Послови

25.12.2024.

ОСНОВНИ СУД У ПАНЧЕВУ

ОСНОВНИ СУД У ПАНЧЕВУ

ОСНОВНИ СУД У ПАНЧЕВУ

оглашава

Орган у коме се радно место попуњава: Основни суд у Панчеву, Војводе Радомира Путника 13-15, 26000 Панчево. 

Радно место које се попуњава: 

Експедитор поште у звању референта

Услови: а) Услови које кандидат треба да испуњава за рад на радном месту:

Општи услови за заснивање радног односа државног службеника прописани су чл. 45 ст. 1 Закона о државним службеницима: Као државни службеник може да се запосли пунолетан држављанин Републике Србије који има прописану стручну спрему и испуњава остале услове одређене законом, другим прописом и правилником о унутрашњем уређењу и систематизацији радних места у државном органу, ако му раније није престајао радни однос у државном органу због теже повреде дужности из радног односа и није осуђиван на казну затвора од најмање шест месеци. 

Посебни услови: III или IV степен средње стручне спреме, друштвеног, природног или техничког смера, -најмање две године радног искуства у струци, -положен државни стручни испит, -потребне компетенције за ово радно место: понашајне компетенције (управљање информацијама, управљање задацима и остваривање резултата, оријентација ка учењу и променама, изградња и одржавање професионалних односа, савесност, посвећеност и интегритет); опште функционалне компетенције (организација и рад државних органа Републике Србије, дигитална писменост, пословна комуникација); посебне функционалне компетенције (познавање канцеларијског пословања, познавање метода и техника прикупљања података у релевантним базама података, Методе вођења интерних и доставних књига, Познавање прописа релеватних за надлежност и организацију рада суда; Познавање прописа: Судски пословник, Закон о општем управном поступку, Закон о државним службеницима, Закон о уређењу судова, познавање прописа којима се уређује употреба печата и штамбиља у државном органу, Познавање подзаконских аката, интерних процедура и других аката органа релевантних за обављање послова радног места експедитора поште, Знања и вештине за рад у пословном софтверу за управљање предметима у оквиру правосудног информационог система).
Положен државни испит није услов нити предност за заснивање радног односа. 
Пробни рад је обавезан за оне који први пут заснивају радни однос у државном органу.

б) Опис послова радног места: ради на експедицији судске поште; требује марке и одговара за правилно руковање истим; заводи пошту кроз књигу достављача, књигу за доставу поште у месту и предајну књигу поште код ПТТ (књигу за обичну пошту и књигу за препоручену пошиљку); врши доставу судских писмена странкама и другим учесницима у судским поступцима у складу са одредбама процесних закона; доноси судску пошту, врши предају и пријем поште, доставља и пошту између зграда суда као и у самој згради суда; по потреби дежура ради доставе писмена која су по својој природи хитна; обавља и друге послове по налогу председника суда, секретара суда, управитеља писарнице и шефа писарнице.

в) Компетенције које се проверавају у изборном поступку и начин њихове провере:

1. Опште функционалне компетенције
- Организација и рад државних органа Републике Србије
- Дигитална писменост
- Пословна комуникација

2. Посебне функционалне компетенције:
Посебне функционалне компетенције у одређеној области рада Област рада: Административни послови, Познавање канцеларијског пословања, Познавање метода и техника података ради даље обраде, Технике евидентирања и ажурирања података у релевантним базама података, Методе вођења интерних и доставних књига.
Област рада: Судска писарница, Познавање прописа релевантних за надлежност и организацију рада суда. 
Посебне функционалне компетенције за одређено радно место. Познавање прописа: Судски пословник, Закон о општем управном поступку, Закон о државним службеницима, Закон о уређењу судова, познавање прописа којим се уређује употреба печата и штамбиља у државном органу.
Познавање подзаконских аката, интерних процедура и других аката органа релевантних за обављање послова радног места експедитор поште, Знања и вештине за рад у пословном софтверу за управљање предметима у оквиру правосудног информационог система.

3. Понашајне компетенције: управљање информацијама, управљање задацима и остваривање резултата, оријентација ка учењу и променама, изградња и одржавање професионалних односа, савесност, посвећеност и интегритет.

Компетенције ће се у изборном поступку проверавати по напред наведеном редоследу.
Општа функционална компетенција – „Организација и рад државних органа Републике Србије” проверава се путем теста са питањима затвореног типа, који кандидати решавају обележавањем једног од више понуђених одговора; у папирној форми; у трајању од 30 минута.

Општа функционална компетенција – „Дигитална писменост” проверава се решавањем задатака практичним радом на рачунару; у трајању од 10 минута.

Општа функционална компетенција – „Пословна комуникација” провера се писменом симулацијом; у папирној форми; у трајању од 20 минута.

Посебне функционалне компетенције проверају се писаним (тест; заокруживањем једног од понуђених одговора; у трајању од 30 минута) и усменим путем (разговор са кандидатом; даје се предлог решења одређеног задатка; у трајању од 30 минута). 
За вредновање сваке утврђене посебне функционалне компетенције путем разговора са кандидатом користи се пет мерила: аналитичност, систематичност, прецизност и тачност у навођењу података, прикладан речник и стил писања, јасноћа и концизност изнетог закључка. 

Проверу понашајних компетенција врши дипломирани психолог, путем интервјуа и упитника.


г) Рок у коме се подносе пријаве: Рок за подношење пријава на конкурс је 8 (осам) дана од дана објављивања огласа у издању огласа Националне службе за запошљавање „Послови”.

д) Лице задужено за давање обавештења о јавном конкурсу: Наташа Цицуљ, секретар суда, тел. 013/345-481

ђ) Адреса на коју се подносе пријаве: Пријава на конкурс подноси се, путем поште, Основном суду у Панчеву, ул. Војводе Радомира Путника 13-15, Панчево, са назнаком „За јавни конкурс – не отварати”.

Пријава на конкурс врши се: на обрасцу који је саставни део овог огласа и може се преузети са интернет странице Основног суда у Панчеву. Приликом предаје, пријава добија шифру под којом лице учествује у даљем изборном поступку. Подносиоци пријаве се обавештавају о додељеној шифри у року од три дана од пријема пријаве.

Кандидати попуњавају изјаву којом се опредељују за могућност да суд по службеној дужности прибави доказе који садрже податке о којима се води службена евиденција или ће то кандидат учинити сам. Образац ове изјаве је саставни део овог конкурса и може се преузети са интернет странице Основног суда у Панчеву.

е) Докази који се прилажу уз пријаву:
Уз пријаву на конкурс учесник доставља следеће доказе: оригинал или оверену фотокопију уверења о држављанству, оригинал или оверену фотокопију извода из матичне књиге рођених, оригинал или оверену фотокопију дипломе, оригинал или оверену фотокопију уверења о положеном државном стручном испиту, уколико је положен државни испит, доказ о радном искуству у струци, уверење издато од стране суда да против кандидата није покренута истрага, нити подигнута оптужница, односно да се не води кривични поступак (не старије од 6 месеци), уверење Министарства унутрашњих послова Републике Србије да кандидат није осуђиван (не старије од 6 месеци). У вези са поседовањем компетенције „дигитална писменост” може се приложити одговарајући сертификат, потврда или други писани доказ, па се у том случају та компетенција не проверава у изборном поступку.

Неблаговремене, недопуштене, неразумљиве или непотпуне пријаве, комисија ће одбацити решењем.
Време и место провере компетенција кандидата биће одређени накнадно, након истека рока за подношење пријава на конкурс. Кандидати ће о обављању разговора са комисијом бити обавештени телефоном или на други погодан начин.