Послови

24.12.2025.

ОПШТИНА ИРИГ ОПШТИНСКА УПРАВА

Čitaj mi

ОПШТИНА ИРИГ ОПШТИНСКА УПРАВА

ОПШТИНА ИРИГ
ОПШТИНСКА УПРАВА

На основу члана 4. став 8. и члана 94. Закона о запосленима у аутономним покрајинама и јединицама локалне самоуправе („Службени гласник РС“, број 21/2016, 113/2017, 95/2018, 114/2021, 92/2023, 113/2017 - др. закон, 95/2018 - др. закон, 86/2019 - др. закон, 157/2020 - др. закон и 123/2021 - др. закон), члана 8. и члана 9. став 1. Уредбе о спровођењу интерног и јавног конкурса за попуњавање радних места у аутономним покрајинама и јединицама локалне самоуправе („Службени гласник РС“, број 107/23) и Закључка Комисије за давање сагласности за ново запошљавање и додатно радно ангажовање код корисника јавних средстава 51 Број: 112-4201/2025 од 08. маја 2025. године, начелник Општинске управе општине Ириг оглашава

ЈАВНИ КОНКУРС
ЗА ПОПУЊАВАЊЕ ИЗВРШИЛАЧКОГ РАДНОГ МЕСТА

І Орган у коме се радно место попуњава: Општина Ириг, Општинска управа општине Ириг, Војводе Путника 1.

II Радно место које се попуњава:

Послови електронске писарнице и архиве, разврстано у звање млађи референт
у организационој јединици Одељење за општу и електронску управу, друштвене
делатности, људске ресурсе и аналитику

III Опис посла: Пријем, отварање и прегледање обичне и препоручене поште, односно предаја за пријем назначеном или овлашћеном лицу или комисији у складу са прописима о канцеларисјком пословању; пријем захтева, молби и других поднесака; евидентирање и разврставање по класификационим ознакама и достављање у рад надлежним органима локалне самоуправе, односно Одељењима и Службама и реферадама Општинске управе; издавање потврда о пријему поднеска; помоћ странкама при наплати таксе путем пос терминала, додела омота списа и здруживање накнадно приспелих поднесака; вођење евиденције предмета путе аутоматске обраде података, вођење интерне доставне књиге; одлагање решених предмета архиву писарнице и пребацивање истих по протеку рокова у архивски депо; вођење архивске књиге и достављање преписа архивске књиге надлежном архиву у роковима одређеним прописима; издавање предмета из архиве на реверс запосленом; омогућавање разгледања и преписивања архивираног акта у складу са законом којим се уређује општи управни поступак; припрема и одабир безвредног регистратурског материјала за излучење; припрему и одабир архивске грађе за уступање надлежном архиву и учествовање у примопредаји; старање одржавању реда у архивским просторијама и по потреби обавља друге стручне послове по налогу и упутству шефа Одељења и начелника Општинске управе.

Услови: Стечено средње образовање економског, архивског, правно биротехничког, друштвеног или општег смера у четворогодишњем трајању положен државни стручни испит, познавање рада на рачунару (MS Office пакет и интернет) и најмање шест месеци радног искуства у струци, као и потребне компетенције за обављање послова радног места.

IV Услови за запослење на радном месту: Поред наведених услова за рад на радном месту, потребно је да кандидати испуњавају опште услове за запослење: 1. да је држављанин Републике Србије; 2. да је пунолетно; 3. да раније није престајао радни однос у државном органу, органу аутономне покрајине или јединице локалне самоуправе због теже повреде дужности из радног односа; 4. да није правноснажно осуђивано на безусловну казну затвора од најмање шест месеци.
Положен стручни испит за рад у државним органима не представља услов нити предност за заснивање радног односа на радном месту за које је расписан јавни конкурс.

V Врста радног односа: На радном месту се заснива радни однос на неодређене време.

VI Место рада: Ириг, Војводе Путника 1.

VII Компетенције које се проверавају у изборном поступку: У изборном поступку се проверавају опште функционалне компетенције, посебне функционалне компетенције, понашајне компетенције и мотивација за рад на радном месту.

VIII Поступак и начин провере компетенција:
1. Провера општих функционалних компетенција:
- Организација и рад органа аутономне покрајине, односно јединице локалне самоуправе у Републици Србији – вршиће се путем теста (писмено).
- Пословна комуникација – вршиће се путем теста (писмено).
- Дигитална писменост -вршиће се решавањем задатака (практичним радом на рачунару).

2. Провера посебних функционалних компетенција:
- Посебна функционална компетенција за област рада: административно – технички послови (канцеларијско пословање; методе и технике прикупљања података ради даље обраде) - провераваће се путем усмене симулације (усмено);
- Посебна функционална компетенција за одређено радно место: Прописи из делокруга радног места (Закон о архивској грађи и архивској делатности, Упутство о канцеларијском пословању органа државне управе, Уредба о канцеларијском пословању државне управе, Закон о електронској управи) - провераваће се путем усмене симулације (усмено);
- Посебна функционална компетенција за одређено радно место: Планска документа, прописи и из надлежности организације органа (Одлука о општинској управи) - провераваће се путем усмене симулације (усмено).

3. Провера понашајних компетенција: Провера понашајних компетенција: управљање информацијама, управљање задацима и остваривање резултата, оријентација ка учењу и променама, изградња и одржавање професионалних односа и савесност, посвећеност и интегритет вршиће се путем интервјуа базираног на компетенцијама.

4. Процена мотивације за рад на радном месту и прихватање вредности јединице локалне самоуправе вршиће се путем разговора са конкурсном комисијом (усмено).

ІХ Достављање доказа при подношењу пријаве: Ако имате важећи сертификат, потврду или други одговарајући писани доказ о томе да поседујете дигиталне компетенције (знања и вештине о основама коришћења рачунара, основама коришћења интернета, обради текста и табеларним калкулацијама) и желите да на основу њега будете ослобођени тестирања те компетенције, можете тај доказ, у оригиналу или овереној фотокопији, приложити уз пријавни образац на овај конкурс.

Напомена: Ако не доставите наведени доказ, провера компетенције „дигитална писменост“ извршиће се решавањем задатака (практичним радом на рачунару). Ако конкурсна комисија увидом у достављени доказ не буде могла потпуно да оцени да ли је Ваша дигитална писменост на потребном нивоу, позваћемо Вас на тестирање ових компетенција, без обзира на достављени доказ.

X Докази који се достављају током изборног поступка: Пре завршног разговора са Конкурсном комисијом кандидати су дужни да доставе, у року од 5 радних дана од пријема позива за достављање доказа, следеће доказе: 1) оригинал или оверену фотокопију извода из матичне књиге рођених; 2) оригинал или оверену фотокопију уверења о држављанству; 3) оригинал или оверену фотокопију дипломе којом се потврђује стручна спрема; 4) оригинал или оверену фотокопију доказа о радном искуству у струци (потврде, решења или други акти којима се доказује на којим пословима, са којом стручном спремом и у ком временском периоду је стечено радно искуство); 5) уверење МУП-а да кандидат није правоснажно осуђиван на безусловну казну затвора у трајању од најмање шест месеци издато након објављивања овог конкурса; 6) доказ о положеном државном стручном испиту; 7) потврду да кандидату раније није престајао радни однос у државном органу, органу аутономне покрајине или јединице локалне самоуправе због теже повреде дужности из радног односа, уколико је кандидат био у радном односу у државном органу, органу аутономне покрајине или јединице локалне самоуправе; 8) фотокопију личне карте или очитану личну карту.
Службеник (лице које је већ у радном односу у јединици локалне самоуправе) и који се пријављује најавни конкурс, уместо уверења о држављанству и извода из матичне књиге рођених, подноси решење о распоређивању или решење да је нераспоређен.
Сви докази се прилажу у оригиналу или у фотокопији која је оверена код јавног бележника.
Као доказ се могу приложити и фотокопије докумената које су оверене пре 1. марта 2017. године у основним судовима, односно општинским управама. Фотокопије докумената које нису оверене од стране надлежног органа неће се разматрати.

Напомена: Одредбом члана 9. и члана 103. Закона о општем управном поступку („Службени гласник Републике Србије, бр. 18/16 и 95/18 – аутентично тумачење и 2/23 - одлука УС), прописано је, између осталог, да орган може да врши увид, прибавља и обрађује личне податке о чињеницама о којима се води службена евиденција, осим ако странка изричито изјави да ће податке прибавити сама.

Документи о којим се води службена евиденција су: уверење о држављанству, извод из матичне књиге рођених и доказ о положеном државном стручном испиту за рад у државним органима. 
Међутим, ако у Вашој пријави наведете да желите сами да доставите ова документа, тада их морате доставити у оригиналу или овереној фотокопији, у року од 5 радних дана од дана пријема позива за достављање доказа.

ХІ Предност код избора кандидата: На овом конкурсу, предност на изборној листи, у случају једнаког броја бодова кандидата, имаће дете палог борца, ратни војни инвалид и борац у складу са чланом 111. Закона о правима бораца, војних инвалида, цивилних инвалида рата и чланова њихових породица („Службени гласник РС“, број 18/20).

XII Пријава на јавни конкурс: врши се на прописаном обрасцу пријаве. Образац пријаве на овај конкурс доступан је на интернет презентацији општине Ириг www.irig.rs или се, у штампаном облику, може преузети у Одељењу за општу управу и електронску управу, друштвене делатности, људске ресурсе и аналитику. Приликом предаје пријаве на јавни конкурс, пријава добија шифру под којом подносилац пријаве учествује у даљем изборном поступку. Подносилац пријаве ће бити обавештен о додељеној шифри у року од три дана од пријема пријаве.

ХIII Рок за подношење пријава: Рок за подношење пријава завршава се дана 29. децембра 2025. године.

XIV Адреса на коју се подносе пријаве: Поштом на адресу - Општинска управа општине Ириг, ул. Војводе Путника 1, 22406 Ириг, са назнаком „за јавни конкурс,, или непосредно - преко писарнице Општинске управе општине Ириг, у затвореној коверти, са назнаком „за јавни конкурс“. У оба случаја на коверти треба навести назив радног места за које се пријава подноси.

XV Место, дан и време када ће се спровести изборни поступак: Изборни поступак ће се спроводити почев од 05.01.2026. године у Општинској управи општине Ириг, ул. Војводе Путника број 1, о чему ће кандидати бити обавештени путем имејл адресе или телефонским путем.

XVI Обавеза пробног рада: Ако на овом конкурсу први пут заснива радни однос у државном органу, органу аутономне покрајине или јединице локалне самоуправе, изабрано лице има обавезу да буде на пробном раду у трајању од 6 месеци од заснивања радног односа.

Напомена: Ако задовољи на пробном раду и до истека пробног рада положи државни стручни испит, лице наставља рад на радном месту на неодређено време. Ако не задовољи на пробном раду или до истека пробног рада не положи државни стручни испит, лицу престаје радни однос.

XVII Лице задужено за давање обавештења о конкурсу: Ненад Аврамовић, телефон: 022/400-613, радним данима од 10.00 до 13.00 часова. 
Неблаговремене, недопуштене, неразумљиве или непотпуне пријаве биће одбачене. Сви изрази, појмови, именице, придеви и глаголи у овом огласу који су употребљени у мушком граматичком роду, односе се без дискриминације и на особе женског пола.

XVIII Образац пријаве: за радно место налазе се на интернет презентацији Ириг www.irig.rs.