МИНИСТАРСТВО ФИНАНСИЈА ПОРЕСКА УПРАВА
МИНИСТАРСТВО ФИНАНСИЈА ПОРЕСКА УПРАВА
ИНСТИТУТ ЗА ВИРУСОЛОГИЈУ, ВАКЦИНЕ И СЕРУМЕ „ТОРЛАК“
ИНСТИТУТ ЗА ВИРУСОЛОГИЈУ, ВАКЦИНЕ И СЕРУМЕ
„ТОРЛАК“
1) Здравствени сарадник
у Одсеку за вирусолошку контролу, Службе за контролу квалитета (QC)
Опис послова: организује процес рада у организационој јединици, у складу са планом рада организационе јединице, самостално спроводи радне налоге по важећим процедурама, врши узорковање и извођење процесних контрола и попуњава документацију о контроли квалитета, израђује Стандардне оперативне процедуре, као и њихове измене и допуне, у складу са смерницама Добре лабораторијске праксе, учествује у изради одговарајућих метода, протокола и извештаја, као и других докумената на нивоу организационе јединице, учествује у реализацији радног налога, учествује у припреми плана валидације, изради и спровођењу валидационих процедура из области рада организационе јединице, спроводи процедуре и учествује у припреми спецификација потребне документације и средстава за процесе у којима учествује, учествује у изради редовног годишњег плана и програма обуке запослених у организационој јединици, води документацију о извршеном послу, врши контролу документације у вези са контролом, евиденцију коришћења и чишћења опреме за систем контроле, подноси извештај о раду непосредном руководиоцу, врши обуку лабораторијских техничара и физичких радника за рад у организационој јединици, предлаже побољшања квалитета ефкасности и продуктивности у раду организационе јединице непосредном руководиоцу, ради у склопу тимова које одређује директор Института на више нивоа здравствене заштите, одржава добру радну атмосферу, прати законску регулативу и стручну литературу која му омогућава да успешно уради наведене послове, обавља и друге послове по налогу непосредног и/или вишег руководиоца, за свој рад одговоран је pомоћнику руководиоца медицинске службе у Одсеку за вирусолошку контролу.
УСЛОВИ: Посебни услови за заснивање радног односа на послове здравственог сарадника у Одсеку за вирусолошку контролу, Службе за контролу квалитета (QC) су: високо образовање: биолошки факултет или биолошки факултет са специјализацијом или хемијски факултет, одсек биохемија, познавање рада на рачунару, познавање енглеског језика.
2) Здравствени сарадник
у Одсеку за хемијску контролу, Службе за контролу квалитета (QC)
Опис послова: води евиденцију материјала за контролисање сировина, амбалаже, воде и прозвода, припрема радне формуларe за контролу и организовање узорковања полазног материјала, израђује извештаје по завршеној контроли, извршава анализе за контролу сировина, амбалаже, готових производа и воде, по потреби, врши валидације аналитичких метода, ради на увођењу нових аналитичких метода, ради на HPLC апарату, прати стабилност реагенаса и стандарда, израђује контролне карте, проверава тачност података о употребљеним сировинама у току производње сваке појединачне серије лека (BPR), утврђује и изађује процене ризика за ексципијенсе, израђује и ревидира спецификације полазног материјала, припрема одговарајуће СОП - ове, методе, протоколе, извештаје и друга одговарајућа документа за потребе Службе за контролу квалитета, према потребама, врши валидирање чишћења и валидацију средстава за чишћење, води евиденцију контраузорака производа, сировине, амбалаже и производа у студијама стабилности, води евиденцију (log book) коришћених апарата, учествује у реализацији радног налога, спроводи процедуре и учествује у припреми спецификација потребне документације и средстава за процесе у којима учествује, води документацију о извршеном послу, подноси извештај о раду непосредном руководиоцу, предлаже побољшања квалитета ефикасности и продуктивности у раду организационе јединице непосредном руководиоцу, ради у склопу тимова које одређује директор Института на више нивоа здравствене заштите, одржава добру радну атмосферу, прати законску регулативу и стручну литературу на српском и енглеском језику која му омогућава да успешно уради наведене послове, обавља и друге послове по налогу непосредног и/или вишег руководиоца, за свој рад одговоран је помоћнику руководиоца медицинске службе у Одсеку за хемијску контролу.
УСЛОВИ: Посебни услови за заснивање радног односа на послове здравственог сарадника у Одсеку за хемијску контролу, Службе за контролу квалитета (QC), су: високо образовање: хемијски факултет, одсек биохемија, познавање рада на рачунару, познавање енглеског језика.
3) Доктор медицине
у Одсеку за бактериолошку контролу, Службе за контролу квалитета (QC)
Опис послова: организује процес рада у организационој јединици, у складу са планом рада организационе јединице, самостално спроводи радне налоге по важећим процедурама, ради на изолацији и идентификацији микроорганизама код појаве загађења у тестовима стерилности, прерачунава и анализира податке добијене извођењем серолошких и биолошких тестова, организује процесне и финалне контроле дијагностичких препарата, израђује Стандардне оперативне процедуре, као и њихове измене и допуне, у складу са смерницама Добре лабораторијске праксе, учествује у изради одговарајућих метода, протокола и извештаја, као и других докумената на нивоу организационе јединице, учествује у реализацији радног налога, учествује у припреми плана валидације, изради и спровођењу валидационих процедура из области рада организационе јединице, спроводи процедуре и учествује у припреми спецификација потребне документације и средстава за процесе у којима учествује, учествује у изради редовног годишњег плана и програма обуке запослених у организационој јединици, води документацију о извршеном послу, врши контролу документације у вези са контролом, евиденцију коришћења и чишћења опреме за систем контроле, подноси извештај о раду непосредном руководиоцу, врши обуку лабораторијских техничара и помоћних радника за рад у организационој јединици, предлаже побољшања квалитета ефикасности и продуктивности у раду организационе јединице непосредном руководиоцу, ради у склопу тимова које одређује директор Института на више нивоа здравствене заштите, одржава добру радну атмосферу, прати законску регулативу и стручну литературу која му омогућава да успешно уради наведене послове, обавља и друге послове по налогу непосредног и/или вишег руководиоца, за свој рад одговоран је помоћнику руководиоца медицинске службе у Одсеку за бактериолошку контролу.
УСЛОВИ: Посебни услови за заснивање радног односа на послове доктора медицине у Одсеку за бактериолошку контролу, Службе за контролу квалитета (QC) су: високо образовање: медицински факултет, познавање рада на рачунару, познавање енглеског језика, стручни испит у складу са позитивним прописима, лиценца у складу са позитивним прописима.
4) Доктор медицине
у Одсеку за производњу BCG вакцине, Службе за бактериолошку производњу
Опис послова: организује процес рада у организационој јединици, у складу са планом рада организационе јединице, спроводи радне налоге по важећим процедурама, врши узорковање и извођење процесних контрола и попуњава документацију о производњи, израђује Стандардне оперативне процедуре, као и њихове измене и допуне, у складу са смерницама Добре произвођачке праксе, учествује у изради производне документације, као и њеним изменама и допунама, у складу са смерницама Добре произвођачке праксе, води документацију о извршеном послу, врши контролу документације о производњи, евиденцији коришћења и чишћења производне опреме и производног простора, подноси извештај о раду непосредном руководиоцу, врши обуку лабораторијских техничара и физичких радника за рад у организационој јединици, предлаже побољшања квалитета ефикасности и продуктивности у раду организационе јединице непосредном руководиоцу, ради у склопу тимова које одређује директор Института на више нивоа здравствене заштите, одржава добру радну атмосферу, прати законску регулативу и стручну литературу која му омогућава да успешно уради наведене послове, обавља и друге послове по налогу непосредног и/или вишег руководиоца, за свој рад одговоран је Помоћнику руководиоца медицинске службе у Одсеку за производњу BCG вакцине.
УСЛОВИ: Посебни услови за заснивање радног односа на послове доктора медицине у Одсеку за производњу BCG вакцине, Службе за бактериолошку производњу су: високо образовање: медицински факултет, познавање рада на рачунару, познавање енглеског језика, стручни испит у складу са позитивним прописима, лиценца у складу са позитивним прописима.
5) Магистар фармације
у Одсеку за производњу лактопрепарата, Службе за бактериолошку производњу
Опис послова: организује процес рада у организационој јединици, у складу са планом рада организационе јединице, самостално спроводи радне налоге по важећим процедурама, врши узорковање и извођење процесних контрола и попуњава документацију о производњи, израђује Стандардне оперативне процедуре, као и њихове измене и допуне, у складу са принципима HACCP, учествује у изради производне документације, као и њеним изменама и допунама, у складу са принципима HACCP, води документацију о извршеном послу, врши контролу документације о производњи, евиденцији коришћења и чишћења производне опреме и производних простора, подноси извештај о раду непосредном руководиоцу, врши обуку лабораторијских техничара и физичких радника за рад у организационој јединици, предлаже побољшања квалитета ефкасности и продуктивности у раду организационе јединице непосредном руководиоцу, ради у склопу тимова које одређује директор Института на више нивоа здравствене заштите, одржава добру радну атмосферу, прати законску регулативу и стручну литературу која му омогућава да успешно уради наведене послове, обавља и друге послове по налогу непосредног и/или вишег руководиоца, за свој рад одговоран је помоћнику руководиоца медицинске службе у Одсеку за производњу лактопрепарата.
УСЛОВИ: Посебни услови за заснивање радног односа на послове магистра фармације у Одсеку за производњу лактопрепарата, Службе за бактериолошку производњу су: високо образовање: фармацеутски факултет; познавање рада на рачунару, познавање енглеског језика, стручни испит у складу са позитивним прописима.
6) Референт за правне, кадровске и административне послове
у Одсеку за опште правне послове и послове јавних набавки, Службе за правне и економско финансијске послове
Опис послова: задужен је за извршавање радних процедура из делокруга рада организационе јединице, саставља решења, одлуке, потврде и изјаве из области радно правних односа, саставља и издаје одговарајуће потврде и уверења запосленима, пружа техничку подршку, прикупља и припрема документацију приликом израде уговора из радно правних односа, прикупља податке за израду одговарајућих аката, извештаја, анализа и других докумената, формира и води матичну књигу и досијеа запослених и евиденције о запосленима из области рада и радних односа и у том смислу уноси податке у одговарајуће базе, које редовно ажурира (број радно ангажованих лица, лични подаци, врста и степен стручне спреме, обуке, важење уговора и други подаци битни за рад Института), пријављује запослене на обавезно социјално осиуграње, пријављује сваку промену и одјаву са обавезног социјалног осигурања, врши пријаве, одјаве и овере из пензијскоинвалидског и здравственог осигурања, води евиденцију присуства запослених на раду у Институту на дневном нивоу и по потреби податке доставља непосредном и/или вишем руководиоцу, води евиденцију о одсуству са рада запослених у Институту за потребе обрачуна зарада, накнада и трошкова, уредно води и одговоран је за тачност података унетих у план годишњих одмора, пружа подршку у припреми и одржавању састанака у Институту, дужан је да савлада нове методе и технике рада из делокруга описа посла, прати законску регулативу и стручну литературу која му омогућава да успешно уради наведене послове, води општи деловодник, попис аката и заводи, разводи, архивира и задужује акта, врши пријем поште и улазне документације и заводи је кроз архивску књигу по врсти и датуму пријема, благовремено и уредно доставља документацију запосленима, руководиоцима организационих јединица, органима руковођења и управљања у Институту, односно лицима на која се иста односи, врши пријем интерне документације, заводи је кроз архивску књигу по врсти документације и датуму пријема и обезбеђује њено благовремено и уредно достављање лицима на које се иста односи, заводи излазну документацију кроз архивску књигу и доставља је трећим правним и физичким лицима, лично или путем поште, обавља распоређивање, отпремање поште и води књигу уручења поште, припрема и умножава материјал за рад, правовремено прослеђује информације непосредним руководиоцима, одговоран је за уредно евидентирање регистратурског материјала (списи, електронски записи и други састављени записи и документа примљени и настали у раду Института), његово чување, класификцију и архивирање, одабир архивске грађе и излучивање безвредног регистратурског материјала и начин усвајања и примене Листе категорија регистратурског материјала с роковима чувања, припрема извештај о архивској грађи Архиву Србије, води евиденцију опреме и осталих средстава за рад и стара се о набавци, чувању и подели потрошног канцеларијског материјала, обавља и друге послове по налогу непосредног и/или вишег руководиоца, за свој рад одговоран је Помоћнику руководиоца немедицинске службе у Одсеку за опште правне послове и послове јавних набавки.
УСЛОВИ: Посебни услови за заснивање радног односа на послове референта за правне, кадровске и административне послове у Одсеку за опште правне послове и послове јавних набавки, Службе за правне и економско финансијске послове су: средње образовање: средња школа, минимум 3 године радног искуства из делокруга рада одсека, познавање рада на рачунару.
ОСТАЛО: Уз пријаву на оглас кандидати су у обавези да доставе следећа документа: радну биографију, очитану личну карту, односно фотокопију личне карте, фотокопију дипломе о стеченом образовању, фотокопију извода из матичне књиге венчаних (ако је кандидат променио презиме).
Поред наведеног, за радно место под тачком 3 и 4 кандидати су у обавези да доставе фотокопију уверења о положеном стручном испиту и фотокопију дозволе за рад – лиценцу.
За раднo местo под тачком 5 кандидати су у обавези да доставе фотокопију Уверења о положеном стручном испиту.
Пријавом на оглас кандидат даје своју сагласност за обраду података о личности у сврхе избора кандидата за пријем у радни однос. Подацима рукује и податке обрађује Одсек за опште правне послове и послове јавних набавки Института за вирусологију, вакцине и серуме „Торлак“ у циљу спровођења поступка заснивања радног односа и у друге сврхе се не може користити.
Комисија за спровођење поступка пријема у радни однос разматраће све благовремене и уредне пријаве.
Кандидати који су доставили благовремене и уредне пријаве на оглас могу бити позвани на разговор ради пружања додатних података који могу бити важни за одлуку о пријему у радни однос (претходно искуство о раду, просечна оцена у току школовања, додатно образовање или оспособљеност, дужина трајања школовања и друго). О избору кандидата одлучује директор Института.
Рок за пријаву кандидата је 8 (осам) дана од дана објављивања јавног огласа. Кандидати ће о Одлуци о избору кандидата или обустави јавног конкурса бити обавештени на интернет страници Института „Торлак“ у делу Огласи/Конкурси, која ће истовремено бити објављена и на Огласној табли Института „Торлак“, чиме ће се сматрати да су сви кандидати обавештени о исходу јавног конкурса.
Заинтересовани кандидати пријаве подносе лично или путем поште на адресу:
Институт за вирусологију, вакцине и серуме „Торлак“
Војводе Степе број 458, 11152 Београд
са назнаком „Пријава на оглас за пријем у радни однос“
МИНИСТАРСТВО ФИНАНСИЈА ПОРЕСКА УПРАВА
МИНИСТАРСТВО ПОЉОПРИВРЕДЕ, ШУМАРСТВА И ВОДОПРИВРЕДЕ
МИНИСТАРСТВО ЗА РАД, ЗАПОШЉАВАЊЕ, БОРАЧКА И СОЦИЈАЛНА ПИТАЊА
МИНИСТАРСТВО НАУКЕ, ТЕХНОЛОШКОГ РАЗВОЈА И ИНОВАЦИЈА
КОМЕСАРИЈАТ ЗА ИЗБЕГЛИЦЕ И МИГРАЦИЈЕ
Овај вебсајт користи cookies да би вам обезбедили најбољу услугу. Додатне информације можете пронаћи на страници Политика приватности.
Прихвати