ИНСТИТУТ ЗА МЕНТАЛНО ЗДРАВЉЕ
ИНСТИТУТ ЗА МЕНТАЛНО ЗДРАВЉЕ
ОПШТИНСКО ПРАВОБРАНИЛАШТВО ОПШТИНЕ БАЧКА ТОПОЛА
ОПШТИНСКО ПРАВОБРАНИЛАШТВО
ОПШТИНЕ БАЧКА ТОПОЛА
24300 Бачка Топола, Маршала Тита 30
тел. 064/8624-476
e-mail: pravobranilac@btopola.org.rs
Дактилограф
на привремено-повременим пословима до повратка одсутног радника
Опис послова: обавља дактилографске послове односно куца све врсте поднесака, дописа, материјала и извештаја за потребе Правобранилаштва, врши административне и техничке послове пријема аката и поднесака из надлежности Правобранилаштва и завођења у евиденцију Правобранилаштва, отпрема службену пошту органима Општине и другим органима и лицима, умножава, копира и скенира материјал и акта, води одговарајуће евиденције за пријем и отпрему службене поште, распоређује примљена акта и улаже у списе предмета, врши друге послове, у складу са прописима о канцеларијском пословању, доставља обрађен материјал адресантима на територији насељеног места Бачка Топола, припрема предмете за архиву, по потреби обавља и друге послове по налогу правобраниоца.
Услови: без обзира на степен стручне спреме и радно искуство, потребан сертификат о завршеном курсу дактилографије, знање рада рачунару-MS Office и возачка дозвола Б категорије.
Остало: Обавезна провера брзог куцања. Пријаве са личном и радном биографијом слати на адресу: pravobranilac@btopola.org.rs. Информације је могуће добити на број телефона 064/8624-476. Рок за пријаву: 30.11.2024. године.
ВИШИ СУД У СУБОТИЦИ
оглашава
ЈАВНИ КОНКУРС
ЗА ПОПУЊАВАЊЕ ИЗВРШИЛАЧКИХ РАДНИХ МЕСТА:
Орган у коме се радна места попуњавају: Виши суд у Суботици, Суботица, Сенћански пут 1.
Радно место које се попуњава:
Радно место за пријем, оверу и експедицију поште звање референт
Опис послова: врши пријем свих судских писмена и на њих ставља пријемне штамбиље са назнаком о дану пријема и констатацијом о таксама, сређује примљену пошту и дели одговарајућим службама, врши оверу свих уговора и писмена из надлежности суда, ради на експедицији судске поште, требује марке и одговара за правилно руковање са истима, заводи пошту кроз књигу достављача, књигу за доставу поште у месту и предајну књигу поште код ПТТ (књигу за обичну пошту и књигу за препоручену пошиљку), обавља и друге послове по налогу председника Суда и управитеља писарнице.
Услови: III или IV степен средње стручне спреме, друштвеног, природног или техничког смера; најмање две године радног искуства у струци; положен државни стручни испит и потребне компетенције за рад за ово радно место: понашајне компетенције: управљање информацијама, управљање задацима и остваривање резултата, оријентација ка учењу и променама, издрадња и одржавање професионалних односа, савесност, посвећеност и интегритет; опште функционалне компетенције: организација и рад државних органа Републике Србије, дигитална писменост и пословна комуникација; посебне функционалне компетенције: познавање канцеларијског пословања, познавање метода и техника прикупљања података ради даље обраде, технике евидентирања и ажурирања података у релевантним базама података, методе вођења интерних и доставних књига, познавање прописа релевантних за надлежност и организацију рада суда, стратегија ФУК, познавање прописа: Судски пословник, Закон о општем управном поступку, Закон о државним службеницима, Закон о уређењу судова, познавање прописа којим се уређује употреба печата и штамбиља у државном органу, познавање подзаконских аката, интерних процедура и других аката органа релевантних за обављање послова радног места за пријем, оверу и експедицију поште, знања и вештине за рад у пословном софтверу за управљање предметима у оквиру правосудног информационог система.
Радно место које се попуњава:
Записничар звање референт
Опис послова: по годишњем распореду послова обавља све дактилографске послове у предметима додељеним у рад судији код кога је распоређен, пише записнике, врши унос текстова по диктату и са диктафонских трака, врши препис текстова и рукописа и израђује све врсте табела, у сарадњи са корисницима услуга коригује унете податке, стара се о савременом обликовању текста, припрема и штампа завршене материјале и дистрибуира их корисницима услуга, стара се о чувању и преносу података, доступности материјала, исправности биротехничке опреме и рационалном коришћењу канцеларијског и другог потрошног материјала, води уписник за евиденцију штампаних ствари и публикација, води евиденцију о свом раду, ради и друге послове по налогу председника Суда, судије и секретара Суда.
Услови: III или IV степен средње стручне спреме, друштвеног, природног или техничког смера, најмање две годинае радног искуства у струци, положен испит за дактилографа IA или IБ класе и положен државни стручни испит и потребне компетенције за рад за ово радно место: понашајне компетенције: управљање информацијама, управљање задацима и остваривање резултата, оријентација ка учењу и променама, издрадња и одржавање професионалних односа, савесност, посвећеност и интегритет; опште функционалне компетенције: организација и рад државних органа Републике Србије, дигитална писменост и пословна комуникација; посебне функционалне компетенције: познавање канцеларијског пословања, познавање метода и техника прикупљања података ради даље обраде, техника прикупљања, евидентирања и ажурирања података у базама података, технике припреме материјала и вођење записника, познавање прописа релевантних за надлежност и организацију рада суда, положен испит за дактилографа I класе, стратегија ФУК, познавање прописа: Судски пословник, Закон о општем управном поступку, Закон о државним службеницима, Закон о раду, познавање подзаконских аката, интерних процедура и других аката органа релевантних за обављање послова радног места записничар, знања и вештине за рад у пословном софтверу за управљање предметима у оквиру правосудног информационог система.
ЗА ОБА РАДНА МЕСТА:
Трајање радног односа: Радни однос се заснива на неодређено време. Пробни рад је обавезан за оне који први пут заснивају радни однос у државном органу. Положен државни стручни испит није услов, нити предност за заснивање радног односа. Пробни рад за радни однос на неодређено време траје шест месеци. Државни службеник на пробном раду, који је засновао радни однос на неодређено време и државни службеник који је засновао радни однос на неодређено време а који нема положен државни стручни испит, полаже државни стручни испит у року од шест месеци од дана заснивања радног односа.
Конкурсна комисија, стручна оспособљеност, знања и вештине које се проверавају у изборном поступку:
Јавни конкурс ће спровести конкурсна комисија именована одлуком председника Вишег суда у Суботици у саставу: Светлана Зелић, судија, председник комисије, Биљана Стопарић, судија, члан комисије, Слађана Пилиповић, виши судијски сарадник, члан комисије. Заменици чланова Конкурсне комисије су: Љиљана Бошков, судија, заменик председника комисије, Нада Лаушев Прћић, судија, заменик првог члана комисије и Весна Велинова, виши судијски сарадник, заменик другог члана комисије.
Компетенције које се вреднују у изборном поступку:
Сагласно чл. 9 Закона о државним службеницима, при запошљавању у државни орган кандидатима су под једнаким условима доступна сва радна места. Избор кандидата врши се на основу провере компетенција.
Изборни поступак спроводи се из више обавезних фаза у којима се проверавају опште функционалне, посебне функционалне и понашајне компетенције и фазе у којој се спроводи интервју.
Компетенције које се проверавају у изборном поступку за радно место за пријем, оверу и експедицију поште и за радно место записничар:
Опште функционалне компетенције:
1. организација и рад државних органа Републике Србије – провера ће се вршити решавањем теста, према бази задатака коју формира и ажурира Служба за управљање кадровима www.suk.gov.rs.
2. дигитална писменост - провера ће се вршити решавањем задатака практичним радом на рачунару, према бази задатака коју формира и ажурира Служба за управљање кадровима. Кандидати који су приложили одговарајући сертификат, потврду или други писани доказ о поседовању ове компетенције се не проверавају и добијају 3 бода. Изузетно Комисија може одлучити да се кандидату изврши провера наведене компетенције, ако увидом у достављени доказ не може потпуно да оцени поседовање ове компетенције на нивоу који је неопходан за обављање послова на радном месту,
3. пословна комуникација – провера ће се вршити писменом симулацијом према материјалу за припрему кандидата за проверу општих функционалних компетенција, који се може наћи на сајту Службе за управљање кадровима.
Посебне функционалне компетенције у одређеној области рада:
- област рада Административни послови: 1. познавање канцеларијског пословања 2. познавање метода и техника прикупљања података ради даље обраде, 3. технике прикупљања, евидентирања и ажурирања података у релевантним базама података, 4. методе вођења интерних и доставних књига и технике припреме материјала и вођење записника – провера ће се вршити усмено разговором са кандидатом, у усменом облику се даје предлог решења задатка који је типичан за обављање послова радног места).
За радно место за пријем, оверу и експедицију поште:
- област рада Послови пријема, овере и експедиције поште: 1. познавање прописа релевантних за надлежност и организацију рада суда.
За радно место записничар:
- област рада Послови дактилобироа: 1. положен испит за дактилографа прве класе, 2. познавање прописа релевантних за надлежност и организацију рада суда.
Посебне функционалне компетенције за радно место за пријем оверу и експедицију поште:
Планска документа, прописи и акти из наджености и организације органа: 1. стратегија ФУК.
Прописи из делокруга радног места: 1. познавање прописа (Судски пословник, Закон о општем управном поступку, Закон о државним службеницима, Закон о уређењу судова, познавање прописа којима се уређује употреба печата и штамбиља у државном органу).
Процедуре и методологије из делокруга радног места: 1. познавање подзаконских аката, интерних процедура и других аката органа релевантних за обављање послова радног места за пријем, оверу и експедицију поште.
Софтвер: 1. знања и вештине за рад у пословном софтверу за управљање у предметима у оквиру правосудног информационог система.
Посебне функционалне компетенције за радно место записничар:
Планска документа, прописи и акти из наджености и организације органа: 1. стратегија ФУК.
Прописи из делокруга радног места: 1. познавање прописа (Судски пословник, Закон о општем управном поступку, Закон о државним службеницима, Закон о раду).
Процедуре и методологије из делокруга радног места: 1. познавање подзаконских аката, интерних процедура и других аката органа релевантних за обављање послова радног места записничар.
Софтвер: 1. знања и вештине за рад у пословном софтверу за управљање у предметима у оквиру правосудног информационог система.
Провера ће се вршити усменим разговором са кандидатом у којем се даје предлог решења задатка који је типичан за обављање послова на одређеном радном месту.
Понашајне компетенције за оба радна места:
1. управљање информацијама, 2. управљање задацима и остваривање резултата, 3. оријентација ка учењу и променама, 4. изградња и одржавање професионалних односа, 5. савесност, посвећеност и интегритет.
Провера ће се вршити на основу интервјуа са кандидатом.
Последња фаза изборног поступка је интервју који подразумева разговор са кандидатом у циљу процене мотивације за рад на радном месту и прихватања вредности државних органа.
Према наведеном редоследу, провера компетенција ће се извршити у временском оквиру који је прописан Уредбом о интерном и јавном конкурсу за попуњавање радних места у државним органима.
Комисија ће на основу постигнутих резултата кандидата у свим фазама изборног поступка сачинити листе свих кандидата који су испунили мерила прописана за избор за одређено радно место рангирањем према резултатима кандидата од највећег ка најмањем.
Комисија ће листе кандидата који су испунили мерила за избор доставити председнику Вишег суда у Суботици.
Адреса на коју се подноси попуњен образац пријаве: Пријаве на конкурс шаљу се поштом на адресу Виши суд у Суботици, 24000 Суботица, улица Сенћански пут бр. 1. са назнаком „За јавни конкурс”.
Лице задужено за давање обавештења о конкурсу: Јелена Зелић, секретар суда, бр.тел. 024/554-111 локал 2193.
Општи услови за запослење: држављанство Републике Србије; да је кандидат пунолетан; да кандидату раније није престајао радни однос у државном органу због теже повреде дужности из радног односа; да није осуђиван на казну затвора од најмање шест месеци; да се против њега не води кривични поступак.
Рок за подношење пријава: Рок за подношење пријава је 8 дана и почиње да тече наредног дана од дана објављивања јавног конкурса у периодичном издању огласа Националне службе за запошљавање.
Пријава на јавни конкурс врши се: на Обрасцу пријаве који је доступан на интернет презентацији Службе за управљање кадровима, као и на интерент презентацији Вишег суда у Суботици.
Приликом предаје пријаве на јавни конкурс пријава добија шифру под којом подносилац пријаве учествује у даљем изборном поступку. Шифра пријаве уноси се у образац пријаве након што комисија састави списак кандидата међу којима се спроводи изборни поступак. Подносилац пријаве се обавештава о додељеној шифри, достављањем наведеног податка на начин који је у пријави назначио за доставу обавештења.
Докази које прилажу кандидати који су успешно прошли фазе изборног поступка пре интервјуа са Конкурсном комисијом: уверење о држављанству; извод из матичне књиге рођених; диплома којом се потврђује стручна спрема; доказ о положеном државном стручном испиту за рад у државним органима, доказ о радном искуству у струци (потврда, решење и други акти из којих се види на којим пословима, у ком периоду и са којом стручном спремом је стечено радно искуство).
Државни службеник који се пријављује на јавни конкурс, уместо уверења о држављанству и извода из матичне књиге рођених подноси решење о распоређивању или премештају на радно место у органу у коме ради или решење да је нераспоређен.
Сви докази се прилажу у оригиналу или у овереној копији.
Напомена: Законом о општем управном поступку („Сл. гласник РС“, бр. 18/16, 95/18 и 2/23) прописано је, између осталог, да су органи у обавези да по службеној дужности, када је то непходно за одлучивање у складу са законским роковима, бесплатно размењују, врше увид, обрађују и прибављају личне податке о чињеницима садржаним у службеним евиденцијама, осим ако странка изричито изјави да ће податке прибавити сама.
Документа о чињеницама о којима се води службена евиденција су: уверење о држављанству, извод из матичне књиге рођених, уверење о положеном државном стручном испиту за рад у државним органима. Потребно је да кандидат у делу Изјава у обрасцу пријаве, заокружи на који начин жели да се прибаве његови подаци из службених евиденција.
Рок за подношење доказа: Кандидати који су успешно прошли претходне фазе изборног поступка, пре интервјуа са Конкурсном комисијом биће позвани да у року од пет радних дана од дана пријема обавештења доставе доказе који се прилажу у конкурсном поступку. Кандидати који не доставе доказе који се прилажу у конкурсном поступку, односно који на основу достављених или прибављених доказа не испуњавају услове за запослење, биће писмено обавештени да су искључени из даљег изборног поступка. Докази се достављају на адресу Вишег суда у Суботици.
Датум и место провере компетенција кандидата у изборном поступку:
Kандидати међу којима се спроводи изборни поступак обавештавају се о томе када почиње изборни поступак најмање три дана пре отпочињања изборног поступка. Кандидати се на почетку сваке фазе изборног поступка обавештавају о томе кад почиње провера компетенција у истој или наредној фази изборног поступка. Кандидат који не испуни унапред одређено мерило за проверу одређене компетенције или се не одазове позиву да учествује у провери једне компетенције искључује се из даљег тока изборног поступка о чему ће бити обавештен.
Провера општих, посебних и понашајних функционалних компетенција и интервју обавиће се у просторијама Вишег суду у Суботици.
Неблаговремене, недопуштене, неразумљиве или непотпуне пријаве биће одбачене.
Јавни конкурс се оглашава на интернет презентацији и огласној табли суда, на порталу е-управе и на интернет презентацији и периодичном издању огласа Националне службе за запошљавање.
Сви изрази, појмови, именице, придеви и глаголи у овом огласу који су употребљени у мушком граматичком роду, односе се без дискриминације и на особе женског пола.
ИНСТИТУТ ЗА МЕНТАЛНО ЗДРАВЉЕ
ОПШТИНСКО ПРАВОБРАНИЛАШТВО ОПШТИНЕ БАЧКА ТОПОЛА
ОСНОВНО ЈАВНО ТУЖИЛАШТВО У ШАПЦУ
ИНСТИТУТ ЗА НЕОНАТОЛОГИЈУ
ИНСТИТУТ ЗА ТРАНСФУЗИЈУ КРВИ СРБИЈЕ
Овај вебсајт користи cookies да би вам обезбедили најбољу услугу. Додатне информације можете пронаћи на страници Политика приватности.
Прихвати