Дoгађаjи

14.03.2025.

Зрењанинци добили сертификате за књиговодство

Čitaj mi

У организацији Филијале за запошљавање у Зрењанину, лицима са евиденције незапослених који су успешно завршили онлајн обуку за вођење пословних књига уручени су сертификати.

Онлајн обука за књиговодство реализована је у циклусима од по 4 недеље, односно по 20 радних дана, почев oд јуна прошле године. У њу су била укључивана незапослена лица која су изразила жељу да се професионално оспособе за самостално вођење пословних књига и састављање финансијских извештаја.

Услов за укључивање био је минимум IV степен стручне спреме и основно познавање рада на рачунару, али су предност имали сви кандидати у занимањима из оквира економско-административне струке.

Током прошле године ову обуку је завршило 71 лице са евиденције незапослених у Зрењанину, док се 40 лица  укључило на обуку у периоду јануар-март ове године, те је укупно 111 незапослених завршило обуку и тако стекло знања и вештине за вођење пословних књига.

Полазници су тoком 105 наставних часова савладавали градиво из 3 обавезна модула: МС Ексел 2019, буџетирање -  елементи и креирање, и вођење пословних књига, а стечена знања и вештине омогућиће им да раде у књиговодственим агенцијама, одељењима финансија и на другим административним пословима.

Обука је реализована по програму рада  Националне службе за запошљавање за 2024. годину. Иначе, у питању је обука за потребе тржиште рада, која омогућава стицање додатних знања и вештина конкурентних на тржишту рада, у циљу лакшег и бржег долажењa до посла.

Обуке за тржиште рада су програми неформалног образовања које реализују извођачи наставе са релевантним референцама у датој области. Извођач ове обуке била је компанија Идего из Београда, док је НСЗ била финансијер.

Обуке у онлајн форми, као иновативан приступ са одличним резултатима, реализују се у НСЗ од 2021. године.