МИНИСТАРСТВО ФИНАНСИЈА ПОРЕСКА УПРАВА
МИНИСТАРСТВО ФИНАНСИЈА ПОРЕСКА УПРАВА
ВИСОКИ САВЕТ СУДСТВА Београд
ВИСОКИ САВЕТ СУДСТВА
Београд, Ресавска 42
На основу члана 61 ст. 1 и 3 Закона о државним службеницима (“Службени гласник РС”, бр. 79/05, 81/05 - исправка, 83/05 - исправка, 64/07, 67/07 - исправка, 116/08, 104/09, 99/14, 94/17, 95/18, 157/20 и 142/22), члана 9 став 3 Уредбе о интерном и јавном конкурсу за попуњавање радних места у државним органима (“Службени гласник РС”, број 2/19 и 67/21) и члана 5 Правилника о попуњавању извршилачких радних места и положаја у Административној канцеларији Високог савета судства (“Службени гласник РС”, број 78/19 и 130/21), Високи савет судства оглашава
ЈАВНИ КОНКУРС
ЗА ПОПУЊАВАЊЕ ИЗВРШИЛАЧКИХ РАДНИХ МЕСТА
I Орган у коме се радна места попуњавају: Високи савет судства, Београд, Ресавска 42.
II Радно место које се попуњава:
1. Радно место за аналитичко-планске послове, разврстано у звање самостални саветник
Одсек за буџет и аналитичко-планске послове, Сектор за материјално-финансијске послове
1 извршилац
Опис послова: Израђује квалитативне анализе позиција прихода и расхода; планира обим и структуру потребних финансијских средстава; врши расподелу одобрених финансијских средстава судовима; учествује у припреми предлога финансијског плана за Савет и судове; врши контролу месечних финансијских планова судова; прати реализацију буџета судова и врши анализу утрошених средстава; врши контролу законитости, рачуноводствене исправности и веродостојности финансијске документације коју припрема; обавља и друге послове по налогу шефа Одсека и помоћника секретара.
Услови: Стечено високо образовање из научне области Економске науке на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ бодова, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету, положен државни стручни испит и најмање пет година радног искуства у струци, као и потребне компетенције за обављање послова радног места.
2. Радно место за стручну помоћ Дисциплинској комисији, разврстано у звање самостални саветник (самостални извршиоци изван свих унутрашњих јединица)
1 извршилац
Опис послова: Прегледа, прикупља и обрађује документацију потребну за вођење дисциплинског поступка; прикупља доказе потребне за поступање Дисциплинске комисије; учествује у изради одлука Дисциплинске комисије; учествује у изради анализа и информација из делокруга рада Дисциплинске комисије; обавља и друге послове по налогу председника Дисциплинске комисије и секретара Савета.
Услови: Стечено високо образовање из научне области Правне науке на основним академским студијама у обиму од најмање 240 ЕСПБ бодова, мастер академским студијама, специјалистичким академским студијама, специјалистичким струковним студијама, односно на основним студијама у трајању од најмање четири године или специјалистичким студијама на факултету, положен правосудни испит и најмање пет година радног искуства у струци, као и потребне компетенције за обављање послова радног места.
III Место рада за сва радна места: Београд, Ресавска 42.
IV Компетенције које се проверавају у изборном поступку: Изборни поступак се спроводи из више обавезних фаза и то следећим редоследом: провера општих функционалних компетенција, провера посебних функционалних компетенција, провера понашајних компетенција и интервју са Конкурсном комисијом.
У свакој фази изборног поступка врши се вредновање кандидата и само кандидат који испуни унапред одређено мерило за проверу одређених компетенција у једној фази изборног поступка може да учествује у провери следеће компетенције у истој или наредној фази изборног поступка.
Кандидатима који учествују у изборном поступку прво се проверавају опште функционалне компетенције.
Провера општих функционалних компетенција за извршилачка радна места:
1. организација и рад државних органа РС – провера ће се вршити путем теста (писано);
2. дигитална писменост – провера ће се вршити решавањем задатака (практичним радом на рачунару);
3. пословна комуникација - провера ће се вршити путем симулације (писано).
Напомена: У погледу провере опште функционалне компетенције „дигитална писменост“ (поседовању знања и вештина у основама коришћења рачунара, основама коришћења интернета, обради текста и табела, табеларне калкулације), ако кандидат поседује важећи сертификат, потврду или други одговарајући доказ о поседовању знања и вештина из наведених области, на траженом нивоу и жели да на основу њега буде ослобођен тестирања компетенције – дигитална писменост, неопходно је да уз пријавни образац (уредно и у потпуности попуњен у делу *Рад на рачунару), достави и тражени доказ у оригиналу или овереној фотокопији.
Конкурсна комисија може одлучити да се кандидату изврши провера наведене компетенције, ако увидом у достављени доказ не може потпуно да оцени поседовање ове компетенције.
Информације o материјалимa за припрему кандидата за проверу општих функционалних компетенција могу се наћи на интернет презентацији Високог савета судства www.vss.sud.rs (у делу: Огласи Савета).
Провера посебних функционалних компетенција: Након пријема извештаја о резултатима провере општих функционалних компетенција, међу кандидатима који су испунили мерила за проверу општих функционалних компетенција, врши се провера посебних функционалних компетенција, и то:
За радно место под редним бројем 1:
1. Посебне функционалне компетенције у одређеној области рада - финансијско-материјални послови (поступак планирања буџета и извештавање) - провераваће се путем симулације (усмено).
2. Посебне функционалне компетенције за одређено радно место - планска документа, прописи и акти из надлежности и организације органа (Закон о Високом савету судства) - провераваће се путем симулације (усмено).
3. Посебне функционалне компетенције за одређено радно место – познавање прописа из делокруга радног места (Закон о уређењу судова, Закон о буџетском систему) - провераваће се путем симулације (усмено).
4. Посебне функционалне компетенције за одређено радно место – напредни EXCEL – провераваће се путем симулације (писано).
Напомена: Ако кандидат поседује важећи сертификат/лиценцу о поседовању знања из области EXCEL – напредни ниво и жели да на основу њега буде ослобођен тестирања посебне функционалне компетенције под редним бројем 4, потребно је да достави и тражени доказ у оригиналу или овереној фотокопији.
Конкурсна комисија може одлучити да се кандидату изврши провера наведене компетенције, ако увидом у достављени доказ не може потпуно да оцени поседовање ове компетенције.
За радно место под редним бројем 2:
1. Посебне функционалне компетенције у одређеној области рада - стручно-оперативни послови (технике израда општих, појединачних и других правних и осталих аката)- провера ће се вршити путем симулације (усмено).
2. Посебне функционалне компетенције у одређеној области рада - управно-правни послови (општи управни поступак) – провера ће се вршити путем симулације (усмено).
3. Посебне функционалне компетенције за одређено радно место - планска документа, прописи и акти из надлежности и организације органа (Закон о Високом савету судства, Правилник о поступку за утврђивање дисциплинске одговорности судија и председника судова) – провера ће се вршити путем симулације (усмено).
4. Посебне функционалне компетенције за одређено радно место - познавање прописа из делокруга радног места (Закон о судијама, Законик о кривичном поступку, Закон о општем управном поступку, Закон о заштити података о личности) – провера ће се вршити путем симулације (усмено).
Информације о материјалима за припрему кандидата за проверу посебних функционалних компетенција могу се наћи на интернет презентацији Високог савета судства, www.vss.sud.rs (у делу: Огласи Савета).
Провера понашајних компетенција: Понашајне компетенције (управљање информацијама, управљање задацима и остваривање резултата, оријентација ка учењу и променама, изградња и одржавање професионалних односа, савесност, посвећеност и интегритет) - провераваће се путем интервјуа базираног на компетенцијама или упитника.
Интервју са Конкурсном комисијом и вредновање кандидата за сва извршилачка радна места: Процена мотивације за рад на радном месту и прихватање вредности државних органа - провераваће се путем интервјуа са конкурсном комисијом (усмено).
V Адреса на коју се подноси попуњен образац пријаве за јавни конкурс: Пријаве на jaвни конкурс шаљу се поштом на адресу Високи савет судства, Ресавска 42, 11000 Београд, или се подносе непосредно на писарници Високог савета судства, Ресавска 42, са назнаком “За јавни конкурс за попуњавање извршилачког радног места”.
VI Лица која су задужена за обавештење о јавном конкурсу: Антонела Самоход Пољичак, контакт телефон: 011/3027-423 и Марија Радошевић, контакт телефон: 011/3027-415.
VII Датум оглашавања: 25. јануар 2023. године.
Последњи дан рока за подношење пријава: 02.02.2023. године.
VIII Рок за подношење пријава: Рок за подношење пријава је 8 (осам) дана и почиње да тече наредног дана од дана објављивања јавног конкурса у периодичном издању огласа Националне службе за запошљавање - публикација „Послови“. Последњи дан рока за подношење пријава је 02. фебруар 2023. године.
IX Пријава на јавни конкурс врши се на Обрасцу пријаве који је доступан на интернет страници Високог савета судства, www.vss.sud.rs (у делу: Огласи Савета) а одштампани образац пријаве може се преузети на писарници Високог савета судства, Београд, Ресавска 42.
Приликом предаје пријаве на јавни конкурс, пријава добија шифру под којом подносилац пријаве учествује у даљем изборном поступку. Шифра пријаве уноси се у образац пријаве након што Конкурсна комисија састави списак кандидата међу којима се спроводи изборни поступак. Подносилац пријаве се обавештава о додељеној шифри у року од три дана од пријема пријаве, достављањем наведеног податка на начин који је у пријави назначио за доставу обавештења.
X Општи услови за запослење: да је кандидат држављанин Републике Србије; да је кандидат пунолетан; да кандидату раније није престајао радни однос у државном органу због теже повреде дужности из радног односа и да није осуђиван на казну затвора од најмање шест месеци.
XI Докази које прилажу кандидати који су успешно прошли фазе изборног поступка пре интервјуа са Конкурсном комисијом: оригинал или оверена фотокопија уверења о држављанству; оригинал или оверена фотокопија извода из матичне књиге рођених; оригинал или оверена фотокопија дипломе којом се потврђује стручна спрема; оригинал или оверена фотокопија доказа о положеном државном стручном испиту за рад у државним органима (за радно место под редним бројем 1); оригинал или оверена фотокопија доказа о положеном правосудном испиту (за радно место под редним бројем 2); оригинал или оверена фотокопија доказа о радном искуству у струци (потврда, решење и други акти из којих се види на којим пословима, у ком периоду и са којом стручном спремом је стечено радно искуство).
Државни службеник који се пријављује на јавни конкурс, уместо уверења о држављанству и извода из матичне књиге рођених, подноси решење о распоређивању или премештају на радно место у органу у коме ради или решење да је нераспоређен.
Сви докази се прилажу у оригиналу или у фотокопији која је оверена код јавног бележника (изузетно у градовима и општинама у којима нису именовани јавни бележници, приложени докази могу бити оверени у основним судовима, судским јединицама, пријемним канцеларијама основних судова, односно општинским управама као поверени посао).
Као доказ се могу приложити и фотокопије докумената које су оверене пре 1. марта 2017. године у основним судовима, односно општинским управама.
Сви докази који се прилажу морају бити на језику и писму које је у службеној употреби државних органа Републике Србије, тако да се уз исправу састављену на страном језику, прилаже прописани оверен превод на српски језик.
Напомена:
Законом о општем управном поступку („Службени гласник РС“, број 18/16 и 95/18 - аутентично тумачење) прописано је, између осталог, да су органи у обавези да по службеној дужности, када је то непходно за одлучивање у складу са законским роковима, бесплатно размењују, врше увид, обрађују и прибављају личне податке о чињеницима садржаним у службеним евиденцијама, осим ако странка изричито изјави да ће податке прибавити сама.
Документа о чињеницама о којима се води службена евиденција су: уверење о држављанству, извод из матичне књиге рођених, уверење о положеном државном стручном испиту за рад у државним органима / уверење о положеном правосудном испиту.
Потребно је да кандидат у делу Изјава* у обрасцу пријаве, заокружи на који начин жели да се прибаве његови подаци из службених евиденција.
XII Рок за подношење доказа: Кандидати који су успешно прошли претходне фазе изборног поступка, пре интервјуа са конкурсном комисијом позивају се да у року од (5) пет радних дана од дана пријема обавештења доставе наведене доказе који се прилажу у конкурсном поступку.
Кандидати који не доставе наведене доказе који се прилажу у конкурсном поступку, односно који на основу достављених или прибављених доказа не испуњавају услове за запослење, писмено се обавештавају да су искључени из даљег изборног поступка.
Докази се достављају на наведену адресу Високог савета судства.
XIII Врста радног односа: Радни однос заснива се на неодређено време. Кандидати који први пут заснивају радни однос у државном органу, подлежу пробном раду од шест месеци. Кандидати без положеног државног стручног испита за рад у државним органима (за радно место под редним бројем 1) примају се на рад под условом да тај испит положе до окончања пробног рада.
Чланом 9 Закона о државним службеницима, прописано је да су кандидатима при запошљавању у државни орган, под једнаким условима доступна сва радна места и да се избор кандидата врши на основу провере компетенција. Кандидати са положеним државним стручним испитом немају предност у изборном поступку у односу на кандидате без положеног државног стручног испита.
XIV Датум и место провере компетенција кандидата у изборном поступку: Са кандидатима чије су пријаве благовремене, допуштене, разумљиве, потпуне и који испуњавају услове предвиђене огласом о јавном конкурсу, на основу података наведених у обрасцу пријаве на конкурс, биће спроведен изборни поступак о чему ће кандидати бити обавештени на начин који су навели у својим пријавама.
Провера општих функционалних компетенција и посебних функционалних компетенција, као и интервју са Конкурсном комисијом обавиће се у просторијама Високог савета судства, Ресавска 42, а о месту провере понашајних компетенција кандидати ће бити благовремено обавештени.
Кандидати који су успешно прошли једну фазу изборног поступка обавештавају се о датуму, месту и времену спровођења наредне фазе изборног поступка на контакте (бројеве телефона или е-mail адресе) које наведу у својим обрасцима пријаве.
Напомене: Неблаговремене, недопуштене, неразумљиве или непотпуне пријаве биће одбачене. Јавни конкурс спроводи Конкурсна комисија коју је именовао председник Високог савета судства.
Овај конкурс се оглашава на огласној табли и интернет презентацији Високог савета судства (www.vss.sud.rs), на порталу е-управе и на интернет презентацији и у периодичном издању огласа Националне службе за запошљавање.
Сви изрази, појмови, именице, придеви и глаголи у овом огласу који су употребљени у мушком граматичком роду, односе се без дискриминације и на особе женског пола.
МИНИСТАРСТВО ФИНАНСИЈА ПОРЕСКА УПРАВА
МИНИСТАРСТВО ПОЉОПРИВРЕДЕ, ШУМАРСТВА И ВОДОПРИВРЕДЕ
МИНИСТАРСТВО ЗА РАД, ЗАПОШЉАВАЊЕ, БОРАЧКА И СОЦИЈАЛНА ПИТАЊА
МИНИСТАРСТВО НАУКЕ, ТЕХНОЛОШКОГ РАЗВОЈА И ИНОВАЦИЈА
КОМЕСАРИЈАТ ЗА ИЗБЕГЛИЦЕ И МИГРАЦИЈЕ
Овај вебсајт користи cookies да би вам обезбедили најбољу услугу. Додатне информације можете пронаћи на страници Политика приватности.
Прихвати