању
1 извршилац
Опис послова: Прима, прегледа, распоређује, евидентира и доставља акта у рад; припрема материјале за учешће на састанцима и води евиденције од значаја за рад Сектора; стара се о набавци канцеларијског материјала за потребе Сектора; обавља послове везане за службена путовања запослених; обавља административне послове за потребе комисија и других радних тела из области образовања; стара се о потписивању аката и записника; даје основна обавештења странкама о решавању њихових захтева и организује пријем странака;организује састанке и води записнике по налогу помоћника министра; обавља и друге послове по налогу помоћника министра.
Услови: Образовање стечено у средњој школи и радно искуство у струци од најмање две године, положен државни стручни испит, као и потребне компетенције за рад на радном месту.
Место рада: Београд, Немањина бр. 22-26.
3. Радно место за послове превентивно-васпитног рада и сарадњу са спољашњом мрежом заштите од насиља, разврстано у звање саветник
Сектор за превенцију и заштиту од насиља и инклузију осетљивих група у образовању, Одељење за унапређивање превентивно-васпитних програма и инклузију осетљивих група у образовању, Група за превентивни рад и заштиту од насиља и дискриминације
1 извршилац
Опис послова: Учествује у припреми системских активности за област превентивно-васпитног рада, области заштите од насиља и дискриминације; учествује у праћењу остваривања програма и пројеката из области заштите од насиља и дискриминације и израђује извештаје; пружа стручну подршку просветним саветницима у школским управама и образовно-васпитним установама у ситуацијама трећег нивоа насиља и стара се о даљем развоју програма превенције и заштите од насиља и дискриминације на захтев школских управа у посебним ситуацијама; пружа подршку просветним саветницима школских управа и саветницима спољним сарадницима за заштиту од насиља и дискриминације у ситуацијама насиља које укључује децу, односно ученике, на захтев школске управе и сарађује са просветном инспекцијом у ситуацијама трећег нивоа насиља на њихов захтев; учествује у припреми анализа, извештаја, студија и истраживања из области превенције насиља и дискриминације; прати рад СОС телефонске линије за пријаву насиља у систему образовања; прати имплементацију софтверског решења за превенцију насиља које укључује децу - Национална платформа „Чувам те“ у систем образовања и израђује извештаје и обавља друге послове по налогу руководиоца Групе.
Услови: Високо образовање из области друштвено-хуманистичких наука на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету, најмање три године радног искуства у струци, положен државни стручни испит, као и потребне компетенције за рад на радном месту.
Место рада: Београд, Немањина бр. 22-26.
4. Радно место за послове превентивног и аналитичког рада у процесу имплементације заштите од насиља, разврстано у звање саветник
Сектор за превенцију и заштиту од насиља и инклузију осетљивих група у образовању, Одељење за унапређивање превентивно-васпитних програма и инклузију осетљивих група у образовању, Група за превентивни рад и заштиту од насиља и дискриминације
1 извршилац
Опис послова: Води евиденцију и прати имплементацију инструктивног рада и интервенција у области заштите од насиља и дискриминације и израђује извештаје о њиховом утицају на образовно васпитни систем; учествује у припреми и реализацији програма из области заштите од насиља и дискриминације; стара се о информисању образовно васпитних установа и школских управа у ситуацијама трећег нивоа насиља; израђује анализе примењених програма и интервенција ради планирања даљег стручног усавршавања запослених у установама, евидентира и сумира ситуације трећег нивоа насиља, пријава на СОС телефонску линију за пријаву насиља у систему образовања; анализира пријаве на Националној платформи „Чувам те“, које се односе на систем образовања и израђује извештаје; обавља друге послове по налогу руководиоца Групе.
Услови: Високо образовање из области друштвено-хуманистичких наука на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету, најмање три године радног искуства у струци, положен државни стручни испит, као и потребне компетенције за рад на радном месту.
Место рада: Београд, Немањина бр. 22-26.
III Фазе изборног поступка и учешће кандидата:
Изборни поступак се спроводи из више обавезних фаза и то следећим редоследом: провера општих функционалних компетенција, провера посебних функционалних компетенција, провера понашајних компетенција и интервју са Конкурсном комисијом.
Кандидат који не испуни мерило за проверу одређене компетенције у једној фази изборног поступка, обавештава се о резултату провере компетенције и не позива се да учествује у провери следеће компетенције у истој или наредној фази изборног поступка.
1. Провера општих функционалних компетенција за сва радна места:
- Организација и рад државних органа Републике Србије - провераваће се путем теста (писано),
- Дигитална писменост – провераваће се решавањем задатака (практичним радом на рачунару),
- Пословна комуникација – провераваће се путем симулације (писано).
Напомена: У погледу провере опште функционалне компетенције „Дигитална писменост“ (поседовању знања и вештина у основама коришћења рачунара, основама коришћења интернета, обради текста и табеларне калкулације), ако учесник конкурса поседује важећи сертификат, потврду или други одговарајући доказ о поседовању знања и вештина из наведених области, и жели да на основу њега буде ослобођен тестирања компетенције – Дигитална писменост, неопходно је да уз пријавни образац ( уредно и у потпуности попуњен у делу * Рад на рачунару), достави и тражени доказ у оригиналу или овереној фотокопији.
Конкурсна комисија може одлучити да се кандидату изврши провера наведене компетенције, ако увидом у достављени доказ не може потпуно да оцени поседовање ове компетенције.
Информације о материјалима за припрему кандидата за проверу општих функционалних компетенција могу се наћи на интернет презентацији Службе за управљање кадровима, www.suk.gov.rs.
2. Провера посебних функционалних компетенција:
Након пријема извештаја о резултатима провере општих функционалних компетенција, међу кандидатима који су испунили мерила за проверу општих функционалних компетенција, врши се провера посебних функционалних компетенција, и то:
За радно место под редним бројем 1:
Посебна функционална компетенција у одређеној области рада област рада стручно-оперативни послови – методе и технике опсервације, прикупљања и евидентирања података, провераваће се путем симулације (усмено).
Посебна функционална компетенција за одређено радно место планска документа, прописи и акта из надлежности и организације органа – (Закон о основама система образовања и васпитања, Закон о образовању одраслих) провераваће се путем симулације (усмено).
Посебна функционална компетенција за одређено радно место прописи из делокруга радног места – Годишњи план образовања одраслих, Правилник о ближим условима у погледу програма, кадра, простора, опреме и наставних средстава за стицање статуса јавно признатог организатора активности образовања одраслих, провераваће се путем симулације (усмено).
За радно место под редним бројем 2:
Посебна функционална компетенција у одређеној области рада област рада административно-технички послови – технике припреме материјала ради даљег приказивања и употребе, провераваће се путем симулације (усмено).
Посебна функционална компетенција за одређено радно место планска документа, прописи и акта из надлежности и организације органа – Закон о министарствима, провераваће се путем симулације (усмено).
За радно место под редним бројем 3:
Посебна функционална компетенција у одређеној области рада област рада сручно-оперативни послови – технике обраде и израде прегледа података, провераваће се путем симулације (писано).
Посебна функционална компетенција за одређено радно место планска документа, прописи и акта из надлежности и организације органа – Закон о основама система образовања и васпитања, провераваће се путем симулације (писано).
Посебна функционална компетенција за одређено радно место прописи из делокруга радног места - Правилник о протоколу и поступања у установи у одговору на насиља, злостављање и занемаривање, Правилник о поступању установе у случају сумње или утврђеног дискриминаторног понашања и вређања угледа, части или достојанства личности, провераваће се путем симулације (писано).
За радно место под редним бројем 4:
Посебна функционална компетенција у одређеној области рада област рада сручно-оперативни послови – технике обраде и израде прегледа података, провераваће се путем симулације (писано).
Посебна функционална компетенција за одређено радно место планска документа, прописи и акта из надлежности и организације органа – Закон о основама система образовања и васпитања, провераваће се путем симулације (писано).
Посебна функционална компетенција за одређено радно место прописи из делокруга радног места - Правилник о протоколу и поступања у установи у одговору на насиља, злостављање и занемаривање, Правилник о поступању установе у случају сумње или утврђеног дискриминаторног понашања и вређања угледа, части или достојанства личности, провераваће се путем симулације (писано).
Информације о материјалима за припрему кандидата за проверу посебних функционалних комптенција могу се наћи на сајту Министарства просвете, (https://mpn.gov.rs/kategorija/vazna-obavestenja/konkursi-zaposljavanje-u-mpntr/).
3. Провера понашајних компетенција за сва извршилачка радна места: Понашајне компетенције (управљање информацијама, управљање задацима и остваривање резултата, оријентација ка учењу и променама, изградња и одржавање професионалних односа, савесност, посвећеност и интегритет) провераваће се путем психометријских тестова и интервјуа базираним на компетенцијама.
4. Интервју са конкурсном комисијом и вредновање кандидата за сва извршилачка радна места: Процена мотивације за рад на радном месту и прихватање вредности државних органа – провераваће се путем интервјуа са конкурсном комисијом (усмено).
IV Пријава на јавни конкурс: врши се на Обрасцу пријаве који је доступан на интернет презентацији Службе за управљање кадровима и Министарства просвете или у штампаној верзији на писарници Министарства просвете, Немањина 22-26, Београд.
Приликом предаје пријаве на јавни конкурс, пријава добија шифру под којом подносилац пријаве учествује у даљем изборном поступку. Шифра пријаве уноси се у образац пријаве након што Конкурсна комисија састави списак кандидата међу којима се спроводи изборни поступак.
Подносиоци пријаве се обавештавају о додељеној шифри у року од три дана од дана пријема пријаве, достављањем наведеног податка на начин који је у пријави назначио за доставу обавештења.
Напомена:
Пример правилно попуњеног обрасца пријаве се може погледати на блогу Службе за управљање кадровима (https://kutak.suk.gov.rs/vodic-za-kandidate) у одељку ,,Образац пријаве“.
V Рок за подношење пријава: рок за подношење пријава је 8 (осам) дана и почиње да тече наредног дана од дана објављивања јавног конкурса у периодичном издању огласа Националне службе за запошљавање - листу „Послови“.
VI Адреса на коју се подноси попуњен образац пријаве на јавни конкурс: Пријаве на јавни конкурс шаљу се поштом на адресу: Министарство просвете, ул. Немањина бр. 22-26, 11000 Београд, или предају непосредно на писарници Министарства просвете, ул. Немањина бр. 22-26, Београд, са назнаком „За јавни конкурс за попуњавање извршилачког радног места”.
VII Лице које је задужено за давање обавештења о јавном конкурсу: Сњежана Маленчић, телефон: 011/361-0287.
VIII Општи услови за запослење: држављанство Републике Србије; да је учесник конкурса пунолетан; да учеснику конкурса раније није престајао радни однос у државном органу због теже повреде дужности из радног односа и да није осуђиван на казну затвора од најмање шест месеци.
IX Докази које прилажу кандидати који су успешно прошли фазе изборног поступка пре интервјуа са конкурсном комисијом: оригинал или оверена фотокопија извода из матичне књиге рођених; оригинал или оверена фотокопија уверења о држављанству; оригинал или оверена фотокопија дипломе којом се потврђује стручна спрема; оригинал или оверена фотокопија доказа о положеном државном стручном испиту за рад у државним органима (кандидати са положеним правосудним испитом уместо доказа о положеном државном стручном испиту, подносе доказ о положеном правосудном испиту); оригинал или оверена фотокопија доказа о радном искуству у струци (потврда, решење и други акти којима се доказује на којим пословима, са којом стручном спремом и у ком временском периоду је стечено радно искуство);
Напомена:
Пример правилно попуњене потврде од послодавца може се погледати на блогу Службе за управљање кадровима (https://kutak.suk.gov.rs/vodic-za-kandidate) у одељку ,,Предаја докумената.” У оквиру корака “Предаја докумената” можете преузети шаблон потврде коју послодавац може да попуни.
Државни службеник који се пријављује на јавни конкурс уместо уверења о држављанству и извода из матичне књиге рођених подноси оригинал или оверену фотокопију решења о распоређивању или премештају на радно место у органу у коме ради или решења да је државни службеник нераспоређен.
Сви докази прилажу се у оригиналу или фотокопији која је оверена код јавног бележника (изузетно у градовима и општинама у којима нису именовани јавни бележници, приложени докази могу бити оверени у основним судовима, судским јединицама, пријемним канцеларијама основних судова, односно општинским управама као поверени посао). Као доказ се могу приложити и фотокопије докумената које су оверене пре 1. марта 2017. године у основним судовима, односно општинским управама.
X Документа о чињеницама о којима се води службена евиденција су: извод из матичне књиге рођених, уверење о држављанству и уверење о положеном државном стручном испиту за рад у државним органима, односно уверење о положеном правосудном испиту.
Законом о општем управном поступку („Службени гласник РС“, бр. 18/16, 95/18 - аутентично тумачење и 2/23 – одлука УС) прописано је, између осталог, да је орган дужан да по службеној дужности, у складу са законом, врши увид у податке о чињеницама неопходним за одлучивање о којима се води службена евиденција, да их прибавља и обрађује (члан 9. став 3.); да у поступку који се покреће по захтеву странке орган може да врши увид, прибавља и обрађује личне податке о чињеницама о којима се води службена евиденција када је то неопходно за одлучивање, осим ако странка изричито изјави да ће те податке прибавити сама (члан 103. став 3).
Потребно је да учесник конкурса у делу Изјава*, у обрасцу пријаве, заокружи на који начин жели да се прибаве његови подаци из службених евиденција.
XI Рок за подношење доказа: Кандидати који су успешно прошли фазе изборног поступка, пре интервјуа са Конкурсном комисијом позивају се да у року од 5 (пет) радних дана од дана пријема обавештења, доставе наведене доказе који се прилажу у конкурсном поступку.
Кандидати који не доставе доказе који се прилажу у конкурсном поступку, односно који на основу достављених или прибављених доказа не испуњавају услове за запослење, писмено се обавештавају да су искључени из даљег изборног поступка. Докази се достављају на адресу Министарства просвете, Немањина 22-26, 11000 Београд.
XII Трајање радног односа: За сва радна места радни однос се заснива на неодређено време.
XIII Датум и место провере компетенција учесника конкурса у изборном поступку: са учесницима конкурса чије су пријаве благовремене, допуштене, разумљиве, потпуне и који испуњавају услове предвиђене огласом о јавном конкурсу, на основу података наведених у обрасцу пријаве на конкурс, изборни поступак ће се спровести почев од 06. фебруара 2025. године, о чему ће кандидати бити обавештени на контакте (бројеве телефона или електронске адресе) које наведу у својим пријавама.
Провера општих функционалних компетенција, посебних функционалних компетенција и понашајних компетенција ће се обавити у просторијама Службе за управљање кадровима, у Палати Србија, Нови Београд, Булевар Михајла Пупина бр. 2 (источно крило). Интервју са Конкурсном комисијом обавиће се у просторијама Министарства просвете, Београд, Немањина бр. 22-26.
Учесници конкурса који успешно прођу једну фазу изборног поступка обавештавају се о датуму, месту и времену спровођења наредне фазе изборног поступка на контакте ( бројеве телефона или електронске адресе) које наведу у својим пријавама.
Напомене:
Чланом 9. Закона о државним службеницима, прописано је да су кандидатима при запошљавању у државни орган, под једнаким условима доступна сва радна места и да се избор кандидата врши на основу провере компетенција.
Положен државни стручни испит није услов нити предност за заснивање радног односа.
Кандидати који први пут заснивају радни однос у државном органу подлежу пробном раду. Пробни рад за радни однос на неодређено време траје шест месеци.
Кандидати без положеног државног стручног испита примају се на рад под условом да тај испит положе до окончања пробног рада.
Неблаговремене, недопуштене, неразумљиве или непотпуне пријаве биће одбачене решењем конкурсне комисије.
Јавни конкурс спроводи Конкурсна комисија коју је именовао министар просвете.
Овај конкурс објављује се на web страници Министарства просвете, www.mpn.gov.rs, на web страници Службе за управљање кадровима: www.suk.gov.rs, на порталу e-управе, на огласној табли, web страници и периодичном издању огласа Националне службе за запошљавање.
Сви изрази, појмови, именице, придеви и глаголи у овом огласу који су употребљени у мушком роду, односе се без дискриминације и на особе женског пола.
ГРАДСКИ ЗАВОД ЗА КОЖНЕ И ВЕНЕРИЧНЕ БОЛЕСТИ
ИНСТИТУТ ЗА ТРАНСФУЗИЈУ КРВИ СРБИЈЕ
УНИВЕРЗИТЕТСКИ КЛИНИЧКИ ЦЕНТАР СРБИЈЕ
КЛИНИЧКО БОЛНИЧКИ ЦЕНТАР ЗЕМУН
УПРАВНИ СУД
Овај вебсајт користи cookies да би вам обезбедили најбољу услугу. Додатне информације можете пронаћи на страници Политика приватности.
Прихвати